pumpingiron1984
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou dit de aanzet tot vet ook kunnen beperken? Omdat je lichaam allereerst van vet begint te eten?
Ik vind het wel lastig, zit aan mijn zoontje van 2 te verkondigen dat hij zijn boterhammetjes moet opeten en ik zit zelf niets te eten. Valt hem nu nog niet op, maar over een tijdje gaat hij daarover zeker vragen stellen. Ik wil ook dat mijn vriendin het later gaat proberen (als onze jongste (nu 10 weken) van de borstvoeding af is). Ze heeft nog weleens last van duizeligheid in de ochtend en moet daardoor ontbijten. Ik vermoed dat dit komt door het oude eetpatroon en wil proberen of if daarbij kan helpen. Als het haar bevalt wil ik er een lifestyle switch van maken, nu met bulken is het lastig om alle calorieën binnen te krijgen maar dat is dus makkelijker als je op onderhoud of wil cutten.
Maar dat kan alleen als het haar ook bevalt, veel kinderen slaan toch het ontbijt over en doen het al een beetje. Als mijn zoontje ouder is en hij beslist zelf dat hij niet meer wil ontbijten (eindbasisschool/middelbare school?) dan kijken we wel of het voor hem ook iets is. Mocht het tegen die tijd niet allemaal ontkracht zijn, want dat kan ook nog best aangezien we allemaal 'wisten' dat 6 kleine maaltijden HET was.
Omdat je dan wel je fast onderbreekt, en je hebt alleen eiwitten nodig op spier te onderhouden en te voeden tijdens je training. Door dit dieet schijn je beter glycogeen op te slaan in je spieren, en stabielere insuline peil te behouden. Waardoor de kh in de ochtend me daar naast ook geen goede rede lijken om me "fast" te onderbreken.
Fasted training
Training is initiated on an empty stomach and after ingestion of 10 g BCAA or similar amino acid mixture. This "pre-workout" meal is not counted towards the feeding phase. Technically, training is not completely fasted - that would be detrimental. The pre-workout protein intake, with its stimulatory effect on protein synthesis and metabolism, is a crucial compromise to optimize results. The 8-hour feeding phase starts with the post-workout meal.
dat van die bcaa's is gewoon een verkooptruc, is totaal niet nodigLees net op leangains.com dan 10g bcaa toch wel handig is om spierafbraak tegen te gaan?
---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 15:04 ----------
Wat kan je nog als vetbron gebruiken buiten pindakaas en zalm?
(ik bak in olijfolie)
Ik heb wel eens gehoord (BBC TV programma horizon) dat kinderen die niet ontbeten slechtere resultaten behaalden op school. Nu betekent correlatie nog geen causaliteit maar ik zou toch voorzichtig zijn. Experimenteren met jezelf is prima, maar met je kinderen ...
Precies, dat zeg ik ook. Ze moeten ontbijten, totdat ze op een leeftijd komen waar ze zelf kunnen kiezen. Maar volgens mij zijn er enorm veel kinderen die niet ontbijten en weinig vet hebben...maar goed. Het is de bedoeling dat ijn kids erbuiten blijven dat is buiten kijf.
Bacon? Of spek?