MuscleMeat

Sticky Intermittent fasting

Als je fasted training doet, mag je BCAA's nemen voor je training, maar hoe zit het juist met een pwo booster?

Als je fasted training doet, mag je BCAA's nemen voor je training, maar hoe zit het juist met een pwo booster?

Goede vraag! die ik ook graag beantwoord wil zien! Ik gebruik op dit moment als ik fasted train een schepje noxipro met 10 gr BCAA.

Hangt er vanaf hoe los je de term 'fasted training' neemt.
Leangains raadt BCAAs aan , maar technisch gezien breken die ook je vast.
Ik weet niet wat er in je PWO booster zit, maar als ze calorieën bevatten, dan breek je eigenlijk ook je vast.

Ik hou het liever simpel en neem niks voor mijn training op een energiedrink zonder suiker na. BCAA's zijn imo niets dan geldverspilling.

EDIT : Artikel dat weergeeft waarom je beter zonder BCAA's kan trainen. [Link niet meer beschikbaar]

Creatine gedurende een cut is weggegooid geld, je lichaam heeft te weiniy glycoceen om het naar je spieren te transporteren.

Lolwut? Waar komt dit ineens vandaan?
Zal niet heel veel uitmaken lijkt me, zitten amper kcals in de meeste pwo's. Koop anders cafeine capsules, kost geen drol en werkt prima ;). Zeker na een fast van 16 uur.

Laatst bewerkt:
ik zou green tea extract gebruiken voor meer energie tijdens training.

Met fastet trainen heb ik nu doorgaans meer energie dan met voeding in mijn buik. Ik neem ook geen bcaa heb eiwitten genoeg tijdens eet window. Ik zou gewoon niets nemen is nergens voor nodig en kost alleen maar geld.

Ik ga morgen beginnen met 'IF':
Trainingsdagen
14u30: 500ml halfvolle melk
100gr havermout
56gr whey

16u: 155gr tonijn(eigen nat)
60gr volkoren brood
1 appel

10gr bcaa voor training
19u30: training
10gr bcaa na training

22u30: 350 gr zilvervliesrijst
400gr kipfilet
500gr magere kwark
10ml olijfolie
1 appel
TOTAAL: 3044kcal/275ew/377kh/52vet

Niet-trainingsdagen

14u30: 100gr zilvervliesrijst
300gr kipfilet
35gr pinda's
250gr magere kwark

18u: 60gr zilvervliesrijst
155gr tonijn(eigen nat)
30gr pinda's
10ml olijolie
200gr spinazie/uien/paprika

22u: 250gr magre kwark
300gr kipfilet
10ml olijfolie
TOTAAL: 2315kcal/246ew/163kh/75vet

Ratio(-20/0)

hopelijk zal het werken :)

Wtf 350 Gr. Rijst, 400 Gr. Kip en een bak kwark. Epic meal

Q

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 21:33 ----------

50%.

Q[/QUOTE]

50%=> sure??

350gr is gekookt gewogen neem ik aan? Tja, als die 100gr carbs in je schema past en je kunt het zonder moeite wegkrijgen, why not :)

Moet de post-workout meal 50% of 80% van de totale calorie-inname bevatten??

Macro's zijn 1 zaak
Zo een meal wegwerken is een ander :-)

Terug
Naar boven