Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik er maximaal 3 kan waar de vorm ook niet echt iets is om over naar huis te schrijven.
Vandaar keuze om het via assisted op te bouwen met goede vorm die ik stuk beter voel in de spieren.
Heb hem nu 2 keer in de week in me schema staan onder de principe: des te vaker je het doet, des te beter je erin wordt.
Maar grootste reden is misschien wel dat ik gewoon p*ssy ben met kracht![]()
Eerste dag van het schema ging helaas niet zoals gehoopt.
Zijn aantal dingen veranderd in mijn dagelijks leven en koos blijkbaar voor de verkeerde oplossing.
Er zat nu 2,5uur tussen mijn laatste maaltijd en trainen, dit ben ik totaal niet gewend en nooit voorstander van geweest omdat ik er beroerd van werd tijdens trainen.
Vandaag was het niet anders maar werd wel beroerd, liep er bleekjes bij en kop klopte aan alle kanten tijdens trainen.
Volgende week dus anders doen.
Voor de rest niks meer gedaan en richting huis gegaan om bij te komen, maar jezus wat is trainen k*t als jezelf beroerd bent.

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 11:00 ----------
Moet je denken dat ik vaak ga trainen op slechts 500 ml melk en wat whey
En dan gewoon squatten, deadliften en benchen.

Hmm met de eerste mening ben ik het niet eens.
Ik kan dan juist de focus leggen op mijn vorm en de oefening goed uitvoeren dat ik hem daadwerkelijk voel.
Als ik met bodyweight aan de gang ga, heb ik dat juist totaal niet dus vandaar mijn keuze.
Mensen lijken te vergeten dat mijn hoge vet% bij bodyweight oefeningen erg in de weg zit
Ja de 1 kan wel trainen zonder veel te eten maar ik ben er daar niet 1 van.
Train veel beter met iets in de maag, waarom dat is geen idee maar het is nou eenmaal zo.
Daar werd gister weer goed aan herinnerd.
)