Leeman
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 90
- Lengte
- Massa
- 43kg
- Vetpercentage
mr olympia staat hoger aangeschreven. Vergeleken bij Cutler is "die turk" een grassprietje
nou nou hij is ook ****ed up groot hoor!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mr olympia staat hoger aangeschreven. Vergeleken bij Cutler is "die turk" een grassprietje
Ben al lang genoeg aan het lezen. Maar soms lees je wellis dat er mensen zijn die gewoon perfecte genen hebben. Maar ok iedereen praat elkaar nu na over dat iedereen gebruikt.Spierbal2 als je nog zo belachelijk naief bent zou ik als ik jou was je kuur plannen nog maar even uitstellen. Ga je maar eens wat meer inlezen in de materie die bodybuilding heet voor je naar de shizzle grijpt.
Wat wegen Cutler en Coleman dan? Waarom deden die 2 niet mee met de universe wedstrijd?Ik meen gelezen te hebben dat ie op 125kg droog stond. Dat is dus geen 'grassprietje' vergeleken bij Cutler dan. Er zijn een aantal Olympia bb'ers gekomen naar NL ergens 2006, daar heeft Neset ook gestaan, Jerry Koolhoven ook. Jerry was geloof ik 9e, Neset 7e en Ronnie 1e.
Neset is alweer aan het opbouwen voor het seizoen 2008. hij wilt een olympia ticket afdwingen. Ben van mening dat hij Edje voorbij gaat streven. eindelijk een nederlander op de Olympia-podium weer.
en klein is hij zeker niet
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar als ik geloof dat ik na 15 jaar naturel trainen er net zo uit kan zien, lachen jullie me hard uit als ik het goed begrijp?
Wat wegen Cutler en Coleman dan? Waarom deden die 2 niet mee met de universe wedstrijd?
Ok hier heb ik wat aan. Ik wist niet dat universe alleen voor amateurs is.Ja!!! Ook al train je 100 jaar met perfecte genen zie je er nog zo niet uit
Universe is een amateur wedstrijd. Olypmia een Pro wedstrijd
Cutler zal ook zeggen dat hij niets gebruikt. Welke topsporter zal er op een dopinggebruik vraag positief antwoorden denk je?![]()
Ok hier heb ik wat aan. Ik wist niet dat universe alleen voor amateurs is.
Maar wanneer mag je je prof noemen? Als je er van kan leven?

Ga eerst even de taal leren.
als je eerste wordt op universe wordt je pro dacht ik en dan mag je mee doen met olympia![]()
Klopt niet helemaal.....
Je moet op (bijvoorbeeld) de Universe je Pro kaart winnen. Dan mag je Pro shows draaien. Zodra je bij een pro show (meestal) top 3 eindigt word je gekwalificeert voor de Olympia

Ik meen gelezen te hebben dat ie op 125kg droog stond. Dat is dus geen 'grassprietje' vergeleken bij Cutler dan. Er zijn een aantal Olympia bb'ers gekomen naar NL ergens 2006, daar heeft Neset ook gestaan, Jerry Koolhoven ook. Jerry was geloof ik 9e, Neset 7e en Ronnie 1e.
Ik haal echt alles door elkaar. Cutler is mr Olympia 2006. Maar in wat is die Nederlandse-Turk, ben zijn naam kwijt, dan nummer 1 geworden?
Ook een super brede gast van een jaar of 30.
Hij zij in een interview overigens nooit aas te hebben gebruikt.
Klopt niet helemaal.....
Je moet op (bijvoorbeeld) de Universe je Pro kaart winnen. Dan mag je Pro shows draaien. Zodra je bij een pro show (meestal) top 3 eindigt word je gekwalificeert voor de Olympia