MuscleMeat

Sticky Inschrijving Forum Challenges 2023-2024

Alleen maar een barbell, plates en misschien dumbbells nodig voor de oefeningen.
Er zit één compound in (om iedereen tevreden te stellen) maar je mag een oefening skippen.

Ik vraag het omdat ik het serieus niet weet, niet om een discussie te beginnen..

Welke oefeningen zijn er waarbij een barbell nodig is, maar geen compound is?
Beetje rare vraag misschien, maar ik dacht altijd dat vrijwel alle barbell oefeningen (afgezien misschien van barbell curls?) compound zijn :o :o

• Topic Starter Topic Starter
Kun je iets concreter zijn. Is het een 1RM test of het meest aantal reps op een bepaald gewicht? Wat heb je precies aan skippen, aangezien je dan 0 punten hebt. Je kunt dan toch net zo veel oefeningen skippen als je wilt?
Maak jullie geen zorgen over de oefeningen, ik beloof dat het echt simpele alledaagse oefeningen zijn :p
We gaan ook geen 1RM's doen om blessures te vermijden.

Bijvoorbeeld:
Zoveel mogelijks reps BSQ met 50% van je lichaamsgewicht.
Zoveel mogelijks reps x binnen y minuten/seconden.
Als je één skipt is het een groot nadeel voor de eindranking idd.
We proberen 't sowieso zo simpel mogelijk te houden zodat 't merendeel ze gewoon alle zes zeker kan doen.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik vraag het omdat ik het serieus niet weet, niet om een discussie te beginnen..

Beetje rare vraag misschien, maar ik dacht altijd dat vrijwel alle barbell oefeningen (afgezien misschien van barbell curls?) compound zijn :o :o
Jij gaat toch niet meedoen, gewoon weer willen discussiëren.

.

rdl, calve raises met een bb, skullcrusher, wrist curls, etc

Compound is misschien slecht verwoord. Bedoel eerder één van de grote drie in deze context.

Er zijn isolatie oefeningen met een barbell, maar dan verklap ik de helft :emo:

(Reverse)Wrist curls, triceps extensions, calf raises, hip thrusts.

Dumbbell press met barbell, dumbbell curls met barbell, single leg dumbbell squats met 2 benen en een barbell, etc.

Hoeveel afhakers zullen er deze contest zijn? Vorige contest was dit ruim de helft, misschien een idee om diegene de nu afzeggen een badge te geven bij hun naam en diegene die onderaan eindigt een ban 4 life te geven om het net allemaal wat interessanter te maken.

Wellicht iedereen die meedoet mag hierover stemmen voor de wedstrijd begint, meerderheid telt. Power to the people ✌️

Hoeveel afhakers zullen er deze contest zijn? Vorige contest was dit ruim de helft, misschien een idee om diegene de nu afzeggen een badge te geven bij hun naam en diegene die onderaan eindigt een ban 4 life te geven om het net allemaal wat interessanter te maken.

Wellicht iedereen die meedoet mag hierover stemmen voor de wedstrijd begint, meerderheid telt. Power to the people ✌️

• Haha
Waarderingen: AK

Zou wel nice zijn deze die ingeschreven zijn en toch nog afhaken plots, tijdelijke ban 😁

Dan schrijf ik me weer uit aangezien ik geen idee heb wat voor oefeningen ik 'moet' doen.

Zou wel nice zijn deze die ingeschreven zijn en toch nog afhaken plots, tijdelijke ban 😁
Weet niet hoe de meerderheid hier door het leven gaat, maar woord = woord. Spelregels zijn duidelijk niemand die je pusht om mee te doen.

Doe je mee dan doe je mee tot het eind.

Dan schrijf ik me weer uit aangezien ik geen idee heb wat voor oefeningen ik 'moet' doen.
Oefeningen zijn allemaal gewoon normaal en wellicht niet iets wat men nu al doet maja boeien 1 set filmen kost 5min. @Kathlinoo zal niet de oefening “ez curl bar in anus” erin zetten verwacht ik.

Als zelfs ik de oefeningen zou kunnen kunnen jullie ze zeker.
giphy (18).gif

Das het probleem, niemand doet hier rustig. Iedereen schijt hier in zijn broek omdat ze eens een oefening zullen moeten doen die ze anders niet doen en het is dan nog niet eens voor max weights. Booohooo ik moet weten welke oefening of ik blesseer me, wauw al die alpha grote monden anders xD Al dat gezaag en gezever over 6 oefeningen in 6 maanden tijd 🤣 Man ik zou een slechte mod zijn. Zou iedereen lopen uitschijten en bannen 🤣

Terug
Naar boven