DL all the way
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo mede IF ers, zit met volgende situatie:
Wil zaterdag en zondagmorgen cardio doen.
Tijdens we week zit mijn eetwindow 12 u tot 20 u
Wat doe ik dan het beste:
Window behouden of window verplaatsenin het weekend? Fasted of niet? Tijdens of voor cardio eiwitten/onverzadigde vetten? nemen of niet? Caffeine invloed op fasted State?
Heb gelezen dat low intense cardio fasted geen kwaad kan, maar even horen wat jullie vinden?

Ik ga het intermittent fasting weer oppakken nu heb ik 1 simpele vraag.
Mijn week ziet er als volgt uit:
Maandag: 9.00 spinnen
Dinsdag: 19.30 voetballen 17.00 fitness
Woensdag: rustdag
Donderdag: 19.30 Voetballen
Vrijdag: 9.00 spinnen
Zaterdag: smiddags fitness
Zondag: 11.30 voetballen
Mijn eat window is normaal gesproken van 13.00 - 21.00. Moet ik dit zo houden of is het niet verstandig ivm het zeer intensieve spinnen van 9 uur sochtends. Of moet ik van op spin dagen de eat window van 8.00 - 16.00 (dan krijg ik een fasting tijd 20 uur alleen)
Spinnen en IF ik weet het niet . Je kan voor dat je gaat spinnen wat bcaa nemen en gewoon je eat window behouden .Op cardio dagen doe ik het zo als ik op sta neem ik bcaa dan ga ik 45-60 min wandelen dan na 3 uurtjes weer en nog 1x voordat ik begin te eten nog ff 30 min wandelen . Wat ik ervaar is dat je direct na het wandelen honger heb daarna gaat het weg en is het heel makkelijk vol te houden .
Hallo mede IF ers, zit met volgende situatie:
Wil zaterdag en zondagmorgen cardio doen.
Tijdens we week zit mijn eetwindow 12 u tot 20 u
Wat doe ik dan het beste:
Window behouden of window verplaatsenin het weekend? Fasted of niet? Tijdens of voor cardio eiwitten/onverzadigde vetten? nemen of niet? Caffeine invloed op fasted State?
Heb gelezen dat low intense cardio fasted geen kwaad kan, maar even horen wat jullie vinden?
Gebruik je voor het wandelen bcaa ja? Ik fiets driekwartier rond en gebruik geen bcaa, las zelfs dat mensen hier voor zwaar lichamelijk werk geeneens bcaa gebruiken en gewoon fasted werken.
Hey wazzup, hoe denk jij over vetten na je training? Zou je die vermijden in de grote maaltijd na de training (1 a 2 uur na de training heb ik het dan over) of maakt dat niet zoveel uit?