- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand praat tot jou. Blijf vooral tegen jezelf praten met je haatvolle en disrespectvolle teksten.
Misschien als je respectvoller of begripsvoller bent dat je dan wat aandacht krijgt.
Haatvol en disrespectvol?
Laten we niet vergeten dat jij degene was die in het aanslagen-in-parijs topic mij en anderen hier bedreigt hebt met de hel omdat wij volgens jou expres koppig zijn. En in de hel brand je voor eeuwig en ervaar je door een sadistisch tovertruuk gruwelijke pijn doordat de zenuwen in en onder je huid steeds terug komen.
En moslims kunnen gerechtvaardigd zijn in het houden van atheisten als slaven volgens jou.
Ik maak die achterlijke versie van de islam waarin jij gelooft inderdaad belachelijk. Ga janken, met je verzoek aan mij om respectvoller en begripvoller te zijn.

Ben er van overtuigd dat het geen onzin is.
Karma is niet wetenschappelijk te bewijzen.
Maar er zijn wel natuurwetten van hetzelfde concept;
Eerste hoofdwet thermodynamica
Wetten van Newton
Hebben niks met karma te maken. Nu zitten we weer in woo-woo territory.Wat een onzinHebben niks met karma te maken. Nu zitten we weer in woo-woo territory.
Karma is een resultaat van de just-world fallacy, gemixt met omgekeerde van de deductieve drogreden.
Ipv is => ought wordt dit ought => is
Heb maar enkel lunchpauze, straks zal ik wat andere post beantwoorden.
Voor het wikipedia effect:
http://en.wikipedia.org/wiki/Just-world_hypothesis
Ligt waarschijnlijk ook aan de basis van het heaven/hell concept.
Ik zeg toch, karma is niet wetenschappelijk te bewijzen.
The W-effect lol
Laten we het over een ander boeg gooien.
Aan de atheïsten
Wat heeft het atheïsme mij te bieden?
Waarom zou ik een atheist moeten worden?
Was toch toegestaan in de islam?
Probeer het zelf eens, het zal je wereld veranderen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/lucide-dromen-topic-379927/
Haatvol en disrespectvol?
Laten we niet vergeten dat jij degene was die in het aanslagen-in-parijs topic mij en anderen hier bedreigt hebt met de hel omdat wij volgens jou expres koppig zijn. En in de hel brand je voor eeuwig en ervaar je door een sadistische tovertruuk voor eeuwig gruwelijke pijn doordat de zenuwen in en onder je huid steeds terug komen.
En moslims kunnen gerechtvaardigd zijn in het houden van atheisten als slaven volgens jou.
Ik maak die achterlijke versie van de islam waarin jij gelooft inderdaad belachelijk. Ga janken, met je verzoek aan mij om respectvoller en begripvoller te zijn.
Niks. Maar als je niet uit dit soort primitieve "carrot&stick" mentaliteit geraakt, wil ik je altijd met een stok op je bek slaan en een wortel in je reet douwen. Of was het omgekeerd?
Moet je niet. Heb liever dat je een soort humanistische islam start, je weet wel, die er in de islamic Golden age was (Imad-ad-Dean). Mss wel beetje naief van mij, maar ik zie dit als oplossing voor een tolerantere samenleving. Wil niet zeggen dat de huidige generaties niet moeten sterven voor daar sprake van is.
Lijkt me heel eng en gevaarlijk om in dit leven bepaalde dingen te moeten doen om op een mooiere plek te komen dan anderen.
Its a fact of live.
We moeten ook een diploma behalen en werkervaring opdoen om uiteindelijk als chirurg aan de slag te mogen.
wa
Accepteer jij de islam als de waarheid? En keur jij dit willens en wetens ad? Dus ben je expres leugens aan het verspreiden en kwaad bezig. Dan pas ben je een ongelovige en zul je waarschijnlijk branden in hel.
Zelf denk ik dat je simpel gezegd gewoon haat omdat je ongelukkig bent.
Gast jij weet echt niet waar je over praat.
TheDeen zei:Blijf vooral tegen jezelf praten met je haatvolle en disrespectvolle teksten.
Misschien als je respectvoller of begripsvoller bent dat je dan wat aandacht krijgt.
Gast jij weet echt niet waar je over praat.
Weet je wel wie Imad ad Din was? Hij had veel kritiek op Saladin, omdat Saladin naar zijn mening te vriendelijk was en goed was tegenover de christenen (kruisvaarders) en armen.
Toen Saladin Jeruzalem innam liet hij iedereen veilig weggaan en in leven. Dat is waar islam voor staat wij moslims mogen geen onschuldigen dood maken en moeten een verzoek tot vrede inwilligen. Imad ad-Dean was een van de mensen die hier kritiek op had. Ook had hij kritiek op het weggeven van geld aan de armen. Hij vond dat geld in het leger moest gestoken worden.
Ik zeg alleen weet waar je over praat en doe wat meer onderzoek. Voordat je dingen begint te zeggen die niet kloppen.
Filmtip: Kingdom of Heaven
de levenslessen van een pedofiele analfabeet
Het concept karma(new age variant, niet per de Hindu/Buddhistische variant) heeft een wetenschappelijke verklaring die het afdoet als bias.
Het is niet zo dat je het niet wetenschappelijk kan bewijzen, je gelooft in onzin volgens de wetenschap.
Typische fout die veel maken, het is niet omdat je iets gelooft wat buiten de wetenschappelijke methodiek staat, dat hoe je tot dat geloof bent gekomen er niet in valt. None of that confirmation-bias here.