Het is geen logtopic maar wil toch ff zeggen dat het wel lekker gaat. Nu iets meer dan 5 weken bezig met IF. Ben zo'n 3,5 kg afgevallen, en 4,5 cm kwijt op mn pens. Het is mijn eerste echte cut had dus ook nog wel wat te leren, en na de eerste 2 weken had ik een ****ing slecht junkweekend waarna ik alles van de eerste 2 weken er weer aan had.
Maar heb het nu wel goed te pakken. Mn window is van 12-13 tot 19-20 ongeveer. Op rustdagen meestal van 13:00 tot 19:00. Op rustdagen eet ik ( tegen het LG idee in ) meestal de avondmaaltijd als grootste en mijn eerste maaltijd een stuk kleiner. Bevalt een stuk beter zo omdat ik anders ( ook na mijn fast-breaking maaltijd ) s'avonds altijd nog honger had, en ook omdat ik dan gewoon thuis avondeten krijg. Dit bevalt me veel beter.
Voor de mensen die nog geen proteine-fluff maken; doen. Die shit is echt awesome, je zit echt ramvol na zon bakkie, tis heerlijk en qua aantal kcal is het echt niet veel.
Nog een tip: bouillon. Ik heb nu altijd een grote soepkom van een halve liter bij het eten, en het bevat ook nauwlijks carbs en kcal, sowieso <10, en scheelt mooi weer in het hongergevoel.
Voor te cutten is dit echt ideaal. Ik ga zeker nog door tot juni, en misschien tot juli. Doel is/was om 10cm van mn buik af te krijgen, en ben benieuwd hoe goed deze lijn zich door zal gaan zetten, ligt aan mezelf ofc. In juli ga ik op vakantie en daarna en gedurende de zomer ga ik waarschijnlijk recompen.
Na de zomer weet ik nog niet of ik zal gaan bulken met fasting. Voor mij is het wel een stuk duidelijker wat ik nu echt eet en is mn overzicht een stuk beter ( ik tel mn kcal nooit echt ).
Echter vind ik een stevig ontbijt ook wel fijn, zeker in de bulk en ik kan ook in de ochtend eigenlijk altijd goed eten.