AndroidHealthClinic

Sticky Intermittent fasting

Hmm nu je het zegt wel ja..

Verdiep je ergens in voordat je reageert. Waar zijn je argumenten?

O... Wacht. Die heb je niet.

Laag in in carbs is geen probleem op rustdagen zolang je dat compenseert met vet (ervan uitgaande dat je daadwerkelijk IF toepast en eiwitten constant houdt, zoals er gesteld werd). Energieafname ga je niet merken als je op trainingsdagen meer carbs neemt. Krachtafname kan op de langere termijn, maar als je je ingelezen hebt (stronglifter), dan heb je opgemerkt dat er bijzonder veel mensen zijn die in de cut fasted PR's zetten. Dus krachtafname zal ook niet zo groot zijn.,

Q

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 23:12 ----------

Heb jij daar ook last van dan ?
Pomp heeft niet zozeer te maken met voedingsstoffen, maar met de doorbloeding. Pomp is niets anders dan een spier die propvol met bloed zit na inspanning. Pomp kan je alsnog krijgen door laag gewicht/veel reps te doen aan het einde van je set. Maargoed, pomp zegt niet zoveel.

Q

Q

Q

Q
Qqqqqqqqqqq

Laag in in carbs is geen probleem op rustdagen zolang je dat compenseert met vet (ervan uitgaande dat je daadwerkelijk IF toepast en eiwitten constant houdt, zoals er gesteld werd). Energieafname ga je niet merken als je op trainingsdagen meer carbs neemt. Krachtafname kan op de langere termijn, maar als je je ingelezen hebt (stronglifter), dan heb je opgemerkt dat er bijzonder veel mensen zijn die in de cut fasted PR's zetten. Dus krachtafname zal ook niet zo groot zijn.,

Q

Pomp heeft niet zozeer te maken met voedingsstoffen, maar met de doorbloeding. Pomp is niets anders dan een spier die propvol met bloed zit na inspanning. Pomp kan je alsnog krijgen door laag gewicht/veel reps te doen aan het einde van je set. Maargoed, pomp zegt niet zoveel.

Q
Sorry Professor Q

Q
Vergeet vochtopslag in de spieren vanuit koolhydraten niet.

Q

Q

Al doe ik 30 herhalingen pomp komt niet meer. Ik weet dat het een spier is die vol zit met bloed op dat moment, maar pomp staat gelijk aan een goed getrainde spier bij mij.
En omdat ik nu een kleine tot bijna geen pomp krijg maak niet uit hoe licht ik train( meer reps bedoel ik daarmee) heb ik het gevoel dat ik niet meer goed train of dat er iets mis met mijn lichaam is ?

Dus mijn vraag hebben meerdere mensen die cutten hier last van ?(misschien is het wel heel normaal tijdens de cut ?)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.848
Al doe ik 30 herhalingen pomp komt niet meer. Ik weet dat het een spier is die vol zit met bloed op dat moment, maar pomp staat gelijk aan een goed getrainde spier bij mij.
En omdat ik nu een kleine tot bijna geen pomp krijg maak niet uit hoe licht ik train( meer reps bedoel ik daarmee) heb ik het gevoel dat ik niet meer goed train of dat er iets mis met mijn lichaam is ?

Dus mijn vraag hebben meerdere mensen die cutten hier last van ?(misschien is het wel heel normaal tijdens de cut ?)

minder of zelfs geen KH heeft dat wel eens tot gevolg ja. Neem je wel KH's voor je training of train je fasted ?

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 08:11 ----------

Q

Het is niet zozeer het volpompen met bloed, maar met name de occlusie die er plaats vind zodat al dat bloed er niet uit kan komen. Door de druk van de opgezwollen spieren op de bloedvaten kan het bloed er nog wel in (slagader), maar veel moeilijker meer uit (aders)... gevolg... pomp.

een kilo kwark .. echt, is dat het beste dat je kunt verzinnen ?
En die post workout meal lijkt ook nergens op.. dat is geen maaltijd, maar hee, als jij graag dag in dag uit kale rijst met tonijn eet.. ga je gang, het is jouw leven.
12-1 PM or around lunch/noon: Meal one. Approximately 20-25% of daily total calorie intake.
500gr KWARK

4-5 PM: Pre-workout meal. Roughly equal to the first meal.
300gr pangasiusfilet

8-9 PM: Post-workout meal (largest meal).
150gr RIJST
150gr TONIJN
8x EIEREN
50gr CASHEW

Is dit beter?

Gooi er eens wat saus doorheen ofzo, je gaat toch niet alles droog naar binnen kappen? dat houd je misschien 1 week vol en daarna ben je het spuugzat. btw 8 eieren in je post workout meal? ga eens kijken op [Link niet meer beschikbaar] site. Daar staan een hoop goede en gezonde recepten, je moet gewoon wat meer afwisselen, dan is het veel beter uit te houden

• #3.851
12-1 PM or around lunch/noon: Meal one. Approximately 20-25% of daily total calorie intake.
500gr KWARK

4-5 PM: Pre-workout meal. Roughly equal to the first meal.
300gr pangasiusfilet

8-9 PM: Post-workout meal (largest meal).
150gr RIJST
150gr TONIJN
8x EIEREN
50gr CASHEW

Is dit beter?

Pangasiusfilet is geen maaltijd. (ik heb al moeite om een bak kwark een maaltijd te noemen). Eet je dan helemaal geen groente en fruit ?

Heeft iemand anders ook last van dat ie uit zn mond gaat stinken als je een tijd niet eet? (srs)

Hoort er nou eenmaal bij. Hoe harder je stinkt hoe meer vet je verbrand ;) (iets met gevolg van vrije ketonen dacht ik)

Gewoon 2 keer per dag je tanden poetsen en je tong ook afborstelen. Scheelt al een hoop bij mij :)

• #3.857
Hoort er nou eenmaal bij. Hoe harder je stinkt hoe meer vet je verbrand ;) (iets met gevolg van vrije ketonen dacht ik)

keto-breath heb je alleen als je in ketose bent.. je kunt prima vet verbranden en vet verliezen zonder in ketose te zijn.

Gewoon 2 keer per dag je tanden poetsen en je tong ook afborstelen. Scheelt al een hoop bij mij :)

mondwater of een stukje suikervrije kauwgom helpt ook aanzienlijk.

Terug
Naar boven