MuscleMeat

Inexpugnabilis, Road to a better body and life

• Topic Starter Topic Starter
Ja werd wel tijd ook :P
Volgende week nieuwe gym, hoppaaaa :D

Same here, doe met je mee !.
Zal eerste week wel even rustig worden en kennis maken met apparaten enzo :)

Yep.. zal hier volgende week vrijdag eerste keer zijn. Want dan begint de maand.
Dus eerst wat kennismaken. Heb wel mijn programma maar weet niet waar alles staat enzo. En er is daar zoveel meer dan ik nu in de gym heb! :D

Ik doe ook mee!
Ga wss van mijn veel te dure gym naar een gym die letterlijk 4x goedkoper is, sporten overigens meer mensen van dit forum, dus word leuk :D
Binnenkort een proefdagje draaien

Mijne zal maar 1 euro schelen maar fock it alles telt hehe :P
Belangrijkste reden blijft toch de uitgebreidere keuze voor krachttraining.

Ook een aparte krachthonk met foto's van jay cutler, ronnie coleman en arnold zijn een leuke touch.

Alles voor de gainz! :D
Wij hebben ook een apart krachthonk, met ecto's en beachboy's van maximaal 65kg die elke oefening verkeerd uitvoeren. Enige poster die wij hebben staat op: Van gewichten zelf opruimen, word je ook sterk!
:rolleyes:

Damn lijkt op mijn oude sportschool, of toekomstig oude sportschool :P
Vandaag ook weer typisch voorbeeld, jongen staart hele tijd en ziet mij 6kilo side raises doen, pakt erna 10kilo en wilt hetzelfde doen, nog geen halve rep te bekennen en gaat erna nog hoger gewicht pakken xD

Alles voor de gainz! :D
Wij hebben ook een apart krachthonk, met ecto's en beachboy's van maximaal 65kg die elke oefening verkeerd uitvoeren. Enige poster die wij hebben staat op: Van gewichten zelf opruimen, word je ook sterk!
:rolleyes:
Zou ik er wel bij mogen als ik mijn oefeningen goed uitvoer met lichtere gewichten en toch <65 kg ben ? :o
Beachboy (woman) ben ik sowieso niet. :D en ja.. ecto... ben wel té slank maar daar wordt aan gewerkt! ;)

Andere situatie toch.
Dit gaat meer over die jongens die weinig voorstellen maar doen alsof ze alles zijn.
Volledige ROM is vaak een onbekend begrip bij ze :)

Andere situatie toch.
Dit gaat meer over die jongens die weinig voorstellen maar doen alsof ze alles zijn.
Volledige ROM is vaak een onbekend begrip bij ze :)
Tja... situatie is anders... alleen qua postuur winnen ze het vet van me. :o
Ik zie toch wel velen (en allen veel breder dan ik ben... )bij mijn (bijna) oude fitness oefeningen doen dat ik denk oh jee.. dit is een fysio fitness.. maar die zouden hier nog met klachten weggaan. :rolleyes:

Klopt, begeleiding lijkt overal slecht.
Bij mij lopen personal trainers rond die gewoon toekijken hoe mensen met een slechte uitvoering nog net geen blessure oplopen.

Zou ik er wel bij mogen als ik mijn oefeningen goed uitvoer met lichtere gewichten en toch <65 kg ben ? :o
Beachboy (woman) ben ik sowieso niet. :D en ja.. ecto... ben wel té slank maar daar wordt aan gewerkt! ;)

Met jouw kennis en hulp die je geeft aan andere, ben je meer dan welkom! :) Helaas zijn er in het krachthonk bij ons nooit dames of chicks, behalve vandaag 1, dus je zult worden aangekeken :p
En precies wat Inex zegt, andere situatie ;)
Ze komen bij ons binnen in groepen en zijn gewoon rookies, geen probleem hoor, maar ik kan niet eens uitleggen wat ze allemaal precies doen. Wanneer ik pull ups doe ( gewoon 3 setjes oid dus, niet 1 lame setje ) en rust neem, springt er in eens een of andere aap op van 65kg die tekeer gaat, en mij stoer aankijkt wanneer die wegloopt na 1 setje, omdat die 1 rep meer haalt dan ik op mijn 3e set. Ik vraag me sterk af waarom het iedere keer gebeurt dat ze pull ups beginnen te doen wanneer ik ze ook doe... natuurlijk trek je 65kg makkelijker omhoog dan 78kg ??? Als ze echt stoer willen doen moeten ze eens een BP match zetten tegen me, kunnen we lachen :)

Ook een groepje van 3 gasten, denk 18 jaar ongeveer, werden helemaal gek. Hoogste db is 34kg bij ons, die ik gebruik voor incline db press op herhalingen van 5 max.
Een gast van dat groepje: Shiiiiit!!!! Die ene kerel, die ***** pakt gewoon het hoogste gewicht op 2 herhalingen, hij is echt een beest!!!!! ( ging niet over mij) Vriend van hem: Ja natuurlijk, met steroïden kan ik die 34kg ook wel hebben!
Ik stond er werkelijk waar bij te glimlachen :D Die gasten waren zelf bezig met 12kg db presses en ze 'trainde' al 4 maanden.

Bij ons in het krachthonk komen trouwens geen instructeurs. Eerlijk waar, NOOIT. Ze blijven liever in de 1e zaal, de fitness zaal....

Ach, die groepjes lopen overal, komen binnen, starten met trainen zonder enig benul met wat ze aan het doen zijn en kijken maar rond of iedereen op ze let.
Ben niet de beroerdste om te helpen maar damn sommige leg je wat uit en ze doen er niks mee, tja fock it dan :P

Oh, at nieuwe gym komt zeker wel instructeur in krachthonk, ze hebben er zelfs camera hangen zodat je seintje kan geven als je spotter nodig hebt.
Kerel is dan ook nog eens een goeie spotter, die amper meetilt en je aanmoedigt tijdens reps.

Damn dat is wel luxe! Seintje geven in de camera voor een spotter :eek:
Welke omgeving train je als ik vragen mag?

Helft van de instructeurs bij ons zijn fat chicks die sowieso niks weten. Buikspierkwartier les geven, maar het zelf niet eens volhouden, halverwege de reps afkappen en tegen de rest zeggen dat ze door moeten gaan :o
Ik leg dingen uit wanneer me iets gevraagd word, maar ik maak nooit zelf opmerkingen wanneer ik mensen een oefening verkeerd zie doen. Dan blijf ik bezig + ze doen het 1 setje goed, daarna weer oude verhaaltje.

Ach, die groepjes lopen overal, komen binnen, starten met trainen zonder enig benul met wat ze aan het doen zijn en kijken maar rond of iedereen op ze let.
Ben niet de beroerdste om te helpen maar damn sommige leg je wat uit en ze doen er niks mee, tja fock it dan :P

Oh, at nieuwe gym komt zeker wel instructeur in krachthonk, ze hebben er zelfs camera hangen zodat je seintje kan geven als je spotter nodig hebt.
Kerel is dan ook nog eens een goeie spotter, die amper meetilt en je aanmoedigt tijdens reps.

Giev Gym. Is dit in mijn buurt? :(

Train in Veenendaal, zal Shady wel bekend voorkomen denk ik :)

Bij oude sportschool lopen wel jongens rond met goed fysiek dus daarom is het vreemd dat er zoveel mensen zijn die alles verkeerd doen :P
@ nieuwe gym weet ik nog niet wie er allemaal lopen, heb er pas 1 gezien maar die kerel heeft er wel verstand van.
Hij zal ook degene zijn die me gaat begeleiden met squat :)

Met jouw kennis en hulp die je geeft aan andere, ben je meer dan welkom! :) Helaas zijn er in het krachthonk bij ons nooit dames of chicks, behalve vandaag 1, dus je zult worden aangekeken :p
Nou dank je. :o
Ik kom graag een keer langs als het in de buurt is! :D
Bij fysio waar ik nu zit zie je alleen overgewichtige dames op de cardio apparaten en de rest alleen mannen in het krachthonk (voor zover je het zo kan noemen. :rolleyes:))
Heb daar nog nooit een vrouw zeg maar SLDL zien doen.. ben echt de enigste.. ook van de mannen daar trouwens. :D

En precies wat Inex zegt, andere situatie ;)
Ze komen bij ons binnen in groepen en zijn gewoon rookies, geen probleem hoor, maar ik kan niet eens uitleggen wat ze allemaal precies doen. Wanneer ik pull ups doe ( gewoon 3 setjes oid dus, niet 1 lame setje ) en rust neem, springt er in eens een of andere aap op van 65kg die tekeer gaat, en mij stoer aankijkt wanneer die wegloopt na 1 setje, omdat die 1 rep meer haalt dan ik op mijn 3e set. Ik vraag me sterk af waarom het iedere keer gebeurt dat ze pull ups beginnen te doen wanneer ik ze ook doe... natuurlijk trek je 65kg makkelijker omhoog dan 78kg ??? Als ze echt stoer willen doen moeten ze eens een BP match zetten tegen me, kunnen we lachen :)
Ja oke.. ik doe ook wel zo nu en dan 3 x 5 pull ups.. heb niet veel gewicht mee te nemen.. dat klopt... maar ben dan ook weer de enigste daar die dat doet. Ik pak de smith gewoon omdat er verder geen mogelijkheden zijn. En ja.. dan zie ik mensen wel incline fly doen en denk ik echt van oei.. die zullen nog eens hun schouder goed bezeren... oke.. zij pakken dan 6 of 8 kg (ja het zijn geen echte spierbundels bij fysio) ik doe het maar met 4 kg maar kan wel 3x10 halen. Maar stoer doen is er daar niet bij.. maar misschien bij de nieuwe fitness wel. Zal wel wat worden als ik daar begin... :o
Is me niet aan te zien dat ik KT doe.. maar ach.. we zullen zie hoe er gereageerd gaat worden.

Ook een groepje van 3 gasten, denk 18 jaar ongeveer, werden helemaal gek. Hoogste db is 34kg bij ons, die ik gebruik voor incline db press op herhalingen van 5 max.
Een gast van dat groepje: Shiiiiit!!!! Die ene kerel, die ***** pakt gewoon het hoogste gewicht op 2 herhalingen, hij is echt een beest!!!!! ( ging niet over mij) Vriend van hem: Ja natuurlijk, met steroïden kan ik die 34kg ook wel hebben!
Ik stond er werkelijk waar bij te glimlachen :D Die gasten waren zelf bezig met 12kg db presses en ze 'trainde' al 4 maanden.

Bij ons in het krachthonk komen trouwens geen instructeurs. Eerlijk waar, NOOIT. Ze blijven liever in de 1e zaal, de fitness zaal....
ach ja.. je hoort het ze zeggen en ziet hoe ze het doen en vaak missen ze techniek. Zwaar gaan zonder techniek ... tja.. ik ga voor goede uitvoering ... dus mijn gewichten zijn nihil te noemen dan.. kom echt niet verder dan 6 kg... maar ik weet wel wat ik doe. Ik moet er ook wel om lachen. Gisteren was mijn fysio bezig met pull downs.. ik dacht gut joh... nog een paar keer zo doen en je hebt zelf een fysio nodig. :D.
Maar ik hou wijs mijn mond. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 20:28 ----------

Train in Veenendaal, zal Shady wel bekend voorkomen denk ik :)

Bij oude sportschool lopen wel jongens rond met goed fysiek dus daarom is het vreemd dat er zoveel mensen zijn die alles verkeerd doen :P
@ nieuwe gym weet ik nog niet wie er allemaal lopen, heb er pas 1 gezien maar die kerel heeft er wel verstand van.
Hij zal ook degene zijn die me gaat begeleiden met squat :)
Wel fijn dat er mensen met verstand rondlopen.
Bij ons weet ik het nog niet. schijnt wel na 16:00 begeleiding te zijn. Ik train altijd rond die tijd. is vlak na mijn werk.. dus zal het volgende week wel meemaken. :D

Joh Marina, daar moet jij je geen zorgen over maken.
Je hebt dan misschien geen spierbundel fysiek maar jou inzet is hetgene wat telt.
Enigzins normale personen zullen daar respect voor hebben in een sportschool.

Ego ain't getting you gains Marina. Gewoon bij techniek blijven, uiteindelijk geeft niemand erom hoeveel kg je lift, maar om hoe je eruit ziet.

Ik wou dat wij dames in de gewichtenhoek hadden die iron liften. De meeste zitten alleen maar op die hip-adductor crap. Toch wel leuk om mee te praten dan over dingen, want die zijn meestal echt gemotiveerd.

Heb vandaag weer een gesprek met iemand gevoerd, die trainde al 6 jaar en deed maar wat met z'n voeding. Af en toe een shakie enz xD. Jammer dat je dan weer 6 jaar verneuqt denk ik dan. Hij was ook totaal niet buff :P. Oja en benen trainde hij niet.

Giev dem motivated people!

Terug
Naar boven