- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Ehm... nee. Kinderen nooit op een streng (VLCD) dieet doen. ALtijd heel rustig aan doen en ze er uit laten groeien. Verder wel gewoon streng voor kinderen zijn uiteraard

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat ecto's doen moet je juist niet doen toch?Ja tuurlijk zijn er ook meer kinderen met overgewicht, maar er lopen ook veel ecto's tussen. Ik weet nog mijn broertje (was ook een ectootje) ontbeet nooit, goeide zijn brood weg op school maar at twee borden avondeten en chips in de avond. Doet ie nu niet meer, maar als je ziet wat ie at in zijn window is het maar apart dat ie zo dun bleef.
Bacon? Of spek?
Kaas, welke kaas? (in belgie is het jonge, jong belegen, oude kaas ... niet +20 of +30)
sorry voor de noob vragen, van gezonde vetten ken ik niet zoveel![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze bedoel je dan denk ik? Vond het zo smerig![]()

Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit:
Alanine 4788 mg
Arginine 2260 mg
Asparginezuur 10625 mg
Cysteine 2094 mg
Glutamine 16831 mg
Glycine 3025 mg
Histidine 1799 mg
Isoleucine* 5985 mg
Leucine* 10667 mg
Lysine* 8468 mg
Methionine* 2631
Fenylalanine* 2782 mg
Proline 6732 mg
Serine 5194 mg
Threonine* 6958 mg
Tryptophane* 1068 mg
Tyrosine 3092 mg
Valine* 5003 mg
Dat zijn trainingsdagen.
Ik zit momenteel in een gewone cut op 2400kcal en dit gaat niet vooruit
dus op rustdagen bv de rijst en vlees in de laatste maaltijd verminderen en meer vlees (en vet) verspreiden over de andere maaltijden?
Net na 24 uur vasten mijn avondsnack gegeten.
Damn it feels good!

Hadden we als oermensen niet constant een voorraadje voedsel in onze grot?Het is ook allemaal zo logisch als je er over nadenkt, wat hij zelf ook zegt, je gaat terug naar de primitieve mens, hoe wij vroeger leefden.