Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

wat is nu eigenlijk het bewezen voordeel van if tov een dieet met precies dezeflde macro's/micro's alleen dan gewoon verspreid over de dag vraag ik me af?

Ik vind het vooral leuk om op te cutten. Als ik mijn window van 12 tot 8 neem dan slaap ik ofwel uit, of ik ga gaan trainen en daarna kan ik mij 8u volsteken, 2000-2500 kcals in 8u is nog best veel eten.

Bij het gewoon cutten zit ik constant met honger omdat ik dan kleine maaltijden eet. Terwijl ik nu gewoon s'ochtends oversla en eigenlijk heb ik ook niet echt honger zolang ik niet eet. Fasted trainen gaat eigenlijk ook gewoon lekker.

Qua GH enzo heb ik eat stop eat gelezen en daar stonden wel een hoop voordelen in maar of je daar moet op afgaan... Ik doe het vooral omdat ik nu niet constant honger moet hebben tijdens mijn cut. Heb soms zelfs moeite om de kcals binnen te krijgen.

Maakt het wat uit of je BCAA caps óf poeder pakt? Ben namelijk niet zo van de caps... :o

Nee, BCAA is zo smerig ging gewoon een paar keer bijna over m'n nek. Moest aan Unleash v2 denken.

Trucje: Tong omhoog, halve eetlepel eronder kieperen, snel wegspoelen met water.
Tong nooit omlaag laten komen, dan proef je die stront weer gewoon.

Laatst bewerkt:
Wat is dat boek waar jullie t altijd over hebben?

dat van die bcaa's is gewoon een verkoopstruc. volkomen overbodig

Voor BCAA's gebruik ik Xtend. Is poeder, maar smaakt eerlijk gezegd nog best lekker ;)

kan het kwaad om in de ochtend een fatburner (dexaprine) te gebruiken vóór de fasted training?

Nope, kan geen kwaad.

Q

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.530

Er is geen boek.

Martin Berkhan heeft ooit eens gezegd dat hij een boek zou schrijven, eerst in zijn eentje, toen samen met 4 anderen... maar het is er nog steeds niet (en dat boek met die anderen gaat er zeker niet komen en ik verwacht dat boek van hemzelf ook niet).

Het enigste wat ik hier lees dat nog het dichtste bij komt bij een boek is het PDF-bestand 'Experiments with Intermittent Fasting' door Dr. John M. Berardi met dr. Krista Scott-Dixon and Nate Green.
80 pagina's lang, zeer informatief in mijn ogen.

Eat stop eat is een (digitaal) boek.

Eat stop eat is een (digitaal) boek.

Martin heeft dat boek ook al een paar keer gereviewd. Is er positief over.

Martin geeft zijn info nu prijs aan zijn cliënten, je leert dan hoe je zijn principes precies toe moet passen voor bulken, cutten, recomp, tenminste dit kreeg ik vorig jaar te horen van hem. Zijn prijs was ook van 90 euro gestegen naar 300 geloof ik. :D Dus dat boek komt er echt niet meer.

Maakt het wat uit of je BCAA caps óf poeder pakt? Ben namelijk niet zo van de caps... :o

Nee, BCAA is zo smerig ging gewoon een paar keer bijna over m'n nek. Moest aan Unleash v2 denken.

Trucje: Tong omhoog, halve eetlepel eronder kieperen, snel wegspoelen met water.
Tong nooit omlaag laten komen, dan proef je die stront weer gewoon.

Hier staat meestal wel zon pack ChristalClear in de koelkast, van die <1kcal shit. Als je daarvan een scheutje in de shakebeker doet en de rest water proef je die ranzige BCAA niet meer.

Poeder wordt minder snel opgenomen dacht ik.
Ik vond de smaak ook smerig goor dus ben ik toch maar overgestapt op de caps.

Je moet het poeder wel oplossen idd, anders kun je net zo goed caps nemen.

Je moet het poeder wel oplossen idd, anders kun je net zo goed caps nemen.
BCAA lost in geen enkele situatie op. Het maakt ook nauwelijks verschil kwa opname.
Je zal spul als Xtend of Purple Wraath moeten gebruiken wil je dat het oplost.

De BCAA's van body en fit shop lossen enorm goed op hoor en de smaak Lemon Ice is nog lekker ook.

Bca.s creatine testoboosters enzov .het is maar net waar je je geld aan wilt verspillen.
ik haal er liever een groot stuk rundvlees voor

Iemand tips voor de late trainers? Omdat ik mijn kids in bed moet leggen kan ik pas tussen 20.30 en 21.00 uur trainen, ik ben dan vaak uiterlijk om 22.00 uur thuis maar soms half 11 als mijn oudste weer eens moeilijk slapen gaat.

Iemand tips voor de late trainers? Omdat ik mijn kids in bed moet leggen kan ik pas tussen 20.30 en 21.00 uur trainen, ik ben dan vaak uiterlijk om 22.00 uur thuis maar soms half 11 als mijn oudste weer eens moeilijk slapen gaat.

Hoeft niet zo'n probleem te zijn als je daarna gewoon kan eten. Óf je luncht wat later dan je collega's óf je vastperiode is gewoon wat korter. Is allebei geen ramp.

Terug
Naar boven