XXL Nutrition

Inexpugnabilis, Road to a better body and life

Training ziet er goed uit!
Wat dippen betreft gewoon doen.
Als het goed gaat wil je altijd meer en door! :D

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag:

warming up zoals altijd.

Rackpull:
opwarmsetjes
6x90 easy in vergelijking met vorige week
6x95
5x100 begint weer ergens op te lijken

Plate Loaded Legpress:
15x80
15x90
15x100 lekkuh lekkuh

Seated Calf Raise:
2x10x40 breed/smal
2x8x45 breed/smal

Leg Extension superset SLDL
3x15x35 ss 3x10x65

Standing Calf Raise:
5x5x120 breed/smal/breed/smal/neutraal

Afgesloten met cardio en ohja buik tussendoor gedaan.

Commentaar: Ben erachter gekomen dat ik altijd te smalle grip met handen had bij zowel rackpull als deadlift. Pak nu iets breder, hebt iets bredere voetpositie en gaat meteen wat beter. Wel vreemd dat Maandag 15x35 op leg extension nieteens lukte en nu vrij makkelijk ging. 15x100 legpress ben ik zeker tevreden over en blijf dat opbouwen met 10kilo per week tot max.

Lekker man die rackpulls. Ga zo door.

Training vandaag: waardeloze maar toch :(

Warming up zoals altijd.

Benchpress:
3x5x60 focking 10kilo minder dan vorige week :(

Lat Pulldown
3x6x50 achter - 3x6x40 voor

DB Fly:
10x10
2x8x12

Yates Row Overhand Grip:
10x50
8x55
6x55

Upright row:
10x27,5
8x27,5
6x27,5

Side Raise:
10x6
8x6
6x8

Preacher DB Curl:
10x10
2x8x12

CGBP
10x30 muhahaha
8x40
6x50

Afgesloten met cardio en stretches legs.

Commentaar: Baal vooral van de BP en Lat pulldown want die vielen echt zwaar. Voor eerst echt lopen vloeken in de sportschool xD. Voor de rest tja het kon beter maar irritatie zat in de weg. Wel tevreden over CGBP omdat ik die echt lang niet gedaan heb en toch 6x50 op het einde van de training.

He joh.. het kan niet elke keer top gaan he!
De keer ervoor ging het lekker. Dus volgende keer vast ook!
Ik snap dat je baalt als er even iets niet lukt. Maar je training is zeker goed hoor!

Volgende keer betoor jongu. Tijd zat.

Klopt, tijd zat maar word gek van die k*t bp.
Zat eindelijk progressie in maar dan krijg je dit soort taferelen.

Ben wel begonnen met dingen over te denken als het gaat om mijn manier van trainen, wil aantal zeken echt verbeteren want had naar mijn mening al veel verder moeten zijn.

Mijn bp gaat toch ook k*t. Train al een half jaar en loop al vast op 67kg xD.

BP is ook een klote oefening, daarom ga ik beginnen met bw+gewicht dippen en ben ik begonnen met CGBP.

Zit er aan te denken om inplaats elke set te verhogen wat ik eigenlijk altijd al doe, om toch wekelijks met 2,5kilo te gaan verhogen. Kijken of dat misschien voor positieve verandering zorgt.
Daarnaast ga ik stoppen om me op reps te focussen, doe vaak al stoppen met een set wanneer ik reps heb gehaald terwijl ik er meer kan met dat gewicht.

Lowerbody van vandaag:

Warming up zoals altijd plus beetje Pump setjes shrugs.

Squat:
opwarmsetjes
15x50
10x40-10x45 (hier stepdingen verlaagd dus ging dieper maar kwam bij 10x40 tegen squatrek aan dus moest opnieuw beginnen nadat ik stepdingen verplaatst had)
10x50 Diepte voelde meteen stuk beter maar na 10reps merk ik meer mijn onderrug dan benen :(

Seated Calf Raise:
2x10x35
2x8x40 wat minder gewicht dan vorige week maar stuk meer controle over de beweging

Leg Extension superset Lying Leg Curl:
3x15x35 ss 3x15x27,5

Standing Calf Raise:
5x110
5x100
5x105
5x115
5x100 Max muscle confusion, probeerde hier wat verschillende standen dus gewicht per setje slaan nergens op

Afgesloten met cardio en stretches, buik/onderrug tussendoor gedaan.

Commentaar: Al met al niet slecht, merk dat de squat beweging + houding steeds meer terugkomt dus tevreden over de progressie. Mobiliteit is ook stuk vooruit gegaan maar merk dat het nog iets beter moet voordat ik verder kan verlagen met stepdingen. Zit vooral bij de achillespees dat er nog verbetering mogelijk is.

Goed te horen dat de beweging beter gaat en de mobiliteit ook.
Lekker getraind!

Gewoon even een balans vinden met je sets/reps man.
Teveel kracht over na een set is niet goed idd, maar jezelf op de eerste of 2e set uitputten is ook niet lekker voor je set daarna.
Ben je bekend met Reverse Pyramid Training? Geen idee wanneer de meeste het toepassen maar misschien een poging waard. Just my 2 cents.

Ik doelde meer als ik bijvoorbeeld stop bij rep 6 van laatste set en kan er nog 2 ofzo dat ik die 2 gewoon pak.
Meteen reden om de week erop de set met 8 reps op dat gewicht te pakken en laatste set op hoger gewicht.
Zit momenteel sowieso in een periode dat ik dingen wil testen, geen idee waarom maar heb opeens de drang om dingen sterk te verbeteren.
Zolang ik nog steeds bezig met de knie te versterken ga ik gewoon wat methodes proberen.

Training van vandaag:

Warming up standaard + lat pulldowns

Extended Set - Pull ups-Hammer grip-Chin ups 20seconden rust tussen de reps:
3-3-3
3-3-3
2-2-2 kapot xD

DB Shoulder Press: deze ligt mij totaal niet volgens mij :(
5x20
4x22
6x18

Yates Row Underhand Grip:
10x60
8x65
10x70

Incline DB BP: verschillende standen rugleuning geprobeerd
10x18
10x20
6x20 dit was een waardeloze stand xD

Reverse Fly borst op rugleuning superset Cably Fly
12x6 ss 12x25
10x6 ss 10x25
10x8 ss 10x30

Dippen:
3x5xBW

EZ-Bar Curl:
10x32,5
2x8x32,5

That's it folks.

Commentaar: Denk dat de verschillende standen bij pull-ups in de weg zitten bij DB shoulder press, volgende week eens andersom proberen. Reden waarom ik niet gegaan ben voor dippen BW+gewicht is omdat ik lichte blessure opliep tijdens trainen :(. Wou t-bar row proberen, schijf wou er niet, ik harder duwen, boem vel tussen de schijven, nare plek want zit aan binnenkant hand onder de duimen aan beide kanten. Meteen 2 bloeduitstortingen en leunde er precies op tijdens dippen helaas.

Mietje !

Still good training tho

IRL had je paar stompuh te pakken xD

Nee, voelde best wel k*t aan maargoed volgende week moet er gewicht bij :)

Lekkere training hoor.

He trouwens, komt jou gym nou serieus naast de mijne te zitten? :p

Thanks.

Klopt, ze zijn al tijdje bezig met nieuwe pand en inderdaad precies naast de jouwe.
Geen idee wanneer ze daar klaar zijn maar we worden buren ja :p

Thanks.

Klopt, ze zijn al tijdje bezig met nieuwe pand en inderdaad precies naast de jouwe.
Geen idee wanneer ze daar klaar zijn maar we worden buren ja :p

Haha en dat mag dan weer wel..

Was een hoop gezeik hier met verbouwen, maar een compleet nieuw gebouw ERNAAST bouwen mag wel.. :roflol: Achja, ze zullen elkaar niet echt in de weg zitten denk ik gezien de redelijk verschillende doelgroep.

Het gebouw ernaast is op verzoek van de gemeente dus daarom mag het :p
Angels is begonnen zonder vergunning maar mag open blijven dus gemeente zorgt voor nieuw pand.
Lopen wel aantal ex-kangal klanten bij angels rond voor zover ik weet.

Hoop alleen dat die klote powercage eens keer gekocht gaat worden xD

Terug
Naar boven