Het ligt er aan wat je gewend bent, Ik had 50kW (uit hetzelfde blok?) het was een leuke gooi en smijt fiets, maar eigenlijk kom je wel wat vermogen te kort, helemaal als >100kh weegt. Ik denk niet dat je nu met 35kW rond rijd, met die mapping draaide het blok jaren geleden heel slecht.
Topsnelheid zegt natuurlijk lang niet alles, maat met de kin op het stuur heb ik op mijn Duke III dacht ik 186 of 188 gehaald, Als ie van jou 35kW zou zijn, dan is 150 echt wel de max lijkt mij.
Fijn dat je meedenkt! (Gelukkig weeg ik geen 120kg meer zoals ruim 2 jaar geleden, dat zou ook heel lastig zijn geworden met de vering/demping.)
Ben nog aan het inrijden, de teller staat nu op 600km. Wil er niet teveel mee rijden de eerste maanden, de bedoeling was om het terrein in te gaan elders in Europa. Als ze me tenminste nog toelaten in Frankrijk, Spanje en Italië na het (m.i. overigens juiste) standpunt van onze minister van BuZa. De Continental TKC80 banden zijn beperkt tot een max van 160. De top zou, net als bij de supermoto, 200 echte km's moeten zijn. Maar de mapping is heel simpel uit te lezen en eventueel te corrigeren, dat doet de winkel maar over een paar weken.
Ik laat het ding progressief steeds wat meer toeren maken en geef steeds meer, nu ook soms bijna volgas. Vanaf het begin valt me daarbij op dat er heel weinig neiging tot wheely´s is. Mijn Speed Triple wheelyt als een malle, maar lees hieronder daarover meer... Verder had iemand (bij dezelfde zaak) echt een 35 versie mogen ontvangen. Zijn maat die tegelijkertijd een 701 had gekocht maar een beperkt rijbewijs heeft, had de open versie gekregen; op de kentekenbewijzen stond het wel weer goed.
Over die Speed en het kentekenbewijs gesproken, laatst keek ik op het kaartje en zag tot mijn schrik hetzelfde specifieke vermogen als de Husky. Absoluut vermogen: 78kW, wtf! Die mogen ze ook even bekijken. Het is een uit Frankrijk geïmporteerd exemplaar, maar daar hadden ze in 2012 geen 100pk versies meer dacht ik en bovendien is 78kW wat meer dan 100pk?!?