AndroidHealthClinic

In het weekend kom je helemaal tot rust......

Guido20 zei:
ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn eerder opgebouwde postitieve gevoel zo snel als een hetero kont voor de lul van Gerard Joling verdwenen was. Ik denk dat ik meer ziektes geroepen heb dan een dokter in zijn gehele carriere tegenkomt.

:roflol:

Guido20 zei:
Krijg ik toch een klein pleures bordje eten, ik denk dat zelfs een kind in Sudan nog zou klagen. (sorry, beetje lullige opmerking...).

:roflol:

Heerlijk allemaal :D

Whehehe.....:roflol: kan je niet gewoon een wekelijks collum gaan plaatsen op DBB "Guido's neverending story"

Karma voor jou :D

haha geweldig :p

haha leuk verhaal weer bro!:D

• Topic Starter Topic Starter
M@riposa zei:
Whehehe.....:roflol: kan je niet gewoon een wekelijks collum gaan plaatsen op DBB "Guido's neverending story"

Karma voor jou :D

Is wel een idee, kan ik tenminste wekelijks stoom afblazen. Mensen er bezwaar tegen?

Neen! goed idee! jouw weekend-leed is prima amusement! :D

bouwens62 zei:
Dat moedig ik ook aan! Heerlijk om dat op een saaie zondag/maandag te lezen! Go for it Guido :thumbs:

Lauw zei:
Neen! goed idee! jouw weekend-leed is prima amusement! :D

Ok, so it is.
Vanaf nu plaats ik iedere week een beschrijving van mijn weekend activiteiten. Ik zal ze dan wel in het gare hanenhok plaatsen. Zo hoog niveau halen mijn weekenden vaak niet, met het gevolg dat het niveau van het 'chat en conversatie' gedeelte niet echt verbeterd als ik wekelijks verhalen plaats. ;)

Wat een leuk weekend!

whahahah wat een verhaal. Heb echt krom gelegen van het lachen.

Heerlijke schrijfsT! :D

Karma voor jou.

Damn, hoeveel karma heeft je die post wel niet opgeleverd :D

Wehehe:roflol: dit staat hier al twee dagen? Ik had het niet gezien. Zo'n threat met alle weekendervaringen van Guido zie ik zeker zitten, kom maar op daarmee bro;)

Diabolic zei:
Wehehe:roflol: dit staat hier al twee dagen? Ik had het niet gezien. Zo'n threat met alle weekendervaringen van Guido zie ik zeker zitten, kom maar op daarmee bro;)

Iedere zondagavond/maandagmorgen zal ik mijn weekendervarigen met jullie delen. Als jullie dat geleuter zat zijn dan hoor ik het wel.... ;)

Terug
Naar boven