Fitness Seller

Sticky Inschrijving Forum Challenges 2023-2024

Als je één skipt is het een groot nadeel voor de eindranking idd.
We proberen 't sowieso zo simpel mogelijk te houden zodat 't merendeel ze gewoon alle zes zeker kan doen.
Doe dan dat bij de eind ranking van iedereen zijn laagste score niet meetelt. Als iemand een x overslaat dan is het een 0

• Topic Starter Topic Starter
Ja is allemaal leuk enzo. Maar ik zit nog met bepaalde peesblessures. Als ik daar last van krijg bij een bepaalde beweging dan doe ik die oefening natuurlijk niet ;).
Als iets echt niet moest lukken door een bepaalde blessure hebben we daar natuurlijk begrip voor en kan je 't gewoon skippen.
Doe dan dat bij de eind ranking van iedereen zijn laagste score niet meetelt. Als iemand een x overslaat dan is het een 0
Kunnen we eventueel doen.

Is er ook een core stability oefening bij ?

Voor diegene, dm me!

IMG_7692.jpeg

Één advies, bepaal voor aanvang de normering en pas die niet meer aan. ;)
Ja, er was in het begin al gezegd geweest dat je eens een oefening mocht skippen en dat je dan 0 punten krijgt voor die oefening, maar dat 't niet de bedoeling is om vanalles te skippen en dat je wel moet proberen om aan ze alle zes mee te doen. Wil weer teveel rekening houden met iedereen :roflol:

Bij deze: je mag één oefening skippen en je laagste score telt niet mee bij de eindranking.
Als er iemand is die niet meer wilt deelnemen gelieve dit dan te melden voor 30.10.2023, thanks.

Ja, er was in het begin al gezegd geweest dat je eens een oefening mocht skippen en dat je dan 0 punten krijgt voor die oefening, maar dat 't niet de bedoeling is om vanalles te skippen en dat je wel moet proberen om aan ze alle zes mee te doen. Wil weer teveel rekening houden met iedereen :roflol:
Niet ingaan op de huilebalken aub. Als je skipt heb je 0 en telt dat mee in je ranking zoals het hoort. Zou anders wel helemaal over de top zijn. Jullie hebben al duidelijk gemaakt dat er geen r*tard shit gaan inzitten dus.

Te laat omg deze challenge word overgenomen door r*tard cry babys sorry maar fok. Het zijn damn 6 oefeningen

Ik kan het echt niet meer aanzien hoe een leuk initiatief verneukt word door een stelletje fokking pussie zeikers. Doe gewoon niet mee dan aanstellers! Kan het echt niet meer lezen dit allemaal. Ik zie het wel wanneer de eersre oefening komt. Tot die tijd piss off aan al de losers hier die willen mee doen maar ik kan dit niet en ik kan dit niet en mag dit erin en mag dat erin, ohneee toch geen 1rm, ohneee dit lukt mij niet.

Niet ingaan op de huilebalken aub. Als je skipt heb je 0 en telt dat mee in je ranking zoals het hoort. Zou anders wel helemaal over de top zijn. Jullie hebben al duidelijk gemaakt dat er geen r*tard shit gaan inzitten dus.
Mja het is een beetje lastig omdat er ook mensen zijn met blessures (buitenuit de huilebalken :p) en die wil ik ook een kans geven om mee te doen.
Vind dan één "vrijkaart" een redelijke compromis.
Maar voor de rest ga ik wel niets meer wijzigen. Het zijn ocharme zes simpele oefeningetjes waar je amper materiaal voor nodig hebt :o

Probeer je eens iets anders te organiseren dan de foto-contest :p

Mja het is een beetje lastig omdat er ook mensen zijn met blessures (buitenuit de huilebalken :p) en die wil ik ook een kans geven om mee te doen.
Vind dan één "vrijkaart" een redelijke compromis.
Maar voor de rest ga ik wel niets meer wijzigen. Het zijn ocharme zes simpele oefeningetjes waar je amper materiaal voor nodig hebt :o

Probeer je eens iets anders te organiseren dan de foto-contest :p
Nogmaals echt tof dat je dit terug brengt, jammer genoeg wist ik al op voorhand hoeveel gezeik er ging zijn en dat wist jij wss ook maar toch organiseer je het haha sterk. Doe maar, moest ff mijn ongezouten mening kwijt. Dus ik zie wel wanneer de eerste oefening komt en wat de regels zijn thanks!

Hoeveel afhakers zullen er deze contest zijn? Vorige contest was dit ruim de helft, misschien een idee om diegene de nu afzeggen een badge te geven bij hun naam en diegene die onderaan eindigt een ban 4 life te geven om het net allemaal wat interessanter te maken.

Wellicht iedereen die meedoet mag hierover stemmen voor de wedstrijd begint, meerderheid telt. Power to the people ✌️
Dus iemand die onderaan eindigt een ban🤨
Diegene doet tenminste mee. Afhakers een tijdelijke ban oke dat kan.

Gewoon 0 punten als je een challenge niet meedoet, is toch t duidelijkst. Als je 0 punten scoort dan is dat al je laagste score, nu ga je mensen 'straffen' die wel alles meedoen maar de lage score die ze dan ergens halen moeten inleveren.

Als je straks 20 inschrijvingen hebt (bvb) moet je daar de puntentelling op baseren imo. Dan heeft de winnaar van elke challenge dus 20 pt, nr 2 19 pt etc. Als er dan vier man niet meedoen dan zijn zij op plaats 17-20 geëindigd met allen 0pt, en de nr 16 heeft dan 4 pt.

Snappen we t nog?

Terug
Naar boven