Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ben ook sowieso een grote eter dus dit bevalt me echt wel. Gewoon ontbijt overslaan en dan smiddags goed beginnen vreten.
.Ik moet idd wel wat hoger op die rustdag maar eiwitten zit al hoog en carbs en vetten hoger lijken me niet goed? Wel vetten dan, zoals je al zegt. Die zal ik iets hoger zetten.
En die eiwitinname op trainingsdagen laat ik wel staan maar dan voeg ik wat extra carbs toe?
Vastend trainen maar wel 250kcal aan bananen opeten voor het trainen?Ik vind het echt een geniale manier om te cutten. 8u per dag steken en toch afvallen, ben fan. Ben ook sowieso een grote eter dus dit bevalt me echt wel. Gewoon ontbijt overslaan en dan smiddags goed beginnen vreten.
Fasted trainen in de ochtend was even wennen, geraak moeilijker op gang maar eenmaal bezig lukt dat gewoon evengoed. Ben eens nieuwsgierig naar een fasted training op de middag ( volgende week ) ga denk ik wel 2 bananen binnensteken voor het trainen dan.
Trouwens van 88.2 naar 87.2 op 3 dagen maar daar zal wel een hoop vocht bijgezeten hebben ook.

Vastend trainen maar wel 250kcal aan bananen opeten voor het trainen?
Overigens vind ik dat dat wel een stuk lekkerder traint, vooral als je VP wat lager is. Bij een hoog VP (15-25) merkte ik geen verschil tijdens vastend en niet-vastend trainen.
Nee, hoe magerder ik word hoe moeilijker het wordt om fatsoenlijk te trainen op een lege maag. In het begin merkte ik geen verschil.Bedoel je dat je fasted trainen fijner vindt?
Ik kan dan enkel een degelijke training neerzetten als ik de avond ervoor goed heb gegeten en mijn maag nog genoeg gevuld is. Anders voel ik me heel snel licht worden.
Ik vind het echt een geniale manier om te cutten. 8u per dag steken en toch afvallen, ben fan. Ben ook sowieso een grote eter dus dit bevalt me echt wel. Gewoon ontbijt overslaan en dan smiddags goed beginnen vreten.
Fasted trainen in de ochtend was even wennen, geraak moeilijker op gang maar eenmaal bezig lukt dat gewoon evengoed. Ben eens nieuwsgierig naar een fasted training op de middag ( volgende week ) ga denk ik wel 2 bananen binnensteken voor het trainen dan.
Trouwens van 88.2 naar 87.2 op 3 dagen maar daar zal wel een hoop vocht bijgezeten hebben ook.
Metalman,
Die dextrose lijkt me toch echt overbodig als post workout bij je whey.
but hey, it's all just advice.
-Hiresh
Vastend trainen maar wel 250kcal aan bananen opeten voor het trainen?
Overigens vind ik dat dat wel een stuk lekkerder traint, vooral als je VP wat lager is. Bij een hoog VP (15-25) merkte ik geen verschil tijdens vastend en niet-vastend trainen.
, om dan echt rond 1.30 te gaan trainen zonder ook maar iets te eten lijkt me toch niet echt dat. Kan het misschien wel eens proberen maar die banaantjes ( en een eiwitbron zoals wazzup aangeeft) gaan me misschien toch dat beetje extra geven
;Ziet er mooi uit. Maar als je bij je eerste post workout maaltijd al veel snelle carbs neemt is dextrose bij je shake in feite overbodig toch?
Ziet er mooi uit. Maar als je bij je eerste post workout maaltijd al veel snelle carbs neemt is dextrose bij je shake in feite overbodig toch?
Het verschil zal onmeetbaar zijn. Hoogstens een theoretisch voordeel.
Hoezo? Je kunt toch een klinische trial opzetten waarbij de helft van de deelnemers bovenstaande shake krijgt en de andere helft niet, maar pas iets later een maaltijd neemt. Als je de calorieën tussen de groepen gelijk houdt is dat zeker te testen.
Hoezo? Je kunt toch een klinische trial opzetten waarbij de helft van de deelnemers bovenstaande shake krijgt en de andere helft niet, maar pas iets later een maaltijd neemt. Als je de calorieën tussen de groepen gelijk houdt is dat zeker te testen.
Het zou kunnen... groepjes identieke tweelingen die je opsluit in je lab enzo .. maar dan nog denk ik niet dat je iets significants meetbaars zult vinden.
Is er al onderzoek dat laat zien dat dit niet zo is? Omdat de suikers na de training een aantal jaren geleden zo hot waren. Het klinkt me ook ontzettend logisch (argument 1 voor broscience).
Natuurlijk gaat het voor mij niet alleen om de insulinepiek (die al dan niet bestaat/verbeterd wordt met dextro) maar ook om algemeen resultaat. Dit artikel is tamelijk sterk.