Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja omdat ik niks eet heb ik altijd het gevoel dat ik uit me bek meur, dus een kauwgom eten moet voor mij wil. Anders geen meiden aanspreken![]()
Had gelezen dat wazzup mondwater aanraad, maar om enkel je mond daarmee te spoelen..Herkenbaar, sinds ik IF moet ik echt 3-4 keer per dag poetsen niet normaal meer.Had gelezen dat wazzup mondwater aanraad, maar om enkel je mond daarmee te spoelen..
ja de eerste paar uur van de dag heb ik ook een verrotte stinkbek. Al die koffie en cola light en de drank van de avond ervoor helpt ook niet mee.
koffie is inderdaad een slechte als je van een frisse adem houdt. (ditto in het kwadraat voor sigaretten overigens)

Weet niet of de vraag al langs is gekomen maar als ik ah werken ben
kan ik maar 1x eten dus dacht ik aan interm fast. maar dan kan ik niks eten
op het werk of hoe doen jullie dat bro's
Ik eet nu het flex get big schema en train eod dus 5200kcal op trainings dagen
en 4100 op rustdagen!
En dat schema op 8 uur naar binnen werken gaat echt niet hoor!
Weet niet of de vraag al langs is gekomen maar als ik ah werken ben
kan ik maar 1x eten dus dacht ik aan interm fast. maar dan kan ik niks eten
op het werk of hoe doen jullie dat bro's
Ik eet nu het flex get big schema en train eod dus 5200kcal op trainings dagen
en 4100 op rustdagen!
En dat schema op 8 uur naar binnen werken gaat echt niet hoor!
Ik zou die kip dan juist vervangen door vetter vlees, rundergehakt ofzo. Volgens mij is rundvlees nog beter dan kip ook qua aminozuren samenstellingWaarom kun je niet op werk eten ?
Hoe laat train je ?
Ik zou mijn eerste maaltijd lekker dirty (shoarma , gehaktballen,halve haan met wat KH ) 2-3 uurtjes ertussen dan trainen. Geloof me na je training heb je echt zin in eten. Mega veel kip,rijst , aardappelen en een goede saus erbij en je hebt zo 2000 cal binnen in 1 maaltijd . Einde van je avond nog een goede omelet . Andere dagen gewoon pasta erin gooien met lekkere sausjes en lekker veel vlees.
Halve kilo rundergehakt is al 1250kcals.
Maarja, ooit... ooit zal ik gewoon als een tussendoortje een ****ing steak kunnen klaarmaken
Heeft er ooit iemand tijdens het vasten een tentamen proberen te maken? Ik heb morgen een tentamen van 9 tot 12u en mijn window is van 19u tot 11u kan ik dan beter een banaan of iets dergelijks meenemen voor zekerheid?
Want lijkt me dat tijdens vast focus en concentratie beter is (heb ik ook wel ervaren), maar of ik dat aandurf tijdens een tentamen?
Valt IF te combineren met eat stop eat of raden jullie dit af?