Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben je daar zelf op gekomen of heb je dat van één of andere template? Het zou toch logisch zijn om meer gewicht te kunnen nemen als je 15 x 70 doe en opeens maar 10 reps, 5 reps etc. En zeker als je met dezelfde 1RM blijft werken. Of snap ik niet wat je bedoelt?Thanks Tatt
De redenen staan erbij maar wil het wel beantwoorden.
Ik wil kijken of het principe van de 1rm berekening (voorbeeld 5x60 = 1x68) ook toepasselijk is bij 15x70 = 10x75, dus vandaar dat ik steeds minder ga qua reps na 4 weken.
Ook wil ik graag zien of ik een bepaald effect kan creëren waar ik zelf en mijn lichaam automatisch meer gewicht kunnen/willen pakken naarmate de volume minderd.
Voorbeeld: 15x70 yates row is wat ik in de laatste week pak, week erop begin ik dus met 10x70 maar hopelijk zegt me lichaam dan: Hey wtf doe je, pleur er eens snel gewicht bij![]()

Voor de gewichten die je gaat nemen per cyclus. Of ga je het op het gevoel doen?
.
)Tja.. een goeie training voel je goed he!Thanks marina
Voel het nu wel verdomd goed in de onderrug xD

Ik doelde ook eigenlijk meer op de 2 trainingen achter elkaar.. zeker na ziek zijn en 2 weken niet trainen.@marina, Uhm was geen goed maxen, nadeel van maandag was dat ik "rustig" aan wou inkomen maar dat niet deed.
Heb op geen 1 oefening op max gezeten.