- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Met AS
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat motivatie om te cutten;
in elke vid hebben ze het er wel weer over
?Ik ga rond 3en trainen ben net wakker, is het handig/katabool om fasted te trainen? of eerste maaltijd ervoor
Ik zou een maaltijd nemen voor de training.. kan een shake zijn (met een koekje), ... eventueel wat BCAA's. Maar helemaal op een lege maag ... zou ik niet doen.

Ik ga rond 3en trainen ben net wakker, is het handig/katabool om fasted te trainen? of eerste maaltijd ervoor
Voor degenen die zich afvragen of IF en bulken samengaat:
Deze week 0,8kg aangekomen. Beetje te veel. Maar goed, bulken IF is dus no problemo.
Thanks, might come in handy!
Hanteer je dezelfde principes met gewoon aangepaste macro's, of heb je nog iets aangepast?
Ik ben niet zo strikt dat ik tot op de gram alles uitreken. Globaal gezien eet ik op rustdagen meer vet (rood vlees/noten) en op trainingsdagen meer carbs (veel pre/peri/post WO d.m.v. dextro/malto/choco). Trainingsdagen zo'n 20 - 25 % boven onderhoud en rustdagen zo'n 10%. Mijn 'probleem' is het weekend als ik bijvoorbeeld bij moeders ga eten. Dan loopt het kcals aanzienlijk op (zeg maar 50 - 100% boven onderhoud). Dan valt het allemaal nog wel binnen de 8 uurtjes, maar dat doet er niet toe... te veel naar binnen is te veel. Period!
Of is een zuipdag gewoon een dag dat je veel te weinig kcals binnenkrijgt ook?* For this day, restrict your intake of dietary fat to 0.3 g/kg body weight (or as close to this figure as possible).
* Limit carbs to 1.5 g/kg body weight. Get all carbs from veggies and the tag-along carbs in some protein sources.
* Eat as much protein as you want. Yes, that's right. Ad libitum. Due to the limit on dietary fat, you need to get your protein from lean sources. Protein sources such as low fat cottage cheese, protein powder, chicken, turkey, tuna, pork and egg whites are good sources of protein this day.