- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Is brood als koolhydraatbrond en mayonaise als vetbron toegelaten? Of is dat een no-go?
brood tuurlijk, mayo kan, kies zelf voor pindas
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is brood als koolhydraatbrond en mayonaise als vetbron toegelaten? Of is dat een no-go?
Gewoon doorzettenpffffff zwaar honger gevoel en moe gevoel op het moment.

pffffff zwaar honger gevoel en moe gevoel op het moment.
nogmaals de vraag, ik ga zo trainen op nuchtere maag en heb nog steeds gruwelijke honger. Kan dit echt geen kwaad?
nogmaals de vraag, ik ga zo trainen op nuchtere maag en heb nog steeds gruwelijke honger. Kan dit echt geen kwaad?
Bij nader inzien had ik gemerkt dat ik best veel mayo zou moeten gebruiken om genoeg vetten binnen te krijgen.Niks mis met brood, maar mayo als vetbron ? Als je een likje mayo op je tomaat doet is het prima, maar als je denkt dat je slim bezig bent als je een halve pot mayo gaat leeg lepelen dan spoor je niet.
Bij nader inzien had ik gemerkt dat ik best veel mayo zou moeten gebruiken om genoeg vetten binnen te krijgen.
Ik ben nu op cheddar kaas gekomen.
100g: 400kcal ekv 26/0/33
Kan je geen 'betere' vetbronnen aanspreken om voldoende vetten binnen te krijgen?
Ik weet dat Martin Berkhan geen cardio doet op rustdagen, maar is het bevorderlijk voor je metabolisme & vetverbranding om toch cardio in te lassen?
Of is het voldoende om onder je onderhoud te eten & gewoon actief te zijn in je dag (werk, verplichtingen etc..)
Bij nader inzien had ik gemerkt dat ik best veel mayo zou moeten gebruiken om genoeg vetten binnen te krijgen.
http://allthingsd.com/files/2012/07/You-Dont-Say.jpg
Je kan ook naar huttenkase en dergelijke kijken als je van de kaas bent, maar ik zou toch voor de noten gaan variatie genoeg daarin.
waarom cheddar kaas? daar zit toch juist veel verzadigde vetten in ? + zout
huttenkase zit haast geen vet in hoor
Je moet er ook geen lepel van eten, maar zon bakje van mij bevat geloof ik 20gr vet ofzo.
De twins doen alsof hun vet verlies sneller gaat dan wanneer ze vaker op een dag eten met het zelfde calorie te kort, 'The fat is melting off'.
Is dat sowieso bullshit of misschien wel mogelijk? En merken jullie dit zelf ook?