Fitness Seller

Inexpugnabilis, Road to a better body and life

Joh Marina, daar moet jij je geen zorgen over maken.
Je hebt dan misschien geen spierbundel fysiek maar jou inzet is hetgene wat telt.
Enigzins normale personen zullen daar respect voor hebben in een sportschool.
Ach ja.. tuurlijk maak ik me daar druk om he.... ben vrouw en wil het krachthonk direct in als ik nieuw binnen kom. :D Ik hoop gewoon dat het allemaal super gaat bevallen. Als het aan mij ligt zeker!

• Topic Starter Topic Starter
Alleen daarom al zullen "beesten" iets hebben uh wat denkt zij te doen, oh ze lift, respect ouwe !

Ouwe is jongerentaal :P
Zeggen we tegen iedereen, al is het een baby ouwe :P

:roflol:
:o oeps...

Mijn reactie zakt naar de vorige pagina die niemand gelezen heeft (hint) :P

Nou Koenio, leer die vrouwtjes het een en ander bij over heup oefeningen dan :eyebrow:

Over die gast, tja...
Wengstertje van dit forum, in zijn contest log, heeft ook geen speciaal eetschema.
Het kan wel, maar je moet wel in je hoofd rekenen wat je ongeveer binnen krijgt en sowieso voldoende eiwitten en vetten. Na 6 jaar geen progressie is toch wel erg, ik heb mijn eerste half jaar redelijk verdoet ten opzichte van voeding, en daar heb ik al gigantisch veel spijt van.

Was iemand in de Gym he heb het niet over iemand op dit forum. Wie dacht jij dan? xD

Ben zelf wel blij dat ik iets meer kennis heb over voeding dit keer, al blijft het nog steeds veel veranderen voor de beste gains.
Tot nu toe gaat wel aardig, zit op 2300kcal ofzo, cardio 300kcal dus houd er 2000 over en ben pas nog aangekomen xD

Ach, die groepjes lopen overal, komen binnen, starten met trainen zonder enig benul met wat ze aan het doen zijn en kijken maar rond of iedereen op ze let.
Ben niet de beroerdste om te helpen maar damn sommige leg je wat uit en ze doen er niks mee, tja fock it dan :P

Oh, at nieuwe gym komt zeker wel instructeur in krachthonk, ze hebben er zelfs camera hangen zodat je seintje kan geven als je spotter nodig hebt.
Kerel is dan ook nog eens een goeie spotter, die amper meetilt en je aanmoedigt tijdens reps.

zo spot ik ook doe meestal 2 vingers onder bar zodat ik niet mee help maar ander wel meer kracht uit zet.

Pas pakken als hij op het dooie punt naar beneden gaat als de rep bedoelt naar boven was.

Nieuwe gym lekker :) beetje dicht bij?

Ja inderdaad maar je hebt mensen die praktisch meteen die handen erbij houden.
Best afleidend als je aan het pressen bent en je ziet paar handen mee bewegen.

Ja zeker lekker, Zaterdag ga ik inschrijven dus Maandag starten.
Oh het is een stukje verder fietsen maar dat is te verwaarlozen.

Ah welkom :)
Log begint ergens op te lijken :woot:

Ego ain't getting you gains Marina. Gewoon bij techniek blijven, uiteindelijk geeft niemand erom hoeveel kg je lift, maar om hoe je eruit ziet.

Ik wou dat wij dames in de gewichtenhoek hadden die iron liften. De meeste zitten alleen maar op die hip-adductor crap. Toch wel leuk om mee te praten dan over dingen, want die zijn meestal echt gemotiveerd.

Heb vandaag weer een gesprek met iemand gevoerd, die trainde al 6 jaar en deed maar wat met z'n voeding. Af en toe een shakie enz xD. Jammer dat je dan weer 6 jaar verneuqt denk ik dan. Hij was ook totaal niet buff :P. Oja en benen trainde hij niet.

Giev dem motivated people!
och sorry.. helemaal gemist. :o en dat terwijl het zo positief is. :D
Ik blijf bij techniek. Dat zegt mijn begeleider ook. Beter laag gewicht en goede uitvoering. Heb je veel meer aan! Ik ga voor een fysiek met meer massa... dus heb nog een weg te gaan maar met goede begeleiding en techniek en eten kom ik er wel! Ik heb een doel en daar zal ik komen! :D

Ik weet nog niet hoe het bij de nieuwe fitness is.. of ik daar de enige vrouw zal zijn. Maar inderdaad de meeste op de fitness bij ons nu doen cardio en adductor etc. Ben nog geen vrouwen tegengekomen daar die wat met DB of BB doen en laat staan andere KT oefeningen behalve wat snelle reps op de apparaten. Zo jammer... Maar ik hoop bij AS Sport (nieuwe gym) wat meer mensen in de KT hoek actief zijn. zowel man als vrouw. :)

Hhaha.. dat laatste.. zie je heel veel... beetje Jerommeke figuren.. :rolleyes: alleen getraind bovenlijf en heel iele dunne beentjes... zo zonde...

---------- Post toegevoegd 25 July 2013 om 22:46 ----------

Ah welkom :)
Log begint ergens op te lijken :woot:
Dat leek het al hoor! :)

Training vandaag, moet zeggen beste LB dag tot nu toe, totaal geen last van knie :D

3x10 Bodyweight squat @ balansbal

Barbell Shrug Smith:
12x70
10x80
8x90 (vorige week had ik 6x70 als laatste set :o)

Standing Calf Raises Smith (exclusief BW)
7x140
6x140
5x140

Legpress
2x6x140
1x10x140 (booeeeemmmmm !)

Romanian DL
3x10x60

Kickback (glute machine ding)
3x10x65

Hip adductor
12x75
10x85
10x95

Hip abductor
12x75
10x85
10x95

Legpress Voetpositie smal/breed/neutraal no rest !
3x8x100

Beetje buik nog en cardio.

Zeer geslaagde training voor mijn doen :)

Fijn dat je geen last had van je knie. :)

Was iemand in de Gym he heb het niet over iemand op dit forum. Wie dacht jij dan? xD

Dat weet ik, maar ik nam even een voorbeeld ;)
Dat ik gasten voorbij zie komen zonder voedingsschema en een ziek fysiek, maar ook gasten zonder voedingsschema die na een paar jaar nog steeds ecto zijn :p
Voedingsschema is wel zekerheid, dus altijd beter natuurlijk!

Gister bij ons zat een chick met der vinger tussen de gewichten :o Tranen stonden in der ogen

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 19:13 ----------

Lowerbody day met barbell shrugs? CHEATER!! :fire:

Lekkere training weer hoor!

Klopt man, ik cheat als de pest :(
Vind persoonlijk wel een goeie oefening om apart erbij te nemen en bij UB word het teveel.
Daarnaast een kleine pomp in je trapz voordat je er een stang oplegt voelt prettiger aan vind ik.

Ben het helemaal met je eens man. Zoveel meer kracht op je traps dan na een upperbody dag. Helaas valt mijn lowerbody altijd een dag na de upperbody en kan ik dit niet flikken vanwege te weinig rust.
Als het kan... waarom niet :D

Uh ik doe ook lowerbody na een upperbody dag ???.
Daarnaast deadlift je toch na een upperbody dag zonder rust.
Je kan alles flikken maar met mate :)

Terug
Naar boven