MuscleMeat

Sticky Intermittent fasting

heb je toevallig een pak bij de hand? ben benieuwd naar de voedingswaarde..

Chocomel gaat per liter:
840kcals
35gr prot
120gr carbs
25gr fat
5gr voedingsvezel :D

:rolleyes:

Ik eet niet volgens de bodybuild "voedingsleer" (kip met rijst), maar here goes.

Eerste maaltijd is meestal:
75gr zv rijst
125gr kidneybonen
125gr rund gehakt
wat mais
taco kruidenmix
gevolgd door een appel :P

Dan avondeten met mijn vriendin, varierend van pasta, nasi tot gebakken aardappeltjes met vlees en groenten of pizza (hoop hier dan ergens tussen de 1500 en 2000kcals te zitten). Dan trainen, post workout pak chocomel en iets met carbs (krentebollen, mueslirepen, brood) en dan iets later nog een bakkie kwark. Doel is naar de 4000kcals te gaan. Ik ben de laatste tijd mijn kcals al aan het opschroeven, maar ik kom maar weinig aan momenteel (2 ons op een week)dus blijkbaar moet het nog iets omhoog. ;)

Ik heb ook een vraag via pm gekregen over IF + AAS, of dat kan zeg maar. Ik heb zelf geen idee en aan Martin hoef ik het ook niet te vragen denk ik. Misschien iemand anders hier een idee over? Mij lijkt het geen reet uit te maken, maar ik heb geen ervaring met AAS en ben het ook niet van plan te gebruiken.

Ok, maar post-workout eet je eigenlijk redelijk simpel voer:D Zelf neem ik namelijk tijdens de training 15 gram dextro-10 gram Extend, na de training weightgainer en thuis mie/kip/groente en nog wat kleine dingetjes als ontbijtkoek/crackers. Maar ik durf het niet aan om dan de volgende dag ook te vasten, en eet dan 's morgens standaard mijn yoghurt/muesli/wheyshake.

Misschien toch maar eens proberen...

Ok, maar post-workout eet je eigenlijk redelijk simpel voer:D Zelf neem ik namelijk tijdens de training 15 gram dextro-10 gram Extend, na de training weightgainer en thuis mie/kip/groente en nog wat kleine dingetjes als ontbijtkoek/crackers. Maar ik durf het niet aan om dan de volgende dag ook te vasten, en eet dan 's morgens standaard mijn yoghurt/muesli/wheyshake.

Misschien toch maar eens proberen...
Waarom tijdens de training Dextro en Xtend??

D8 dat je dat direct na de training moest doen?

hoi,had effie een vraagje.stel ik eet tussen 12.00 en 20.00 uur.mijn training is altijd rond 17.00 uur,maar nu is de vraag.ik loop s'morgens altijd een uurtje met de hond,kan ik dat nog steeds doen omdat ik nu maar eerst om 12.00 uur begin met eten.(ben momenteel in de cut)
stats: 90kg
vet% 9%

is er niemand die antwoord

lopen of hardlopen? moet beide kunnen lijkt me, gewoon doorgaan met leven in de uren dat je niet eet ;)

• Topic Starter Topic Starter
lopen of hardlopen? moet beide kunnen lijkt me, gewoon doorgaan met leven in de uren dat je niet eet ;)

wandelen is geen probleem.

Zelf geloof ik ook niet dat joggen zonder eten dramatisch slecht is (massa's bodybuilders doen cardio op een lege maag)

HIIT... dat ligt hem eraan... als je niet overdrijft moet het kunnen (ik doe het wel in ieder geval)... maar gee 30 minuten dus... doe maar maximaal 10 sprints van een 15 tot 30 seconden of zo.

Ik heb zelfs wel KT gedaan zonder eten, maar dan moet ik zeker niet te veel volume willen doen.... beter wat eten voor de training,traint een stuk beter.

joggen maar niet te hard, gewoon rustig aan.dit is in de ochtend en vanaf 12.00u begin ik te eten.,dan heb ik al 2 maaltijden opom 17.oou ga ik trainen
stats: 1,78m
gewicht: 90kg
vet% 9 %

Laatst bewerkt:
hoi,had effie een vraagje.stel ik eet tussen 12.00 en 20.00 uur.mijn training is altijd rond 17.00 uur,maar nu is de vraag.ik loop s'morgens altijd een uurtje met de hond,kan ik dat nog steeds doen omdat ik nu maar eerst om 12.00 uur begin met eten.(ben momenteel in de cut)
vet% 9%

Dit is zeker geen probleem. als je nog nooit op een lege maag hebt gesport, doe je het de eerste keer best rustig aan. begin met een 20tal minuutjes joggen maar eens je daaraan gewoon bent mag je gerust meer dan een half uur hardlopen. je lichaam past zich aan in de energievoorziening zodat je niet door de benen gaat.

Ik neem m'n whey soms ook pre-workout, kan prima volgens mij..

en hoe lukt het cutten bij julllie op deze manier?

ik doe het nu een aantal dagen via deze manier en qua honger en energie bevalt het uitstekend. of het al voordelig geweest is qua vetverlies kan ik nog niet uitmaken.

was gisteren mijn eerste dag en het viel niet tegen.ben benieuwd naar de volgende dagen.

• Topic Starter Topic Starter
was gisteren mijn eerste dag en het viel niet tegen.ben benieuwd naar de volgende dagen.

De eerste dagen had ik nog wel eens "hunger-pangs" extreme aanvallen van honger waar ik zelfs misselijk van werd. Na een paar dagen verdween dat en sindsdien geen probleem meer.

vandaag de 2 de dag en het honger gevoel was al een stuk minder.heb vandaag een dagje vrij en dan ben je heel snel geneigd om wat uit de koelkast te nemen.maar het is me prima gelukt...ik ben wel benieuwd hoe de vetverbranding gaat verlopen,want ik was al bezig met dieeten maar was het zo beu dat ik het daarom op deze manier wil proberen.
vet : 9%
1.78m

Terug
Naar boven