AndroidHealthClinic

Sticky Intermittent fasting

Joggen lijkt mij persoonlijk al ietwat te intensief om fasted te doen en dan nog fasted te blijven?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.342
Joggen lijkt mij persoonlijk al ietwat te intensief om fasted te doen en dan nog fasted te blijven?

Ik heb er geen problemen mee. Nu wil ik niet zeggen dat het slim is om 25 km te gaan joggen zonder iets te eten, maar goed het kan dus wel :)

Ja precies.

Wat ik zelf doe is 45 minuten rustig joggen, zal niet meer dan 10km/h zijn. En intervals: tot 10 x 30s hard rennen 30s rust en dan nog een stuk joggen gaat ook nog.

Halve marathons en sportgerichte max intervals zou ik niet zonder eten doen nee. :)

Gebruiken jullie zelf allemaal het leangains protocol of ook andere vormen van fasten?

Ik heb er geen problemen mee. Nu wil ik niet zeggen dat het slim is om 25 km te gaan joggen zonder iets te eten, maar goed het kan dus wel :)

Ja precies.

Wat ik zelf doe is 45 minuten rustig joggen, zal niet meer dan 10km/h zijn. En intervals: tot 10 x 30s hard rennen 30s rust en dan nog een stuk joggen gaat ook nog.

Halve marathons en sportgerichte max intervals zou ik niet zonder eten doen nee. :)

heb me laten vertellen door ibo dat het té intensief is

Ibo weet ook niet alles.

Gebruiken jullie zelf allemaal het leangains protocol of ook andere vormen van fasten?

Laatste tijd een beetje aan het experimenteren met 1 x 22-24 uur vast in de week. (beetje eat stop eat idee naast leangains.) Meestal als ik weer een hard feest heb gehad in het weekend doe ik het om te compenseren.

Komt dan meestal neer op:

trainingsdag: laatste maaltijd om 20:00
Dag er na pas eten tussen 18:00 en 20:00, dit is een grote maaltijd van rond de 1500 cal (normaal rond de 2250 op rustdagen).

Eerste keer had ik het zwaar tussen 14:00 en 18:00, duizelig en hoofdpijn. Gisteren voor de tweede geprobeerd en ging eigenlijk heel makkelijk.

Wat motivatie om te cutten;
tumblr_m30iibADU11qeaj38o1_400.jpg

Is het ook mogenlijk om met IF te bulken omdat ik eigenlijk alleen maar lees dat het eigenlijk voor cutten is.. Zo ja, hoe kan ik met IF bulken?

Is keto i.c.m. IF mogelijk? 1 refeed

Ja.

Terug
Naar boven