Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.661
Ja tuurlijk zijn er ook meer kinderen met overgewicht, maar er lopen ook veel ecto's tussen. Ik weet nog mijn broertje (was ook een ectootje) ontbeet nooit, goeide zijn brood weg op school maar at twee borden avondeten en chips in de avond. Doet ie nu niet meer, maar als je ziet wat ie at in zijn window is het maar apart dat ie zo dun bleef.
Wat ecto's doen moet je juist niet doen toch?

Bacon? Of spek?

Kaas, welke kaas? (in belgie is het jonge, jong belegen, oude kaas ... niet +20 of +30)

sorry voor de noob vragen, van gezonde vetten ken ik niet zoveel :o

Bacon is lekkerder :D
Alle kaas, met name cottage cheese heeft dan ook nog eens dondersveel eiwit (caseine)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze bedoel je dan denk ik? Vond het zo smerig :p

Oke boys, wat denken jullie er van?

Extra supplementen:
- bij het opstaan cafeïne
- 1e maaltijd 1x multivit + 2x omega 3
- 2e maaltijd 2x omega 3
- voor en na trainen 2x bcaa en na trainen whey (isolaat, daar zitten geen bcaa's in dacht ik)
- 3e maaltijd 2x omega 3

2a975nk.jpg

Vragen die ik nog heb: mag je cardio doen op nuchtere maag? Of alleen op rustdagen en tussen 16u en 20u?
Is het aan te raden om bcaa's te pakken bij het opstaan? Of is dit niet nodig?

Bij voorbaat dank, en karma voor mensen die helpen :)

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze bedoel je dan denk ik? Vond het zo smerig :p

Ja ik koop altijd zelf een goedkopere versie met veel meer vet, smaakt ook wat anders. Maar vind het niet zo smerig, beter dan een halve kilo kwark elke dag :p

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 21:12 ----------

Arnodsi ik zou je echt niet te druk maken om die bcaa's.
En in isolaat zitten geen BCAA's ? Zelfs in mijn normale whey perfection al:

Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit:
Alanine 4788 mg
Arginine 2260 mg
Asparginezuur 10625 mg
Cysteine 2094 mg
Glutamine 16831 mg
Glycine 3025 mg
Histidine 1799 mg
Isoleucine* 5985 mg
Leucine* 10667 mg
Lysine* 8468 mg
Methionine* 2631
Fenylalanine* 2782 mg
Proline 6732 mg
Serine 5194 mg
Threonine* 6958 mg
Tryptophane* 1068 mg
Tyrosine 3092 mg
Valine* 5003 mg

met sterretje zijn essentiele eiwitten die je lichaam niet elf aanmaakt en dus uit voeding haalt

Isolaat is geen whey perfection ;)
Ik heb net de vraag gesteld aan b&f aangezien dit niet op de site staat.

Is het de rest goed?

Isolaat is toch gewoon whey alleen zuiverder, minder carbs en vet? Neem aan dat het eiwit profiel net zo goed zoniet beter is.

Maar voeding ziet er wel goed uit, alleen is dit wat je eet op een rust of trainingsdag? Is wel een essentieel onderdeel van LG om een beetje te spelen daarmee, meer fats minder carbs met rust en vice versa. Ook verschil tussen kcals

Dat zijn trainingsdagen.
Ik zit momenteel in een gewone cut op 2400kcal en dit gaat niet vooruit

dus op rustdagen bv de rijst en vlees in de laatste maaltijd verminderen en meer vlees (en vet) verspreiden over de andere maaltijden?

Zou op trainingsdagen (veel) meer carbs eten. Heb zelf 30/50/20 ongeveer.
Maargoed in een cut kan ik begrijpen dat je dat wil matigen, hoog in eiwitten is altijd belangrijk voor de rest moet je zelf een beetje tweaken bro

Dat zijn trainingsdagen.
Ik zit momenteel in een gewone cut op 2400kcal en dit gaat niet vooruit

dus op rustdagen bv de rijst en vlees in de laatste maaltijd verminderen en meer vlees (en vet) verspreiden over de andere maaltijden?

Rustdagen moet je zoiets:
EKV 200 50 75

Uit mn hoofd hoor, zal bij jou iets meer zijn. Carbs laag, vetten hoog, eiwitten hoog.

Ik heb nu op trainingsdagen 2400kcal ekv +- 40%/30%/30%, op rustdagen zal ik dan 2400kcal ekv +- 40%/20%/30% doen. Dit 2 weken proberen en zien wat er gebeurt.

goed?

Ja idd probeer het eerst maar eens uit :)

Net na 24 uur vasten mijn avondsnack gegeten.
Damn it feels good!

:roflol: 24u
ik zou het niet kunnen :o

Je hebt LeanGains, EatStopEat, maar je hebt ook deze gozer: http://www.youtube.com/user/lowcarbcory?feature=g-u-u

Wat hij doet zijn 36-uur fasts. Hij heeft er veel succes mee geboekt, je kan zijn transformatie video zien. Ook heeft hij 46 video's over het fasten hier: http://www.youtube.com/playlist?list=PLA2D4E8A91B027274&feature=plcp

Ik ga ook zijn manier van fasten proberen en kijken hoe het bevalt, ik heb net al zijn video's afgekeken en ik ben er zeer van overtuigd dat het werkt.

Het is ook allemaal zo logisch als je er over nadenkt, wat hij zelf ook zegt, je gaat terug naar de primitieve mens, hoe wij vroeger leefden.

Misschien ook waardevol voor jullie!

p.s. de twins (Hodge Twins) zijn door hem begonnen met IF.

Eerste dag IF, window begint om 14u en heb nu echt honger :p

Terug
Naar boven