Omdat er minder voedingsstoffen beschikbaar zijn denk ik. (denk ik)
Heb jij daar ook last van dan ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat er minder voedingsstoffen beschikbaar zijn denk ik. (denk ik)
Verdiep je ergens in voordat je reageert. Waar zijn je argumenten?
Pomp heeft niet zozeer te maken met voedingsstoffen, maar met de doorbloeding. Pomp is niets anders dan een spier die propvol met bloed zit na inspanning. Pomp kan je alsnog krijgen door laag gewicht/veel reps te doen aan het einde van je set. Maargoed, pomp zegt niet zoveel.
Sorry Professor QVerdiep je ergens in voordat je reageert. Waar zijn je argumenten?
O... Wacht. Die heb je niet.
Laag in in carbs is geen probleem op rustdagen zolang je dat compenseert met vet (ervan uitgaande dat je daadwerkelijk IF toepast en eiwitten constant houdt, zoals er gesteld werd). Energieafname ga je niet merken als je op trainingsdagen meer carbs neemt. Krachtafname kan op de langere termijn, maar als je je ingelezen hebt (stronglifter), dan heb je opgemerkt dat er bijzonder veel mensen zijn die in de cut fasted PR's zetten. Dus krachtafname zal ook niet zo groot zijn.,
Q
---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 23:12 ----------
Pomp heeft niet zozeer te maken met voedingsstoffen, maar met de doorbloeding. Pomp is niets anders dan een spier die propvol met bloed zit na inspanning. Pomp kan je alsnog krijgen door laag gewicht/veel reps te doen aan het einde van je set. Maargoed, pomp zegt niet zoveel.
Q
Vergeet vochtopslag in de spieren vanuit koolhydraten niet.Pomp heeft niet zozeer te maken met voedingsstoffen, maar met de doorbloeding. Pomp is niets anders dan een spier die propvol met bloed zit na inspanning. Pomp kan je alsnog krijgen door laag gewicht/veel reps te doen aan het einde van je set. Maargoed, pomp zegt niet zoveel.
Q
Verdiep je ergens in voordat je reageert. Waar zijn je argumenten?
O... Wacht. Die heb je niet.
Laag in in carbs is geen probleem op rustdagen zolang je dat compenseert met vet (ervan uitgaande dat je daadwerkelijk IF toepast en eiwitten constant houdt, zoals er gesteld werd). Energieafname ga je niet merken als je op trainingsdagen meer carbs neemt. Krachtafname kan op de langere termijn, maar als je je ingelezen hebt (stronglifter), dan heb je opgemerkt dat er bijzonder veel mensen zijn die in de cut fasted PR's zetten. Dus krachtafname zal ook niet zo groot zijn.,
Q
---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 23:12 ----------
Q
Al doe ik 30 herhalingen pomp komt niet meer. Ik weet dat het een spier is die vol zit met bloed op dat moment, maar pomp staat gelijk aan een goed getrainde spier bij mij.
En omdat ik nu een kleine tot bijna geen pomp krijg maak niet uit hoe licht ik train( meer reps bedoel ik daarmee) heb ik het gevoel dat ik niet meer goed train of dat er iets mis met mijn lichaam is ?
Dus mijn vraag hebben meerdere mensen die cutten hier last van ?(misschien is het wel heel normaal tijdens de cut ?)
Q
12-1 PM or around lunch/noon: Meal one. Approximately 20-25% of daily total calorie intake.een kilo kwark .. echt, is dat het beste dat je kunt verzinnen ?
En die post workout meal lijkt ook nergens op.. dat is geen maaltijd, maar hee, als jij graag dag in dag uit kale rijst met tonijn eet.. ga je gang, het is jouw leven.
12-1 PM or around lunch/noon: Meal one. Approximately 20-25% of daily total calorie intake.
500gr KWARK
4-5 PM: Pre-workout meal. Roughly equal to the first meal.
300gr pangasiusfilet
8-9 PM: Post-workout meal (largest meal).
150gr RIJST
150gr TONIJN
8x EIEREN
50gr CASHEW
Is dit beter?
Dus als ik er bijvoorbeeld een appel bij eet of een bakje bonen of broccoli is het wel een goede maaltijd?Pangasiusfilet is geen maaltijd. (ik heb al moeite om een bak kwark een maaltijd te noemen). Eet je dan helemaal geen groente en fruit ?
Dus als ik er bijvoorbeeld een appel bij eet of een bakje bonen of broccoli is het wel een goede maaltijd?
Kijk eens op voedingswaardetabel, of loop eens de locale supermarkt in en gebruik je gezonde verstand. Je komt er welDus als ik er bijvoorbeeld een appel bij eet of een bakje bonen of broccoli is het wel een goede maaltijd?

Hoort er nou eenmaal bij. Hoe harder je stinkt hoe meer vet je verbrand(iets met gevolg van vrije ketonen dacht ik)
Gewoon 2 keer per dag je tanden poetsen en je tong ook afborstelen. Scheelt al een hoop bij mij![]()
tandenpoetsenHeeft iemand anders ook last van dat ie uit zn mond gaat stinken als je een tijd niet eet? (srs)
...