MuscleMeat

In wat is die Nederlandse-Turk 1e geworden?

Als je Mr. Holland bent, kun je dan ook pro worden?

Mr Universe is een amateur wedstrijd.

Mr Olympia is grootste prof wedstrijd.

Het mag duidelijk zijn dat er groot klasse verschil is tussen Icli en Cutler

Een wreed verschil!!!

Ga eerst even de taal leren.
Als er hier mensen foto`s posten is alles naturel behaald, dan durft er niemand te zeggen dat diegene aas user is.

Icli ; vet aan de roids !!

Foto's hier ; meerdere gezien waar het gebruik van roids gelijk kenbaar werd gemaakt in de foto omschrijving ( waaronder die van mij ).
AAS zijn hulpmiddelen , geen tovermiddelen !!!! dus is het zeker een TOPPRESTATIE van Neset als je gaat kijken wat je er nog voor moet doen !!

Probleem met ontkennen van AAS gebruik is gewoon puur de lak aan kennis van zo goed als alle buitenstaanders , voor hun is AAS wél dat tovermiddel wat je inspuit en al TV kijkend van groeit,... Het gaat er gewoon niet in bij mensen dat het misschien wel harder werken is dan naturel,omdat je totaal geen fouten mag/kunt permiteren/maken in je voeding, dosis, drank etc etc ,.....en bij Naturel kun je nu en dan ff een steekje laten vallen zonder al te erge/nare gevolgen ( no offense to the Naturels , want ook dat is en blijft hard werken !!! )

mr olympia staat hoger aangeschreven. Vergeleken bij Cutler is "die turk" een grassprietje

:hahaha: opmerking van de week.
Als Neset een graspietje is in vergelijking met Jay, dan ben ik wel benieuwd wat jij dan moet voorstellen.

:haha:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:hahaha: :laugh: Topfysiek voor een grasspriet !!!

Als Neset een graspietje is in vergelijking met Jay, dan ben ik wel benieuwd wat jij dan moet voorstellen.

Hoe heet dat ding in Brussel ,...... atomium ofzo :D

hij doet het zeer goed.....dat hij naturel is,ja dat gelooft alleen Jan en Piet :p
het is makkelijk dat het lichaam AAS ''wegneemt'' na een tijdje,zelfs met alle test's van de werleld kan je niet achterkommen....
kijk meer op Buy Steroids, Anabolic Steroids, Side Effects of Steroids, Clenbuterol, Dianabol, Winstrol
Flex,Dorian,Tom prince om maar een paar te noemen hebben in openbaar dat bekend gemaakt,dat ze AAS gebru...so wat???
en ...hij een grasspriet??!!
mother ****er ga jij maar in een wedstrijd meedoen ,dan zie je hoe het is.....het is niet veel verschiel tussen hem en Jay...zeker niet zonder al die sponsors die Jay heeft.....Icli is tenminste mr.Univers

hahaha,,echt grappig die gast,,grasprietje????
ook naast jay is die geen grasprietje man, die gast heeft armen van 56 cm, wat heeft Jay geen 60 in iedergeval zoals Ronnie en ik moet zeggend at Neset een betere piek in zijn biceps heeft dan jay.
Natuurlijk is Jay groter en heeft meer spierkwaliteit, maar er is niet zo veel verschiel als sommige mensen denken.
Neset is een massa monster, hij weegt nu al weer 130 kg met 1.70 lengte
volgens mij heeft hij ook aantal pro's van de podium gespeeld op de dutsch grandprix..ik hoop dat die nog ver schopt en dat er weer een Nederlander op de olympia staat.

Dat die AAS gebruikt is duidelijk zat maar evengoed een knappe prestatie.

Terug
Naar boven