MuscleMeat

Sticky Intermittent fasting

Herkenbaar, sinds ik IF moet ik echt 3-4 keer per dag poetsen niet normaal meer. :rolleyes: Had gelezen dat wazzup mondwater aanraad, maar om enkel je mond daarmee te spoelen..

Tipje: CB12

Is wel prijzig, maar in tegenstelling tot de meeste mondwaters is deze dus wel actief, ipv alleen voor een fris gevoel te zorgen.
O.A. bij de Kruidvat te verkrijgen, of via www.cb12.nl eerst een gratis monster aanvragen.

Sinds deze week heb ik opeens extreem veel honger... Mijn window loopt doorgaans van 12 tot 8. Normaal begon ik pas rond een uur of half 12 trek te krijgen. Twee nachten terug had ik al moeite om in slaap te komen door de honger en vandaag is mijn maag al aan het knorren sinds 6 uur vanochtend. Heb ten opzichte van vorige week niks veranderd... Eet niet veel minder of wat dan ook. Vreemd?

haha, heb ik ook!! gisteren een k*tdag gehad.. dik gesnoept (Wel in feedingwindow).. zit in de cut.

Rest van de week weer ff strak op zitten, zit ronde de 10% vet op 86 KG (lengte is 1.87)

haha, heb ik ook!! gisteren een k*tdag gehad.. dik gesnoept (Wel in feedingwindow).. zit in de cut.

Rest van de week weer ff strak op zitten, zit ronde de 10% vet op 86 KG (lengte is 1.87)

Ik cut niet, ik bulk. Ik eet boven onderhoud. Doe nu 3 maanden IF en had nooit last van honger. Nu opeens wel. Flink ook.

Ja moet 6 uur opstaan en als je dan tot 2 uur niet mag eten is het wel wat moeilijker dan als je om 11 uur uit bent .

Ik sta om 6 uur op, eet van half 1 tot half 9.
Ik gooi altijd een vetburnertje er tegenaan (ook tijdens bulk) om honger te onderdrukken.. helpt goed :-)

Ja moet 6 uur opstaan en als je dan tot 2 uur niet mag eten is het wel wat moeilijker dan als je om 11 uur uit bent .

Klopt. Maar ik sta altijd 6 uur op. Dus dat verklaart niet waarom de honger opeens zo erg is. Misschien is het gewoon tijd om nog meer te gaan eten :o

Waarom kun je niet op werk eten ?
Hoe laat train je ?
Ik zou mijn eerste maaltijd lekker dirty (shoarma , gehaktballen,halve haan met wat KH ) 2-3 uurtjes ertussen dan trainen. Geloof me na je training heb je echt zin in eten. Mega veel kip,rijst , aardappelen en een goede saus erbij en je hebt zo 2000 cal binnen in 1 maaltijd . Einde van je avond nog een goede omelet . Andere dagen gewoon pasta erin gooien met lekkere sausjes en lekker veel vlees.

Met de vroege shift om 15.00uur en met de late shift om 10.00uur 's morgends

Op het werk kan ik maar 1x eten en dat is met de middag pauze:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.529
Met de vroege shift om 15.00uur en met de late shift om 10.00uur 's morgends

Op het werk kan ik maar 1x eten en dat is met de middag pauze:(

Da's toch voldoende ? Misschien dat IF wat onhandig is, maar dan doe je toch geen IF.

Da's toch voldoende ? Misschien dat IF wat onhandig is, maar dan doe je toch geen IF.

??? ik moet 11 maaltijden naar binnen werken(get flex big schema)

op rustdagen 9,dat flik ik nu als ik de hele dag thuis ben,is wat werk

aan hoor om dat te maken,moet zeker om de 2uur eten dus op het

werk 3 keer pfffff klote man:(

Als er iets is wat je kan meenemen van IF dan is het wel dat het bullshit is om elke 2 uur te eten. Niet te krampachtig mee omgaan. Gewoon eten wanneer het je schikt.

??? ik moet 11 maaltijden naar binnen werken(get flex big schema)

op rustdagen 9,dat flik ik nu als ik de hele dag thuis ben,is wat werk

aan hoor om dat te maken,moet zeker om de 2uur eten dus op het

werk 3 keer pfffff klote man:(

IF werkt goed vanwege meerdere factoren bijv, het vasten, carb cycling en ook een psychologisch aspect.

Veel mensen schrikken bij het horen van 16 uur niet eten, probleem is dat hun lichaam is ingesteld om om de 2 uur te eten. Als zij dan niet eten worden ze gek, je hebt geen honger tijdens Intermittent Fasting simpelweg omdat je lichaam weet dat het geen voeding krijgt. Daarom is consistentie een belangrijk woord tijdens IF, elke dag rond hetzelfde tijdstip beginnen en stoppen met eten. Dit is vele malen belangrijker dan de aantal maaltijden.

Doe dus waar jij je goed bij voelt, als je bijvoorbeeld beter 5 maaltijden kan eten in 12 uur en dus 12 uur vast en dat werkt goed voor je, wie houdt je tegen? Enige probleem is dat wanneer je eenmaal gegeten hebt het lastiger is als je langere tijd niet eet.

Maar je hoeft echt niet alles precies te volgen! Zolang jij het makkelijk vind en het kan volhouden is al belangrijk.

Intermittent Fasting heeft al aangetoond dat de traditionele 6 maaltijden overrated is, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Zolang je kcal en macro's maar in orde zijn!

wrm is dit geen stickey!

echt lekker op lege maag trainen, opstaan pre workout + bcaa en gaan.

Hey gasten, ga in de meivakantie dit uitproberen. Eet om 2 u, 6u en 10u. 2800 kcal, meal 1 20% van totaal, meal 2 ook en meal 3 60%. Op rustdagen carbs omlaag en eiwit altijd hoog houden. Tijdens het vasten alleen water. Zit ik zo een beetje goed ?

Hey gasten, ga in de meivakantie dit uitproberen. Eet om 2 u, 6u en 10u. 2800 kcal, meal 1 20% van totaal, meal 2 ook en meal 3 60%. Op rustdagen carbs omlaag en eiwit altijd hoog houden. Tijdens het vasten alleen water. Zit ik zo een beetje goed ?

Zou meer kcals in je eerste maaltijd doen en minder in je laatste op je rustdagen. En op de trainingsdagen uiteraard het meeste na je training.

Dat doe ik ook maar dan alleen in het weekend. Dan gaan er om 12:30 bcaa's en pwo's in(normaal window 12-20) en dan consumeer ik alles na de training.

Ik eet normaal 60kh,60E,10v 3 uur voor mijn training. Zou ik een positieve verschil merken als ik 10kh,100e,60v. Omdat ik tot na de post work-out meal met een lage suikerspiegel rondloop. En de insuline piek na de training hoger zal zijn ?
Ohja ik ben nogal gevoelig voor KH dat is waarom ik ze nogal laag heb , post work-out is ong 150-200 KH.

Terug
Naar boven