XXL Nutrition

Sticky Intermittent fasting

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.741
Blijf je nou echt IF doen zonder dat het je eetlust stilt?

+1

Dat is nu net de hele reden van IF. Het feit dat het gemakkelijker wordt ! Als je een makkelijker manier kent moet je dat doen, want hoe makkelijker je het jezelf maakt hoe groter de kans dat je succes behaalt zonder opgenomen te hoeven worden.

Die twins deden eat window van 1 tot 5 dafuq

Ik heb tegenwoordig ook wel dagen dat ik om 3/4 uur 's middags begin met eten en een paar uur later, na het avondeten, stop met eten... Klinkt lastig, is het niet! :)

Hoort niet echt hier thuis maar doe nu 3 weken IF en zit met een vraag.

Moet ik mij zorgen maken over "overtrainen" als ik 6 van de 7 dagen 1 uur ga krachttrainen? Mijn doel is hypertrophy en ik ben redelijk ectomorph. Ik eet dus 6 dagen een 20% carolie surplus en op de rustdag 20% deficit. Naast krachttrainen beweeg ik eigenlijk nauwelijks.

Mijn routine ziet er als volgt uit:

M:borst
D:rug, biceps
W:schouders,triceps
D:benen
V:rust
Z:borst
Z:rug, biceps
M:etc...

Soms neem ik 2 dagen rust ipv 1.

Vandaar dus mijn vraag, moet ik mij al zorgen maken over overtraining omwille van mijn lichaamsbouw en trainingsintensiteit?

Ik trainde voordien al wel bijna 8 jaar met ****arounditis en zonder voedingsschema.. for what it's worth
1 of 2 dagen is echt weinig rust minimaal 3 dagen rust

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 13:29 ----------

Koffie drink ik alleen als ik net op sta, 2 bakjes maximaal. Normaal nooit echt veel last van.

Creatine nam ik eerst altijd in de ochtend, maar omdat ik nu 's avonds eet pak ik het pas rond een uur of 10. Heeft creatine invloed hierop dan?

Daarnaast ben ik aan het cutten en is mijn e/k/v verhouding ong. 60/20/20. Ben zeker geen ecto en heb het idee dat carbs veel vet aan zet bij mij. Zit nu momenteel flink onder mijn onderhoud. Dus misschien dat de proteïne er wat mee te maken heeft.
lol at this 60/20/20

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 13:30 ----------

ben nu al 2 maanden bezig en het bevalt me wel ben het redelijk gewend nu:)
bodyfat 6% proberen te halen binnen 2-3 maanden:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.746

Meh...

1200 Cal = 300 gram eiwit
400 Cal = 100 gram koolhydraten
400 Cal = 44.5 gram vet
---------------------------- =
2000 Cal in 60/20/20

Komt veel vaker voor dan je denkt hier op DBB.

Wat wel lol is is zijn idee dat carbs vet aanzetten.

Wat wel lol is is zijn idee dat carbs vet aanzetten.

Had het meer over de simple carbs die in ontiegelijk veel dingen zit.

Als ik mijn voorkeur moet geven aan de hele dag proteine of complex carbs te eten, geef mij dan maar proteine. Vandaar dat ik daar zo hoog in zit. Je moet wel heel veel eiwitten naar binnen gooien wil het schadelijk worden.

Kan zo lijken door het effect op vocht toch?
Maar da's ook het enige.

69ingChipmunks zei:
Had het meer over de simple carbs die in ontiegelijk veel dingen zit.

Als ik mijn voorkeur moet geven aan de hele dag proteine of complex carbs te eten, geef mij dan maar proteine. Vandaar dat ik daar zo hoog in zit. Je moet wel heel veel eiwitten naar binnen gooien wil het schadelijk worden
Heb je al een gastank besteld? Kan je je darmgassen opslaan en verkopen aan een energiemaatschappij :D. Vind je laag in carbs niet ontzettend klote? Hou er zelf bijna geen energie aan over.

Q

Hoe verdeel je je carbs op je rustdag?
Op trainingsdagen neem ik ze voornamelijk voor en na m'n training.

edit: ik eet momenteel op onderhoud
geen cut of bulkfactoren dus

Hoe wil ik benen gaan trainen na 14 uur niet eten ???

Dat gaat nog wat worden..

Ik heb de beste trainingen gehad na 14+ uur niet eten, niets aan het handje... Ik heb echt energie en kracht voor 2 op een nuchtere maag!

ik ook! voel me sterk en gefocussed bij fasted trainen.

vraagje, is jullie urine ook de hele tijd geel? is dit mogelijk onderdeel van de "detox"? ik drink echt liters water, heel de dag door..

ik straks trainen vol in me eetraam, geen probleem lijkt mij voor 1 keer?

Bump.
Ook in die nieuwe filmpjes bijvoorbeeld zeggen dat het VEEEL sneller gaat dan wanneer ze 6 kleine maaltijden per dag aten met het zelfde calorie te kort.
http://www.youtube.com/watch?v=zyrY64DoHeE
Ik geloof ze wel hun waist line is ook fkn smal geworden,
4 year body transformation komt binnekort :)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 20:08 ----------

@wazzup vraagje

kun je met IF op lege maag trainen of verbrand je spieren?

Ik train niet anders dan op nuchtere maag, ik boek iig geen spier verlies, wel heb ik pr's gebroken met fastet trainen. Denk niet te snel dat je spieren verbrand. Een mens kan 48 uur zonder voeding met geen grammetje spierverlies.

Terug
Naar boven