MuscleMeat

In wat is die Nederlandse-Turk 1e geworden?

en wat denk je zelf dat hij naturel is? :D zit dik onder de androgenen

Neset is alweer aan het opbouwen voor het seizoen 2008. hij wilt een olympia ticket afdwingen. Ben van mening dat hij Edje voorbij gaat streven. eindelijk een nederlander op de Olympia-podium weer.
en klein is hij zeker niet

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Ik meen gelezen te hebben dat ie op 125kg droog stond. Dat is dus geen 'grassprietje' vergeleken bij Cutler dan. Er zijn een aantal Olympia bb'ers gekomen naar NL ergens 2006, daar heeft Neset ook gestaan, Jerry Koolhoven ook. Jerry was geloof ik 9e, Neset 7e en Ronnie 1e.

Spierbal2 als je nog zo belachelijk naief bent zou ik als ik jou was je kuur plannen nog maar even uitstellen. Ga je maar eens wat meer inlezen in de materie die bodybuilding heet voor je naar de shizzle grijpt.

• Topic Starter Topic Starter
Spierbal2 als je nog zo belachelijk naief bent zou ik als ik jou was je kuur plannen nog maar even uitstellen. Ga je maar eens wat meer inlezen in de materie die bodybuilding heet voor je naar de shizzle grijpt.
Ben al lang genoeg aan het lezen. Maar soms lees je wellis dat er mensen zijn die gewoon perfecte genen hebben. Maar ok iedereen praat elkaar nu na over dat iedereen gebruikt.
Maar als ik geloof dat ik na 15 jaar naturel trainen er net zo uit kan zien, lachen jullie me hard uit als ik het goed begrijp?

Ik meen gelezen te hebben dat ie op 125kg droog stond. Dat is dus geen 'grassprietje' vergeleken bij Cutler dan. Er zijn een aantal Olympia bb'ers gekomen naar NL ergens 2006, daar heeft Neset ook gestaan, Jerry Koolhoven ook. Jerry was geloof ik 9e, Neset 7e en Ronnie 1e.
Wat wegen Cutler en Coleman dan? Waarom deden die 2 niet mee met de universe wedstrijd?

Neset is alweer aan het opbouwen voor het seizoen 2008. hij wilt een olympia ticket afdwingen. Ben van mening dat hij Edje voorbij gaat streven. eindelijk een nederlander op de Olympia-podium weer.
en klein is hij zeker niet

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet bepaald een grassprietje nee ;)

Ja!!! Ook al train je 100 jaar met perfecte genen zie je er nog zo niet uit

Universe is een amateur wedstrijd. Olypmia een Pro wedstrijd
Ok hier heb ik wat aan. Ik wist niet dat universe alleen voor amateurs is.
Maar wanneer mag je je prof noemen? Als je er van kan leven?

Hey Spierbal,

he jai gedronku of so?:study:

als je eerste wordt op universe wordt je pro dacht ik en dan mag je mee doen met olympia ;)

Klopt niet helemaal.....
Je moet op (bijvoorbeeld) de Universe je Pro kaart winnen. Dan mag je Pro shows draaien. Zodra je bij een pro show (meestal) top 3 eindigt word je gekwalificeert voor de Olympia

Klopt niet helemaal.....
Je moet op (bijvoorbeeld) de Universe je Pro kaart winnen. Dan mag je Pro shows draaien. Zodra je bij een pro show (meestal) top 3 eindigt word je gekwalificeert voor de Olympia

ow mooi weet ik dat ook weer ;)
wat voor pro shows zijn er dan voor olympia?
en waar onder valt de arnold?

Maak je een grapje?

Neset woog 107 kg bij 1,70m ongeveer.
Neset werd 8e en Jerry stond niet eens opt prof podium. Bij de amateurs werd ie zelfs geen 9e dacht ik.

Ronnie werd 2e en Cutler werd 1e...

Ik neem aan dat je niet naar de Holland GP was geweest? Jammer, was echt super. Als er dit jaar weer een prof GP is in NL moet je zeker gaan kijken.

Ik haal echt alles door elkaar. Cutler is mr Olympia 2006. Maar in wat is die Nederlandse-Turk, ben zijn naam kwijt, dan nummer 1 geworden?
Ook een super brede gast van een jaar of 30.
Hij zij in een interview overigens nooit aas te hebben gebruikt.

Zal ik je wat vertellen? Neset gebruikt AAS en hij is er niet vies van zeg maar...

Klopt niet helemaal.....

Zo zou het moeten zijn. Als je Mr.Universe wint of IFBB WK dan kan je prof kaart krijgen (immers dat zijn de top amateur wedstrijden). Echter als bv. Juliette Bergmann je goed genoeg vindt om mee te draaien met IFBB prof wedstrijden, dan kan zij een verzoek indienen voor een profkaart.
Zo kan je zeg maar een profkaart kopen zoals die Egyptenaar dat deed.

Terug
Naar boven