MuscleMeat

In wat is die Nederlandse-Turk 1e geworden?

spierbal2

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik haal echt alles door elkaar. Cutler is mr Olympia 2006. Maar in wat is die Nederlandse-Turk, ben zijn naam kwijt, dan nummer 1 geworden?
Ook een super brede gast van een jaar of 30.
Hij zij in een interview overigens nooit aas te hebben gebruikt.

Neset Icli, hij is MR universe.

Hoort btw niet in de PL sectie.

Moved

• Topic Starter Topic Starter
En wat staat hoger aangeschreven mr Universe of mr Olympia?

Excusus wist niet in welke sectie die moest:rolleyes:

olympia is de hoogste klasse vriend...kijk maar eens naar het formaat van een coleman of een cutler en vergelijk dat maar eens met Icli

mr olympia staat hoger aangeschreven. Vergeleken bij Cutler is "die turk" een grassprietje

Ja redelijk verschil idd. Is het verschil dat er bij universe geen aas wordt gebruikt en bij olympia wel mag of wordt gebruikt?

Cutler zal ook zeggen dat hij niets gebruikt. Welke topsporter zal er op een dopinggebruik vraag positief antwoorden denk je? :rolleyes:

Cutler zal ook zeggen dat hij niets gebruikt. Welke topsporter zal er op een dopinggebruik vraag positief antwoorden denk je? :rolleyes:
Gaat ook om de manier hoe Neset het zei. Aas komt mijn lichaam niet in zei die in een interview.
Wielrenners ontkennen en ontwijken.

Hij gebruikt Testo-Sting en Insu-Stim.

spierbal2, hoe ongelofelijk naïef ben jij....

spierbal2, hoe ongelofelijk naïef ben jij....
Ik geloof in het goede van de mens;) Ik train hard maar lijk in de verste verte niet op Neset. Ik denk ook nooit zo te worden naturel. Maar als hij volhoud niks te gebruiken moet ik het er maar mee doen.

Ok stel die jongens gebruiken aas. Wordt er niet op gecontroleerd?
Of is dat na een bepaalde tijd niet meer op te sporen?

right, nou ik geloof ook dat ie helemaal natural is hoor, zal het eens vragen aan de paashaas.

Terug
Naar boven