MuscleMeat

Sticky Inschrijving Forum Challenges 2023-2024

Hoeveel challenges moet ik skippen om uiteindelijk een 9,5 te scoren?

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon 0 punten als je een challenge niet meedoet, is toch t duidelijkst. Als je 0 punten scoort dan is dat al je laagste score, nu ga je mensen 'straffen' die wel alles meedoen maar de lage score die ze dan ergens halen moeten inleveren.

Als je straks 20 inschrijvingen hebt (bvb) moet je daar de puntentelling op baseren imo. Dan heeft de winnaar van elke challenge dus 20 pt, nr 2 19 pt etc. Als er dan vier man niet meedoen dan zijn zij op plaats 17-20 geëindigd met allen 0pt, en de nr 16 heeft dan 4 pt.

Snappen we t nog?
giphy (19).gif

Nee, ik volg wel wat je bedoelt.

Nou om iets te kunnen winnen moet je ook alles kunnen meedoen vind ik ook.

Dus iemand die onderaan eindigt een ban🤨
Diegene doet tenminste mee. Afhakers een tijdelijke ban oke dat kan.
Ik durf te garanderen dat er meer mensen wederom afhaken komende 6 maanden, aangezien 1 opdracht elke maand komt en 6 te gaan dus het is een vrije lange contest in mijn ogen, maja niet mijn spelregels.

Indien ik het fout heb er onder mijn badge homo staan of maak er maar wat van, maar iemand die oprecht denkt dat alle deelnemers werkelijk elke maand een video op zal sturen is denk nog niet lang genoeg actief op dbb om te weten dat er hier merendeel praat is en weinig actie.

We praten ook maar over 1 oefening die je ff moet filmen 5min, thats it. Je hoeft niet een heel dagboek lifestory te geven, 5min per maand. Snap ook wel dat iedereen blessed is zoals ik met me good looks en dus liever anoniem wilt blijven, maar dan stuur je het toch prive, alsof kathelino je op dumpert zet. Beetje vertrouwen erin, net zoals we de overheid in de corona periode moesten vertrouwen ✌️

Ik durf te garanderen dat er meer mensen wederom afhaken komende 6 maanden, aangezien 1 opdracht elke maand komt en 6 te gaan dus het is een vrije lange contest in mijn ogen, maja niet mijn spelregels.

Indien ik het fout heb er onder mijn badge homo staan of maak er maar wat van, maar iemand die oprecht denkt dat alle deelnemers werkelijk elke maand een video op zal sturen is denk nog niet lang genoeg actief op dbb om te weten dat er hier merendeel praat is en weinig actie.

We praten ook maar over 1 oefening die je ff moet filmen 5min, thats it. Je hoeft niet een heel dagboek lifestory te geven, 5min per maand. Snap ook wel dat iedereen blessed is zoals ik met me good looks en dus liever anoniem wilt blijven, maar dan stuur je het toch prive, alsof kathelino je op dumpert zet. Beetje vertrouwen erin, net zoals we de overheid in de corona periode moesten vertrouwen ✌️
Als je meedoet train je sowieso dus dan is het een kleine moeite om dat in te plannen en te filmen.
Je moet het natuurlijk ook wel willen :rolleyes:

• Like
Waarderingen: AK

Dus als meer dan 80% de challenge complete krijg jij de Battiboy badge.

• Heart
Waarderingen: AK
Ok , ik heb besloten dat ik ook meedoe !

Het is toch duidelijk dat er tien deelnemers moeten zijn en dat je er best wel eens eentje kunt skippen als je geblesseerd bent / het apenkooi is / je op vakantie bent / een maandje niet naar de kapper bent geweest / whatever. Dat negatieve gedoe van tevoren van 'iedereen geeft t toch weer op' werkt ook niet echt imo, elkaar een beetje aanmoedigen en motiveren is beter denk ik. Lekker inschrijven allemaal, forumleiding stelt de regels verder op en 1 november zien we wel wat de eerste challenge is

Terug
Naar boven