MuscleMeat

Sticky Intermittent fasting

Ja omdat ik niks eet heb ik altijd het gevoel dat ik uit me bek meur, dus een kauwgom eten moet voor mij wil. Anders geen meiden aanspreken :p

Ja omdat ik niks eet heb ik altijd het gevoel dat ik uit me bek meur, dus een kauwgom eten moet voor mij wil. Anders geen meiden aanspreken :p

Herkenbaar, sinds ik IF moet ik echt 3-4 keer per dag poetsen niet normaal meer. :rolleyes: Had gelezen dat wazzup mondwater aanraad, maar om enkel je mond daarmee te spoelen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.503
Herkenbaar, sinds ik IF moet ik echt 3-4 keer per dag poetsen niet normaal meer. :rolleyes: Had gelezen dat wazzup mondwater aanraad, maar om enkel je mond daarmee te spoelen..

Ik ?

Zal wel tegen keto-breath zijn geweest (op een low-carb dieet).

Heb er geen last van, maar goed wie weet hebben anderen last van mijn adem maar durven ze het niet te zeggen....

ja de eerste paar uur van de dag heb ik ook een verrotte stinkbek. Al die koffie en cola light en de drank van de avond ervoor helpt ook niet mee.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.506
ja de eerste paar uur van de dag heb ik ook een verrotte stinkbek. Al die koffie en cola light en de drank van de avond ervoor helpt ook niet mee.

koffie is inderdaad een slechte als je van een frisse adem houdt. (ditto in het kwadraat voor sigaretten overigens)

Weet niet of de vraag al langs is gekomen maar als ik ah werken ben

kan ik maar 1x eten dus dacht ik aan interm fast. maar dan kan ik niks eten

op het werk of hoe doen jullie dat bro's:rolleyes:

Ik eet nu het flex get big schema en train eod dus 5200kcal op trainings dagen

en 4100 op rustdagen!

En dat schema op 8 uur naar binnen werken gaat echt niet hoor!

Laatst bewerkt:

en 4100 op rustdagen!

Pfoe, da's een serious load! Ik eet 3000-3500 kcal en dat gaat net. Maar volgens mij moet het kunnen als je íets minder clean eet.
Mijn window is op trainingsdagen 16:00-22:30 en op rustdagen 18:00-23:00. Ik werk overdag dus geen enkel probleem. Mijn training begint rond half 6. Waarom zou je je window niet na je werk beginnen? Op trainingsdagen is dat sowieso praktisch tenzij je voor je werk gaat trainen.

en 4100 op rustdagen!

Waarom kun je niet op werk eten ?
Hoe laat train je ?
Ik zou mijn eerste maaltijd lekker dirty (shoarma , gehaktballen,halve haan met wat KH ) 2-3 uurtjes ertussen dan trainen. Geloof me na je training heb je echt zin in eten. Mega veel kip,rijst , aardappelen en een goede saus erbij en je hebt zo 2000 cal binnen in 1 maaltijd . Einde van je avond nog een goede omelet . Andere dagen gewoon pasta erin gooien met lekkere sausjes en lekker veel vlees.

Waarom kun je niet op werk eten ?
Hoe laat train je ?
Ik zou mijn eerste maaltijd lekker dirty (shoarma , gehaktballen,halve haan met wat KH ) 2-3 uurtjes ertussen dan trainen. Geloof me na je training heb je echt zin in eten. Mega veel kip,rijst , aardappelen en een goede saus erbij en je hebt zo 2000 cal binnen in 1 maaltijd . Einde van je avond nog een goede omelet . Andere dagen gewoon pasta erin gooien met lekkere sausjes en lekker veel vlees.
Ik zou die kip dan juist vervangen door vetter vlees, rundergehakt ofzo. Volgens mij is rundvlees nog beter dan kip ook qua aminozuren samenstelling;) Halve kilo rundergehakt is al 1250kcals.

Een tip, ga geen halve kilo rundvlees zonder iets erbij eten, al die vet die je dan naar binnen lepelt wordt niet echt opgenomen en dat merk je de volgende dag gruwelijk hard op de wc. En dat duurde bij mij weer een maand om daar achter te komen. 100gr rijst erbij en het zit al goed overigens. Zo vind je toch het wiel weer opnieuw uit mbt vezels:o

Ugh, ik ga bijna naar school en moet op mijn uitgaven gaan letten... Nu moet ik min of meer al mijn eiwitten uit whey, eieren en kwark gaan halen... Ook nog een lichte lactose intolerantie, dus maar 1 pot kwark per dag, dus dat wordt achterlijk veel whey naar binnen kappen (3 shakes), dat is beetje teveel naar mijn gevoel maar wtf moet ik anders. Moet zowat alle vlees schrappen:eek: Maarja, ooit... ooit zal ik gewoon als een tussendoortje een ****ing steak kunnen klaarmaken:p

Heeft er ooit iemand tijdens het vasten een tentamen proberen te maken? Ik heb morgen een tentamen van 9 tot 12u en mijn window is van 19u tot 11u kan ik dan beter een banaan of iets dergelijks meenemen voor zekerheid?

Heeft er ooit iemand tijdens het vasten een tentamen proberen te maken? Ik heb morgen een tentamen van 9 tot 12u en mijn window is van 19u tot 11u kan ik dan beter een banaan of iets dergelijks meenemen voor zekerheid?

Zeker doen.

Want lijkt me dat tijdens vast focus en concentratie beter is (heb ik ook wel ervaren), maar of ik dat aandurf tijdens een tentamen?

Want lijkt me dat tijdens vast focus en concentratie beter is (heb ik ook wel ervaren), maar of ik dat aandurf tijdens een tentamen?

Neem gewoon wat eten mee voor zekerheid, mocht het niet lukken eet je, en verschuif je je window naar voren?

Laatst een toets moeten maken in mijn fasting window, ging perfect :) Volle focus op de vragen, geen moment aan eten gedacht. Geen honger, geen blurry moments, gewoon goede focus!

Ik zou in de laatste uur van mijn vast periode geen toets kunnen maken

Valt IF te combineren met eat stop eat of raden jullie dit af?

Het valt me wel op dat je lichaam al het eten dat je erin gooit na de training als een gek word verteerd. Gisteren om 8 uur 1500 cal naar binnen, maag stond op ontploffen 2 uur erna buik was weer plat en honger. Hebben jullie dat ook of ?

Terug
Naar boven