MuscleMeat

Inexpugnabilis, Road to a better body and life

• Topic Starter Topic Starter
Training vandaag:

Benchpress:
2x5x60 (geen spot, volume pr, vorige week nog 4x60 met moeite :P)
5x62,5 (geen spot, PR)

T-Bar Row:
10x50
10x55
10x60 (PR)

Pullover:
2x10x20 (volume PR)
10x22 (PR)

Lat Pulldown Hammer Grip:
10x60
10x65 (Rep PR)
7x65 -> 3x55

Wide Grip Shoulder Press:
10x40
10x45 -> 6x35

Seated DB Side Raise:
3x10x6

CGBP:
3x10x40 (Volume PR)

Incline Seated DB Curl:
2x10x12
10x10 (Dat dere pump)

Wristcurl SS Reverse Wristcurl
2x10x6 SS 2x10x4

Thats All Folks :D

En dan zeg je nog Thats all??
jeetje.. lekker bezig hoor! goeie zooi PR's! je gaat echt rap vooruit! Netjes hoor! :thumb:

Andere manier van opwarmen bij Benchpress pakte meteen goed uit.
Moet je ook het nodige geluk bij hebben natuurlijk :)

PR's

PR's everywhereeeeeee!

Lekkere pr's brah!
Die BP moet ook goed gevoeld hebben ;)

Welkom @ Sticky :)

Thanks shady :D
Ja, BP voelde zeker goed en gaat eindelijk ergens op lijken.
Heeft er zelfs voor gezorgd dat ik BP leuk ben gaan vinden hehe :P

Hehe, heb het gestolen uit de grote arnodsi zijn log.
Hoe ik het vandaag gedaan heb: 2x10x20(lege stang), 8x40, 6x50 en erna werksetjes :)
Heb nu met voorheen minder reps totaal gedaan en minder gewicht dus in theorie meer kracht voor de werksetjes wat goed uitpakte.
Ga dit ook toevoegen bij deadlift en squat, al is het bij deadlift wel klote om alleen met lege stang op te warmen xD

Hehe, heb het gestolen uit de grote arnodsi zijn log.
Hoe ik het vandaag gedaan heb: 2x10x20(lege stang), 8x40, 6x50 en erna werksetjes :)
Heb nu met voorheen minder reps totaal gedaan en minder gewicht dus in theorie meer kracht voor de werksetjes wat goed uitpakte.
Ga dit ook toevoegen bij deadlift en squat, al is het bij deadlift wel klote om alleen met lege stang op te warmen xD
Was dat die methode van Robke? Geef eens de link aub, dan kan ik het ook nog eens doorlezen. :)

Ja de manier van Robke, uhm heb geen link, heb het keer gelezen en onthouden xD
Het ging erom dat je eerst paar setjes met lege stang doe om bloed te laten circuleren en naar de spieren laat lopen.
Dan verhogen met dacht 10% van je 1 rep max maar die weet ik niet dus doe ik het met 10kilo bij BP.
Lage reps tijdens opwarmen dus geen 10+ reps met opwarmen en dat was het volgens mij wel.

En als je iets moet zoeken in Arnodsi z'n log ben je een paar weken bezig. :roflol:

Ja daarom ga ik ook niet zoeken want dat schiet totaal niet op :P
Wat ik aangaf is wel zo'n beetje de basis achter de methode.

Uhm ja denk het maar vind zelf die 10% van 1RM klote, volgens berekening is mijn 1 RM benchpress 68kilo.
Ik kan niet met 6,8 kilo verhogen dus dan word het lastig.
Daarom zou ik gaan voor stappen van 10/15/20 kilo afhankelijk van de oefening en de hoeveelheid opwarm setjes je wilt doen.
Ik wou max 4 opwarm setjes doen bij BP dus mijn eerste verhoging na lege stang was 20kilo, erna 10kilo en toen weer 10kilo voor de werksetjes.
Reprange op 2x10,1x8,1x6 (warming up) en 3x5 (werksetjes), in ieder geval dit is hoe ik hem gedaan heb.

Ik heb zelf ook gebruik gemaakt van die opwarmmethode, alleen gebruik ik ongeveer 10%- 15% van mijn 1RM als verhoging. Werkte goed :)
Vind die 10% soms idd iets te laag, ik verhoog sowieso niet met minder dan 10kg per set op de compounds, en mijn MP en BP komen niet bij de 100kg in de buurt :p

Die methode werkt wel, alleen het gewicht waarmee je moet verhogen is lastig dus heb het voor mezelf simpel gemaakt door er 10/15/20 van te maken.

Die methode werkt wel, alleen het gewicht waarmee je moet verhogen is lastig dus heb het voor mezelf simpel gemaakt door er 10/15/20 van te maken.

Ik zei ook dat de methode werkte :o
En dat is ook precies wat ik doe dus! Bij squat warm ik wel op met lege stang om lekker diep te kunnen zakken, zodat ik dit aan kan houden voor bij mij werksetjes. DL begin ik wel op 40kg daarentegen.

Doe hetzelfde bij squat zodat de knieën goed kunnen opwarmen.
Voor DL doe ik eerst wat romanian DL met lege stang zodat ook hamstrings/onderrug goed opwarmen.
Ga denk Dinsdag bij deadlift opwarmen met 8x40/6x60/6x80 en erna werksetjes.

Klinkt goed, ik ben benieuwd naar je DL ;)
Heb je al een doel gesteld, voor wat je gaat pakken bij DL?

Uhm naar aanleiding van vorige week moet 95 kilo wel lukken.
Dus denk dat ik gek doe en meteen eerste werkset die 95 erop pleur en zie wel wat er gebeurd.
Pakte bij BP ook goed uit dus waarom niet nog een keer de poging wagen :)

Terug
Naar boven