- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Dit is echt geweldig!
Geen gezeur meer met kleine maaltijden ''afmeten'' en op een strak 2-3 uur schema eten en tóch afvallen!
Ik ga er ook zo snel mogelijk mee beginnen, enige waar ik me een klein beetje zorgen om maak: Ik ben een redelijke Endo, ik hoef maar naar een zak chips te kijken en ik voel mezelf groeien.
Mijn window zou, om ideaal te passen binnen mijn dagindeling, tussen 15:00 en 23:00 liggen, maar ik vraag me af of een maaltijd later dan 20:00 niet nadelig werkt, omdat ik een endo ben.
Alle kcals tussen 15:00 en 20:00 lijkt me ook weer wat a-relaxt en een van de doelen van IF is een makkelijker eetpatroon handhaven dacht ik zo?
Ik heb er hard voor gewerkt om vet te verliezen, maar loop nu een beetje vast, dus ik denk dat ik weinig te verliezen heb.
Ik ga het hoe dan ook proberen, deze kans is te mooi om te laten liggen, maar heeft iemand hier misschien enig bruikbaar commentaar op mijn ''angst''?
Ik geef meteen toe dat mijn angst voortkomt uit enige wantrouwigheid jegens dit controversiële programma, maar hopelijk kunnen jullie me dat kleinigheidje vergeven![]()
Probeer het eens.. wat is het ergste dat kan gebeuren ?
De eerste dagen zul je wat "hunger pangs" hebben, maar eigenlijk wen je daar vrij snel aan. Nu moet ik toegeven dat ik om 12:00 al begin te eten dus lang duurt het sowieso niet bij mij.
Ik denk dat 23:00 geen probleem is.. het gaat tenslotte om de hoeveelheid calorieën die je per dag eet, niet wanneer (tot een bepaalde hoogte, want 1 maaltijd kon wel eens tegen het overdrijven aan liggen uiteraard) of in hoeveel porties.
Ik vind het in ieder geval super relaxt en zelfs bij een extreme cal-deficit zit ik de hele middag en avond goed vol (ik zucht zelfs wel eens dat ik alweer wat moet eten op een inname van 1750 Cal wat rijkelijk weinig is voor mijn doen... veel groente blijft natuurlijk helpen met een goed gevuld gevoel)

.

Maar goed, ik doe KT met daarna HIIT en tot nu toe gaat dat prima!