Je krijgt wel een hoop vocht binnen met die 400gr rijst natuurlijk. Geen idee of dat misschien een verklaring zou kunnen zijn

Hoe ziet de rest van je voeding eruit?
In before 'blablabla k*tschema', ik heb geen geld om netjes vlees en shit te kopen, ik zou het graag willen maar het is niet anders. Om toch door te kunnen gaan met alles ziet het er op dit moment helaas zo uit, afhankelijk van rustdagen en trainingsdagen:
Veel zilvervliesrijst
6~10 eieren
Whey Blend (120~150gr)
500gr kwark
30~80gr pindakaas
100gr Cruesli
2 caps Opti-men
Als ik samen met mijn vriendin eet dan gewoon kwark/whey/rijst/eieren en 's avond wtf ever we maken, die maaltijd is dan meestal wel gewoon normaal.
Maar goed, ik gain er wel goed op. Ik ben dan trouwens niet van mening dat zoveel eiwitten uit whey slecht is, ik eet het altijd samen in een soort van mix met rijst, of cruesli. Ik drink NOOIT 'gewoon' een shake. En uiteindelijk maakt dat toch wel een verschil denk ik.
Niet bepaald Martin's voorbeeld schema, maar van wat ik ook vooral heb gelezen, hij eet veel groenten/vlees omdat het vult. Ik kan mezelf echter wel in bedwang houden en heb dat niet nodig.
Hoe combineren jullie intermittent fasting met uit gaan en alcohol consumptie?
Och, gewoon niet teveel drinken, bier zoveel mogelijk laten staan. Maar als jij om 11 uur 's avonds nog drinkt, tja, niet optimaal voor de 'fast' maar goed, volgende dag beter niet? De fast helpt alleen maar om vet beter aan te spreken en andere hormonale dingen, maar dat wil niet zeggen dat je meteen geen vet verbrandt als je eens niet 14 uur vast (wel afhankelijk van hoeveel je drinkt natuurlijk mbt kcal).
**** alcohol. Ik heb het niet nodig om plezier te maken en je verpest je lichaam en gains. Een wijntje op zn tijd vind ik relaxed en dat kan geen kwaad. Als je het met mate doet vallen de kcal ook mee, maar je kunt ze altijd berekenen en ervoor compenseren.
Volgens mij verpest het je gains niet zo hard, als je het bij een drankje of een paar drankjes houdt, en nog voldoende eet en rust. Vooral rust is wel een belangrijke als je drinkt. Ik drink regelmatig een paar drankjes op rustdagen, niks aan het handje.
Het is niet nodig om plezier te maken, maar het is wel lekker en het komt de gezelligheid meestal wel ten goede.
Got to enjoy life man

Of je moet podium ambities hebben, a la.