Bergo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik eet niet volgens de bodybuild "voedingsleer" (kip met rijst), maar here goes.
Eerste maaltijd is meestal:
75gr zv rijst
125gr kidneybonen
125gr rund gehakt
wat mais
taco kruidenmix
gevolgd door een appel
Dan avondeten met mijn vriendin, varierend van pasta, nasi tot gebakken aardappeltjes met vlees en groenten of pizza (hoop hier dan ergens tussen de 1500 en 2000kcals te zitten). Dan trainen, post workout pak chocomel en iets met carbs (krentebollen, mueslirepen, brood) en dan iets later nog een bakkie kwark. Doel is naar de 4000kcals te gaan. Ik ben de laatste tijd mijn kcals al aan het opschroeven, maar ik kom maar weinig aan momenteel (2 ons op een week)dus blijkbaar moet het nog iets omhoog.
Ik heb ook een vraag via pm gekregen over IF + AAS, of dat kan zeg maar. Ik heb zelf geen idee en aan Martin hoef ik het ook niet te vragen denk ik. Misschien iemand anders hier een idee over? Mij lijkt het geen reet uit te maken, maar ik heb geen ervaring met AAS en ben het ook niet van plan te gebruiken.
Zelf neem ik namelijk tijdens de training 15 gram dextro-10 gram Extend, na de training weightgainer en thuis mie/kip/groente en nog wat kleine dingetjes als ontbijtkoek/crackers. Maar ik durf het niet aan om dan de volgende dag ook te vasten, en eet dan 's morgens standaard mijn yoghurt/muesli/wheyshake.Waarom tijdens de training Dextro en Xtend??Ok, maar post-workout eet je eigenlijk redelijk simpel voerZelf neem ik namelijk tijdens de training 15 gram dextro-10 gram Extend, na de training weightgainer en thuis mie/kip/groente en nog wat kleine dingetjes als ontbijtkoek/crackers. Maar ik durf het niet aan om dan de volgende dag ook te vasten, en eet dan 's morgens standaard mijn yoghurt/muesli/wheyshake.
Misschien toch maar eens proberen...
lopen of hardlopen? moet beide kunnen lijkt me, gewoon doorgaan met leven in de uren dat je niet eet![]()
hoi,had effie een vraagje.stel ik eet tussen 12.00 en 20.00 uur.mijn training is altijd rond 17.00 uur,maar nu is de vraag.ik loop s'morgens altijd een uurtje met de hond,kan ik dat nog steeds doen omdat ik nu maar eerst om 12.00 uur begin met eten.(ben momenteel in de cut)
stats: 90kg
vet% 9%
Waarom tijdens de training Dextro en Xtend??
D8 dat je dat direct na de training moest doen?

Ik neem m'n whey soms ook pre-workout, kan prima volgens mij..

was gisteren mijn eerste dag en het viel niet tegen.ben benieuwd naar de volgende dagen.

was gisteren mijn eerste dag en het viel niet tegen.ben benieuwd naar de volgende dagen.