Heb IF nu voor een week getest en valt ZWAAR tegen. Mn bovenste broekknopen moet los omdat mn middel groter geworden is. Balen dit.
Heb niks veranderd qua hoeveelheid calorieen en training. In plaats van 6 maaltijden ging ik over op 3. En in plaats van een window van 16 uur eten nu maar 8 uur.
Normaal at 3 keer in de week 15% boven onderhoud(3100cal) en 4 keer in de week 20% beneden onderhoud (2200cal) op 6maaltijden per dag systeem wat mij goede resultaten gaf.
Maar 6x per dag eten werd ik meer dan beu en vandaar overstap op IF. Maar helaas viel dit tegen.
Ik ga er nu een ander draai aangeven. Ik blijf drie maaltijden eten maar dan wel verdeel over 15a16 uur, dus gewoon de tijden dat je wakker bent en met ontbijt dus. Dat is dan +- om de 5,5 een maaltijd nemen. Drie even grote maaltijden qua calorieen samen met carb tapering op dagen dat ik niet train. Als ik na 3 uurtjes weer honger krijg dat zie k dat maar als n beetje 'vasten'. Haha
Ik voel aan dat mn lichaam de dagelijkse calorieen in n window van 8 uur niet effiecient verwerkt en vetopslag promoot. Nu maar de window van 16 uur proberen, heb daar een beter gevoel bij!