MuscleMeat

Sticky Inschrijving Forum Challenges 2023-2024

Je hebt nog 2 punten overschot, besef dat als je de zaak gaat trollen je dag kan zeggen met het handje.
Negatieve insteek imo. Hoe meer meedoen hoe beter want zoals @ak schrijft, er haken zat af. Dat kan Olli ook zijn maar hij is wel al heel lang actief hier. Velen zijn er een paar maanden en verdwijnen weer. 6 maanden is een lange tijd dus dat iedereen bij blijft is een utopie.

Dat kan Olli ook zijn maar hij is wel al heel lang actief hier. Velen zijn er een paar maanden en verdwijnen weer. 6 maanden
Ben hier zelfs al het langst. 3XL misschien enkele accounts ervoor nog, maar die is niet meer zo actief lijkt me

• Haha
Waarderingen: Onit
Schrijf me maar in, ik zie het wel.

Bij deze: je mag één oefening skippen en je laagste score telt niet mee bij de eindranking.
Als er iemand is die niet meer wilt deelnemen gelieve dit dan te melden voor 30.10.2023, thanks.
Mag ik hier toch nog 1 keer op in gaan? Er word niet met een gemiddelde gewerkt he. Ff nog 1 keer duidelijk proberen maken dat de mensen die alles mee doen gekloot worden hiermee.

-je skipt = 0 punten. (Je laagste score).
-deze 0 punten worden dus niet meegeteld. Maar dat blijft dus gewoon 0 punten.....

-iemand doet mee en pakt 3 punten (laagste score)
-dan worden deze 3 punten niet meegeteld en verliest zijn 3 punten....
-deze 3 punten kunnen voor deze persoon het verschil betekenen op een plaatsing in de eindranking.

Of bekijk ik dit zo verkeerd dan? Of word er enkel 1 keer 0 punten niet meegeteld wat dus gewoon 0 punten blijft zoiezo?

Laatst bewerkt:
Of je doet gewoon dat van de 6 oefeningen er 5 tellen.

Dus of je laagste score (je zwakke oefening) of de oefening die je skipt. Tada opgelost.

Maar dan gaat jouw kritiek toch nog steeds op?
Als er van iedereen maar 5 oefeningen gerekend worden niet? Dan verdwijnt iedereen zijn laagste score en tellen de 5 beste scores op.

Opzich is het kut voor de mensen die alles mee doen en op alles goed scoren maar als er bij iedereen 5 oefeningen geteld worden is het eerlijk. Of niet?

Nieks die 6/6 en iedereen gelijk voor de wet verslaat maarja ik probeer me er niet meer druk in te maken. Want als het aan mij lag vlogen al de crybabys er gewoon uit en bleven er dan maar 10-14 over die echt willen mee doen. xD

Opzich is het kut voor de mensen die alles mee doen en op alles goed scoren maar als er bij iedereen 5 oefeningen geteld worden is het eerlijk. Of niet?
Ligt er aan wat men wilt. Als je overal 3de of 4de wordt kom je hoger in de eindlijst als alle onderdelen meetellen dan wanneer je laagste score vervalt. Als alles meegeteld wordt beloon je ook de mensen die elke maand mee doen het meeste.

Als er van iedereen maar 5 oefeningen gerekend worden niet? Dan verdwijnt iedereen zijn laagste score en tellen de 5 beste scores op.

Nieks die 6/6 en iedereen gelijk voor de wet verslaat maarja ik probeer me er niet meer druk in te maken. Want als het aan mij lag vlogen al de crybabys er gewoon uit en bleven er dan maar 10-14 over xD
waarom delen en niet gewoon optellen zonder te delen?
skippen is skippen dan krijg je gewoon 0 punten en worden er dus gewoon 0 punten meegenomen.
en je laagste scoren kan toch gewoon meetellen?

• Topic Starter Topic Starter

Nieks die 6/6 en iedereen gelijk voor de wet verslaat maarja ik probeer me er niet meer druk in te maken. Want als het aan mij lag vlogen al de crybabys er gewoon uit en bleven er dan maar 10-14 over die echt willen mee doen. xD

Ik wil ze best alle 6 meetellen, maakt mij niet uit. Maar omdat er zoveel heisa was over bepaalde oefeningen willen skippen :o
Moet ik een democratische peiling starten? :p

Terug
Naar boven