- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
ik wil jou wel spotten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil jou wel spotten
Moet je nog eens terug lezen :/Jij had mij overgehaald met planking en wall sits :/
Doe dan dat bij de eind ranking van iedereen zijn laagste score niet meetelt. Als iemand een x overslaat dan is het een 0Als je één skipt is het een groot nadeel voor de eindranking idd.
We proberen 't sowieso zo simpel mogelijk te houden zodat 't merendeel ze gewoon alle zes zeker kan doen.
Als iets echt niet moest lukken door een bepaalde blessure hebben we daar natuurlijk begrip voor en kan je 't gewoon skippen.Ja is allemaal leuk enzo. Maar ik zit nog met bepaalde peesblessures. Als ik daar last van krijg bij een bepaalde beweging dan doe ik die oefening natuurlijk niet.
Kunnen we eventueel doen.Doe dan dat bij de eind ranking van iedereen zijn laagste score niet meetelt. Als iemand een x overslaat dan is het een 0
Muy bueno.Als iets echt niet moest lukken door een bepaalde blessure hebben we daar natuurlijk begrip voor en kan je 't gewoon skippen.
Kunnen we eventueel doen.
Één advies, bepaal voor aanvang de normering en pas die niet meer aan.Als iets echt niet moest lukken door een bepaalde blessure hebben we daar natuurlijk begrip voor en kan je 't gewoon skippen.
Kunnen we eventueel doen.

We kunnen Yasmine dat laten doen. Dan zijn we allemaal winnaars.Één advies, bepaal voor aanvang de normering en pas die niet meer aan.![]()
Ja, er was in het begin al gezegd geweest dat je eens een oefening mocht skippen en dat je dan 0 punten krijgt voor die oefening, maar dat 't niet de bedoeling is om vanalles te skippen en dat je wel moet proberen om aan ze alle zes mee te doen. Wil weer teveel rekening houden met iedereenÉén advies, bepaal voor aanvang de normering en pas die niet meer aan.![]()

Niet ingaan op de huilebalken aub. Als je skipt heb je 0 en telt dat mee in je ranking zoals het hoort. Zou anders wel helemaal over de top zijn. Jullie hebben al duidelijk gemaakt dat er geen r*tard shit gaan inzitten dus.Ja, er was in het begin al gezegd geweest dat je eens een oefening mocht skippen en dat je dan 0 punten krijgt voor die oefening, maar dat 't niet de bedoeling is om vanalles te skippen en dat je wel moet proberen om aan ze alle zes mee te doen. Wil weer teveel rekening houden met iedereen![]()
Mja het is een beetje lastig omdat er ook mensen zijn met blessures (buitenuit de huilebalkenNiet ingaan op de huilebalken aub. Als je skipt heb je 0 en telt dat mee in je ranking zoals het hoort. Zou anders wel helemaal over de top zijn. Jullie hebben al duidelijk gemaakt dat er geen r*tard shit gaan inzitten dus.
) en die wil ik ook een kans geven om mee te doen.

Nogmaals echt tof dat je dit terug brengt, jammer genoeg wist ik al op voorhand hoeveel gezeik er ging zijn en dat wist jij wss ook maar toch organiseer je het haha sterk. Doe maar, moest ff mijn ongezouten mening kwijt. Dus ik zie wel wanneer de eerste oefening komt en wat de regels zijn thanks!Mja het is een beetje lastig omdat er ook mensen zijn met blessures (buitenuit de huilebalken) en die wil ik ook een kans geven om mee te doen.
Vind dan één "vrijkaart" een redelijke compromis.
Maar voor de rest ga ik wel niets meer wijzigen. Het zijn ocharme zes simpele oefeningetjes waar je amper materiaal voor nodig hebt
Probeer je eens iets anders te organiseren dan de foto-contest![]()
Dus iemand die onderaan eindigt een ban🤨Hoeveel afhakers zullen er deze contest zijn? Vorige contest was dit ruim de helft, misschien een idee om diegene de nu afzeggen een badge te geven bij hun naam en diegene die onderaan eindigt een ban 4 life te geven om het net allemaal wat interessanter te maken.
Wellicht iedereen die meedoet mag hierover stemmen voor de wedstrijd begint, meerderheid telt. Power to the people ✌️