Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Discipline ga IF elke jaar 2 maanden doen dan wordt het steeds makkelijkerBen vanaf gisteren ook begonnen met IF. Het hoofdoel is wat procentjes in bodyfat zakken. Ik was het hele plannen van de maaltijden een beetje beu, altijd kijken dat je om de 3 uur at gaf me toch wat stress.

Sorry als deze vragen al veel gesteld zijn maar er is ondertussen al zoveel informatie dat ik er niet meer aan uit raak.
Ik wil graag IF proberen omdat ik er echt wel veel goed over hoor.
Ik zou het willen gebruiken om te cutten. Ik zou een 300kcal onder onderhoud gaan maar is dit op rust en trainingsdagen gelijk?
Wat en hoeveel eten jullie voor de training?
Wat zijn de beste EKV verhoudingen?
Het is door mijn werk (nacht en dag shiften) moeilijk om altijd op hetzelfde moment te trainen. Is dit een probleem?
Bedankt voor de hulp alvast

Ik hoop je vragen zo goed mogelijk te hebben beantwoord en correct; anders krijg ik papa wazzup op mijn dak![]()

Herken veel punten in jouw antwoorden..en terwijl ik dat zo lees denk ik maar één ding: Heerlijk die vrijheid en afwisseling![]()

Forgive me, ik heb de zoek-functie gebruikt maar kan het niet vinden. Is IF te combineren met relatief zwaar werk (verschilt nog wel eens per dag)? Iemand die hier ervaring mee heeft?![]()
beter voor wat? Je herstel?
Ik denk dat het allemaal niet zo veel uitmaakt... Persoonlijke voorkeur en hoe goed je hersteld.
Ik cardio als ik tijd en zin heb. In het weekend een rondje op de racefiets, op woensdag een spinninglesje.

Forgive me, ik heb de zoek-functie gebruikt maar kan het niet vinden. Is IF te combineren met relatief zwaar werk (verschilt nog wel eens per dag)? Iemand die hier ervaring mee heeft?![]()
Ik heb nog maar korte ervraring maar de eerste 3 dagen zijn me goed bevallen, ik eet rond 1 uur men eerste maaltijd op men werk, thuiskomen trainen en daarna men grootste maaltijd. Ik voel me niet minder sterk of zwak, smorgens wel rapper last van de koude dan gewoonlijk maar dat zal in de zomer wel minderen zeker

Nou je vriend dan.
Ik ben aan het zoeken maar heb niks gevonden.
Ik vroeg me af, of er een Nederlandse uitleg hierover is.
Ik heb namelijk moeite met begrijpend Engels lezen.
Mijn doel is om 4% in bf te zakken.