Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook! ben helemaal klaar met die oude!Ja werd wel tijd ook
Volgende week nieuwe gym, hoppaaaa![]()

Zou ik er wel bij mogen als ik mijn oefeningen goed uitvoer met lichtere gewichten en toch <65 kg ben ?Alles voor de gainz!
Wij hebben ook een apart krachthonk, met ecto's en beachboy's van maximaal 65kg die elke oefening verkeerd uitvoeren. Enige poster die wij hebben staat op: Van gewichten zelf opruimen, word je ook sterk!
![]()

en ja.. ecto... ben wel té slank maar daar wordt aan gewerkt! 
Tja... situatie is anders... alleen qua postuur winnen ze het vet van me.Andere situatie toch.
Dit gaat meer over die jongens die weinig voorstellen maar doen alsof ze alles zijn.
Volledige ROM is vaak een onbekend begrip bij ze![]()

Zou ik er wel bij mogen als ik mijn oefeningen goed uitvoer met lichtere gewichten en toch <65 kg ben ?
Beachboy (woman) ben ik sowieso niet.en ja.. ecto... ben wel té slank maar daar wordt aan gewerkt!
![]()
Helaas zijn er in het krachthonk bij ons nooit dames of chicks, behalve vandaag 1, dus je zult worden aangekeken 

Als ze echt stoer willen doen moeten ze eens een BP match zetten tegen me, kunnen we lachen 
Die gasten waren zelf bezig met 12kg db presses en ze 'trainde' al 4 maanden.

Ach, die groepjes lopen overal, komen binnen, starten met trainen zonder enig benul met wat ze aan het doen zijn en kijken maar rond of iedereen op ze let.
Ben niet de beroerdste om te helpen maar damn sommige leg je wat uit en ze doen er niks mee, tja fock it dan
Oh, at nieuwe gym komt zeker wel instructeur in krachthonk, ze hebben er zelfs camera hangen zodat je seintje kan geven als je spotter nodig hebt.
Kerel is dan ook nog eens een goeie spotter, die amper meetilt en je aanmoedigt tijdens reps.

Nou dank je.Met jouw kennis en hulp die je geeft aan andere, ben je meer dan welkom!Helaas zijn er in het krachthonk bij ons nooit dames of chicks, behalve vandaag 1, dus je zult worden aangekeken
![]()

))
Ja oke.. ik doe ook wel zo nu en dan 3 x 5 pull ups.. heb niet veel gewicht mee te nemen.. dat klopt... maar ben dan ook weer de enigste daar die dat doet. Ik pak de smith gewoon omdat er verder geen mogelijkheden zijn. En ja.. dan zie ik mensen wel incline fly doen en denk ik echt van oei.. die zullen nog eens hun schouder goed bezeren... oke.. zij pakken dan 6 of 8 kg (ja het zijn geen echte spierbundels bij fysio) ik doe het maar met 4 kg maar kan wel 3x10 halen. Maar stoer doen is er daar niet bij.. maar misschien bij de nieuwe fitness wel. Zal wel wat worden als ik daar begin...En precies wat Inex zegt, andere situatie
Ze komen bij ons binnen in groepen en zijn gewoon rookies, geen probleem hoor, maar ik kan niet eens uitleggen wat ze allemaal precies doen. Wanneer ik pull ups doe ( gewoon 3 setjes oid dus, niet 1 lame setje ) en rust neem, springt er in eens een of andere aap op van 65kg die tekeer gaat, en mij stoer aankijkt wanneer die wegloopt na 1 setje, omdat die 1 rep meer haalt dan ik op mijn 3e set. Ik vraag me sterk af waarom het iedere keer gebeurt dat ze pull ups beginnen te doen wanneer ik ze ook doe... natuurlijk trek je 65kg makkelijker omhoog dan 78kgAls ze echt stoer willen doen moeten ze eens een BP match zetten tegen me, kunnen we lachen
![]()

ach ja.. je hoort het ze zeggen en ziet hoe ze het doen en vaak missen ze techniek. Zwaar gaan zonder techniek ... tja.. ik ga voor goede uitvoering ... dus mijn gewichten zijn nihil te noemen dan.. kom echt niet verder dan 6 kg... maar ik weet wel wat ik doe. Ik moet er ook wel om lachen. Gisteren was mijn fysio bezig met pull downs.. ik dacht gut joh... nog een paar keer zo doen en je hebt zelf een fysio nodig.Ook een groepje van 3 gasten, denk 18 jaar ongeveer, werden helemaal gek. Hoogste db is 34kg bij ons, die ik gebruik voor incline db press op herhalingen van 5 max.
Een gast van dat groepje: Shiiiiit!!!! Die ene kerel, die ***** pakt gewoon het hoogste gewicht op 2 herhalingen, hij is echt een beest!!!!! ( ging niet over mij) Vriend van hem: Ja natuurlijk, met steroïden kan ik die 34kg ook wel hebben!
Ik stond er werkelijk waar bij te glimlachenDie gasten waren zelf bezig met 12kg db presses en ze 'trainde' al 4 maanden.
Bij ons in het krachthonk komen trouwens geen instructeurs. Eerlijk waar, NOOIT. Ze blijven liever in de 1e zaal, de fitness zaal....
. 
Wel fijn dat er mensen met verstand rondlopen.Train in Veenendaal, zal Shady wel bekend voorkomen denk ik
Bij oude sportschool lopen wel jongens rond met goed fysiek dus daarom is het vreemd dat er zoveel mensen zijn die alles verkeerd doen
@ nieuwe gym weet ik nog niet wie er allemaal lopen, heb er pas 1 gezien maar die kerel heeft er wel verstand van.
Hij zal ook degene zijn die me gaat begeleiden met squat![]()

. Oja en benen trainde hij niet.