Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
ik sla geen mensen die buffer zijn dan ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik sla geen mensen die buffer zijn dan ik
Excuus naar jou, ik had moeten zeggen echt buffe mensen die nog niet "bekend" zijn hier. Jij valt wel onder de categorie buff haha.
Ik twijfel nog ben een beetje bang voor blessures.@Oom Oli misschien? Serieuze bijdrage aan het forum leveren?
Als je niet weet wat het woord 'mits' betekent, kun je het beter niet gebruiken. Nu zeg je dat je out bent indien het abnormale oefeningen zijn. Ik neem aan dat je 'tenzij' bedoelt.
Ik had dit topic gemist. Het ligt aan de oefeningen. Als het squat en DL etc. zijn ben ik out.
Sanca kennende denk ik juist dat hij het woord goed gebruikte.Als je niet weet wat het woord 'mits' betekent, kun je het beter niet gebruiken. Nu zeg je dat je out bent indien het abnormale oefeningen zijn. Ik neem aan dat je 'tenzij' bedoelt.
Ik denk het niet, aangezien hij juist in is voor abnormale oefeningen en gezien de emoticon.Sanca kennende denk ik juist dat hij het woord goed gebruikte.
Sanca kennende denk ik juist dat hij het woord goed gebruikte.

Leg Press is sowieso geen optie. In de ene gym press ik 10 x 190 en in de andere gym 10 x 320, dus dit kun je niet vergelijken.Nee ik ook niet, maar goed om toch alvast rekening mee te houden![]()
Alleen maar een barbell, plates en misschien dumbbells nodig voor de oefeningen.Ik had dit topic gemist. Het ligt aan de oefeningen. Als het squat en DL etc. zijn ben ik out.
1 Compound maar?! Out!Alleen maar een barbell, plates en misschien dumbbells nodig voor de oefeningen.
Er zit één compound in (om iedereen tevreden te stellen) maar je mag een oefening skippen.

Kun je iets concreter zijn. Is het een 1RM test of het meest aantal reps op een bepaald gewicht? Wat heb je precies aan skippen, aangezien je dan 0 punten hebt. Je kunt dan toch net zo veel oefeningen skippen als je wilt?Alleen maar een barbell, plates en misschien dumbbells nodig voor de oefeningen.
Er zit één compound in (om iedereen tevreden te stellen) maar je mag een oefening skippen.
Jij doet gewoon mee ja!!
Ik ben motorisch gestoord ja!Iedereen met 2 armen en 2 benen kan toch gewoon elke oefening uitvoeren? Moeilijk gedoe af en toe hier.
Ja.