- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Het gaat er ook nog om welke Kcal je naar binnen werkt!!! Zelfs het voedingsprodukt opzich kan al veel schelen, wel/niet snel verteerbaar en zal worden omgezet naar.....
Bedoel je niet dat je "lichaam" niet meer dan ongeveer 30 gram eiwitten per ?? kan verwerken en om zetten naar de benodigde aminozuren, bouwstenen voor nieuwe eiwitten die worden gebrukt voor onder andere spieren op te bouwen. Te veel wordt volgens mij omgezet in VET!
Het wordt niet voor niets gezegd dat een uitgebalanceerd voedingspatroon van essentieel belang is om resultaten te boeken. (Daarom ook een intressante topic!!)
Ik denk zelf persoonlijk dat een 6 a 7 maaltijden schema het beste voor een endo zal zijn.
als je 100 gram eiwit eet, denk je dan echt dat je lichaam daar maar 30 gram van kan verwerken en de rest om zet in vet ? Nee hoor, het eerste uur wordt er maximaal 30 gram misschien verwerkt (afgebroken naar aminozuren) en de rest blijft in je darmen en wordt de volgende 7+ uur verwerkt. Het is flauwekul te veronderstellen dat een hele maaltijd binnen 3 uur geheel verwerkt is.... volgens mij duurt het sowieso 24 uur voordat je het weer uit poept en op dat stukje dikke darm na waar er eigenlijk vooral vocht uit je poep gehaald wordt is je lichaam bezig met het verwerken van voedingstoffen in je dunne darm.
je hoeft echt niet bang te zijn dat je lichaam naar 2:59 geen eiwit meer heeft om te gebruiken.

??)
. Het is namelijk meerwaarde, of toegevoegde waarde. Toegevoegde meerwaarde lijkt mij dubbel.