MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het trouwens wel erg warm 's nachts in bed sinds ik aan IF ben begonnen. Is hier iets aan te doen?
ik straks trainen vol in me eetraam, geen probleem lijkt mij voor 1 keer?
Is best te doen, zeker in de cut als je het mij vraagt. I eet tussen 18:00 en 22:30 rond de 2400 kcal.
Want anders? Wat gebeurt er dan als je steeds midden in je window traint?Dat iets niet ideaal is betekend niet meteen dat het je lichaam verkloot, zorg gewoon dat je niet structureel later gaat trainen.
Want anders? Wat gebeurt er dan als je steeds midden in je window traint?
Niet echt relevant voor het IF-gebeuren, maar ik vind het nogal dom om hiervoor een topic te openen..
Ik ben van plan om zelf een kwarktaart te maken volgens een recept op BB.com
Bij de ingrediëntenlijst staat er: fat free cream cheese.
Iemand enig idee waar ik dit kan vinden in de winkel + merk?
Want anders? Wat gebeurt er dan als je steeds midden in je window traint?
De enige winkel waar ik het heb gevonden is bij de lidl. Alleen zitten daar zoveel verdikkingsmiddellen in dat er tijdens het bakken en soort gelei uit je springvorm komt lopen.
Nu neem ik gewoon kwark in plaats van fat free cream cheese, smaakt zelfs iets beter (iets minder zuur)
Vind wel dat het minder lekker smaakt dan de vette vorm. (idd zuurder, als je taart maakt wil je dat eigenlijk niet ;P)heb vandaag een dag dat mijn window pas begint op 5u . maar dan meot ik heel laat eten is dat wel gezond word je daar niet dik van dan zo laat te eten ?
heb vandaag een dag dat mijn window pas begint op 5u . maar dan meot ik heel laat eten is dat wel gezond word je daar niet dik van dan zo laat te eten ?
heb vandaag een dag dat mijn window pas begint op 5u . maar dan meot ik heel laat eten is dat wel gezond word je daar niet dik van dan zo laat te eten ?
kunenen er is een paar hun schema laten zien . want ben echt daar nog ne leek in kan ik al is zien . en kan je er dan ook brood insteken wan tlust geen brinta of havermout echt niet te eten ook me suiker erbij niet .]
als je er net zoveel moeite in steekt als wat je in je post doet, dan zal je niet ver komen inderdaad.
www.leangains.com voor veel meer info.
ja ik kan geen engels anders al lang gelezen haha.Als je er net zoveel moeite in steekt als wat je in je post doet, dan zal je niet ver komen inderdaad.
www.leangains.com voor veel meer info.