Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

...

pffffff zwaar honger gevoel en moe gevoel op het moment.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.705
pffffff zwaar honger gevoel en moe gevoel op het moment.

Het komt en gaat met golven.

Trouwens zwaar honger om 23:54 wat heb jij uitgespookt vandaag (gisteren) dan (qua eten) ?

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 08:16 ----------

Is brood als koolhydraatbrond en mayonaise als vetbron toegelaten? Of is dat een no-go?

Niks mis met brood, maar mayo als vetbron ? Als je een likje mayo op je tomaat doet is het prima, maar als je denkt dat je slim bezig bent als je een halve pot mayo gaat leeg lepelen dan spoor je niet.

nogmaals de vraag, ik ga zo trainen op nuchtere maag en heb nog steeds gruwelijke honger. Kan dit echt geen kwaad?

• #3.708
nogmaals de vraag, ik ga zo trainen op nuchtere maag en heb nog steeds gruwelijke honger. Kan dit echt geen kwaad?

Waarom niet een eet-window van 10:00 tot 18:00 ? Kun je vlak voor je gaat trainen nog net iets eten ?

Kwaad kan het niet, maar let op je prestaties in de gym.. als die niet vooruit gaan moet je iets wijzigen (tenzij je erg hard op dieet bent, dan is het haast onvermijdelijk dat je niet vooruit gaat).

Niks mis met brood, maar mayo als vetbron ? Als je een likje mayo op je tomaat doet is het prima, maar als je denkt dat je slim bezig bent als je een halve pot mayo gaat leeg lepelen dan spoor je niet.
Bij nader inzien had ik gemerkt dat ik best veel mayo zou moeten gebruiken om genoeg vetten binnen te krijgen.
Ik ben nu op cheddar kaas gekomen.
100g: 400kcal ekv 26/0/33

Bij nader inzien had ik gemerkt dat ik best veel mayo zou moeten gebruiken om genoeg vetten binnen te krijgen.

Kan je geen 'betere' vetbronnen aanspreken om voldoende vetten binnen te krijgen?

Ik weet dat Martin Berkhan geen cardio doet op rustdagen, maar is het bevorderlijk voor je metabolisme & vetverbranding om toch cardio in te lassen?
Of is het voldoende om onder je onderhoud te eten & gewoon actief te zijn in je dag (werk, verplichtingen etc..)

• #3.712
Kan je geen 'betere' vetbronnen aanspreken om voldoende vetten binnen te krijgen?

Ik weet dat Martin Berkhan geen cardio doet op rustdagen, maar is het bevorderlijk voor je metabolisme & vetverbranding om toch cardio in te lassen?

Of is het voldoende om onder je onderhoud te eten & gewoon actief te zijn in je dag (werk, verplichtingen etc..)

Dat is voldoende. Overigens beveelt Martin een half tot een vol uur wandelen aan op rustdagen.

You-Dont-Say.jpg

Je kan ook naar huttenkase en dergelijke kijken als je van de kaas bent, maar ik zou toch voor de noten gaan variatie genoeg daarin.

waarom cheddar kaas? daar zit toch juist veel verzadigde vetten in ? + zout

http://allthingsd.com/files/2012/07/You-Dont-Say.jpg

Je kan ook naar huttenkase en dergelijke kijken als je van de kaas bent, maar ik zou toch voor de noten gaan variatie genoeg daarin.

huttenkase zit haast geen vet in hoor

Ok geen cheddar kaas :(
Noten eet ik al ;)

Twee dagen en nachten erop zitten nu, eerste ervaringen.:

Eten gaat best, maaltijden zitten iets dichter op elkaar maar maakt me weinig uit.

Raam van ~12:00 tot ~20:00 ongeveer.
In de ochtend wel hongergevoel en niet overdreven energiek.
In de avond geen hongergevoel omdat na zwaar eten m'n lichaam die uren nog wel zoet is.
Misschien raam iets eerder zetten dus.

Deze twee nachten beter geslapen! Wat onze oma's al vertelde, uren voor het slapen niet meer eten. Maar DBB en oma's waren het voorheen niet eens.

Als CF'er veel last van m'n spijsvertering en dat was deze dagen ook beter! Beetje het gevoel dat m'n lichaam meer tijd en rust heeft voor het verteren en het zo beter af kan ronden.

Verder ben ik niet aan het cutten en zit ik op/boven onderhoud maar m'n middel is s'ochtends (rest van de dag ook eigenlijk) strakker heb ik het idee, minder vocht en opgeblazen denk ik ook door bovenstaande puntje.

Beetje kort dag maar dat zijn al drie positieve punten voor mij.

De twins doen alsof hun vet verlies sneller gaat dan wanneer ze vaker op een dag eten met het zelfde calorie te kort, 'The fat is melting off'.
Is dat sowieso bullshit of misschien wel mogelijk? En merken jullie dit zelf ook?

De twins doen alsof hun vet verlies sneller gaat dan wanneer ze vaker op een dag eten met het zelfde calorie te kort, 'The fat is melting off'.
Is dat sowieso bullshit of misschien wel mogelijk? En merken jullie dit zelf ook?

zoals ze zeggen, je lichaam heeft meer tijd om vet te verbranden + ze doen hun workout in hun fasting tijd en 2 uur later gaan ze eten

Terug
Naar boven