AndroidHealthClinic

Sticky Intermittent fasting

Als je op een plateau zit kan je ook andere dingen doen, fasted trainen, meer refeeds?

Heb je mn post zelfs gelezen? :p

Aantal gram vet en carbs liggen vast dus je moet de kcals ergens uit halen... Dan is proteine nog de enige optie. Vandaar dus de vraag of je die dag gewoon massaal onder onderhoud eet, of niet...?

Ik heb je post gelezen, in plaats van zoveel eiwit zou ik je vetten vehogen want die zijn te laag

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.403
Hm, ok, dus jij zegt kcals verder verlagen? Ik zit namelijk al een aantal weken zo laag, maar daarmee ook op een plateau. Ik zal het proberen in ieder geval, dank voor je reactie :)

"aantal weken" ... "zo laag" .... en hoe lang zit je al op welk plateau ?

klinkt nogal vaag. Doe eens precieze cijfers, hoe lang ben je al bezig, Cal, lengte, gewicht (start en huidig), leeftijd, vetpercentage (start en huidig).....

34xs7k0.png

Is dit wat? Miss nog wat hoger in cal maar ik weet niet wat er nog bij kan. Die mayo heb ik nodig voor de cal en vetten.

Ik zou (wal)noten eten ipv mayo, vanwege micronutrienten en vezels.

Er staan al 50g noten in hé..

Wat betreft vezels heb je wel gelijk.

Ah over het hoofd gezien. Eieren dan? 2 eieren zijn bijna 200kcal.

Ik heb je post gelezen, in plaats van zoveel eiwit zou ik je vetten vehogen want die zijn te laag

Bedankt voor je advies maar je hebt het precies nog steeds niet goed gelezen

* For this day, restrict your intake of dietary fat to 0.3 g/kg body weight (or as close to this figure as possible).

* Limit carbs to 1.5 g/kg body weight. Get all carbs from veggies and the tag-along carbs in some protein sources.

Dus voor de 3e keer :D is het normaal/erg dat je die "alcohol-dag" 40-50% onder onderhoud zit? Met die 2 regels + ~250gr protein zit ik aan ongeveer 1500kcal
Wil ik aan 2500kcal geraken zou ik dus in theorie 500gr protein moeten binnenkrijgen... Lijkt me er wat over?

Je zit helemaal verkeerd vincenzo. Houd ook elke week zo'n alcohol dag. Eet dan 1200/1300 kcal, 175-200 gram eiwit, 40 vet en beetje carbs. Daarna gewoon veel zuipen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

http://i45.tinypic.com/34xs7k0.png

Is dit wat? Miss nog wat hoger in cal maar ik weet niet wat er nog bij kan. Die mayo heb ik nodig voor de cal en vetten.

Oja en mijn tijden:

9:15 wekker, caffeine erin, klaarmaken etc.
10 uur bij de gym, buik-cardio of alleen cardio, ook neem ik muscle protect voor tijdens en na training.
Daarna thuis, meestal rust ik dan nog even en dan begin ik met eten.

's avonds stop ik om 8 uur met eten en ga ik rond 12 uur slapen.

Goed?

En moeten de calorieën van mn schema niet iets hoger? Behoefte is 3000 ong

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.414
Oja en mijn tijden:

9:15 wekker, caffeine erin, klaarmaken etc.
10 uur bij de gym, buik-cardio of alleen cardio, ook neem ik muscle protect voor tijdens en na training.
Daarna thuis, meestal rust ik dan nog even en dan begin ik met eten.

's avonds stop ik om 8 uur met eten en ga ik rond 12 uur slapen.

Goed?

En moeten de calorieën van mn schema niet iets hoger? Behoefte is 3000 ong

Wat een debiele voeding.. Sorry dat ik het zeg, maar kip met 40 gram mayonaise, pinda's EN zalm. Kip met havermout... Jezus, je bent toch geen wetenschappelijk experiment.. Ga eens echt eten. Waarom trouwens wel 300 Cal aan mayonaise nemen maar bang zijn voor een aardappel of een schep rijst ?

Wat vind je moeder ervan dat je zo eet ? (mama knows best ;))

Wat een debiele voeding.. Sorry dat ik het zeg, maar kip met 40 gram mayonaise, pinda's EN zalm. Kip met havermout... Jezus, je bent toch geen wetenschappelijk experiment.. Ga eens echt eten. Waarom trouwens wel 300 Cal aan mayonaise nemen maar bang zijn voor een aardappel of een schep rijst ?

Wat vind je moeder ervan dat je zo eet ? (mama knows best ;))

Ik snap de problemen niet? En mayonaise is iets totaal anders dan havermout of rijst hoor?

Ik snap de problemen niet? En mayonaise is iets totaal anders dan havermout of rijst hoor?
Je moet het zelf weten als je zo wilt eten, maar dat is toch geen doen elke dag. Vreselijk gore combo's en gemiereneuk.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Dit is niet in 1 gerecht hoor? Eet het allemaal los van elkaar

i.p.v. mayo olijfolie? Rond 40gr carbs per dag? damn!!! Call it intermittent-LOW-CARB-starving and not fasting :D

Terug
Naar boven