Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joggen lijkt mij persoonlijk al ietwat te intensief om fasted te doen en dan nog fasted te blijven?

Ik heb er geen problemen mee. Nu wil ik niet zeggen dat het slim is om 25 km te gaan joggen zonder iets te eten, maar goed het kan dus wel![]()
Ja precies.
Wat ik zelf doe is 45 minuten rustig joggen, zal niet meer dan 10km/h zijn. En intervals: tot 10 x 30s hard rennen 30s rust en dan nog een stuk joggen gaat ook nog.
Halve marathons en sportgerichte max intervals zou ik niet zonder eten doen nee.![]()
Wat is daar grappig aan? Was niet bedoelt om te haten btw.
Gebruiken jullie zelf allemaal het leangains protocol of ook andere vormen van fasten?
Gebruiken jullie zelf allemaal het leangains protocol of ook andere vormen van fasten?
Alles wat je nu nog niet doet is te intensief, maar je kunt er wel naartoe trainen/wennen.heb me laten vertellen door ibo dat het té intensief is
Wat motivatie om te cutten;
Is het ook mogenlijk om met IF te bulken omdat ik eigenlijk alleen maar lees dat het eigenlijk voor cutten is.. Zo ja, hoe kan ik met IF bulken?
wat motivatie om te cutten;
[Link niet meer beschikbaar]
Zal vast wel, alleen kun je dat ook behalen zonder if