69ingChipmunks
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 322
- Lengte
- 1m81
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo hoor ik mensen spreken over het gewicht dat hetzelfde blijft maar dan toch een slanker middel creëren/afvallen?
Dat is net zo onlogisch als 1+1 = 1, toch? Of zie ik iets over het hoofd...
Volgens mij dit het placebo effect van IF? ;-)
Hoezo hoor ik mensen spreken over het gewicht dat hetzelfde blijft maar dan toch een slanker middel creëren/afvallen?
Dat is net zo onlogisch als 1+1 = 1, toch? Of zie ik iets over het hoofd...
Volgens mij dit het placebo effect van IF? ;-)

Dieeten is chill.Lekkerste refeed dag ooit. 6 split ijsjes, ben en jerry ijsje, 500 gram kwark 200 gram cottage cheese light met topping van frambozen blauwe bessen rozijnen en honing, 100 gr cruesli met 150 ml magere melk, 4 hamburger broodjes met 450 gr gegrilde kip + light mayo ketchup en groente en als laatste een broodje jam. Wou ik even meldenDieeten is chill.

Lekkerste refeed dag ooit. 6 split ijsjes, ben en jerry ijsje, 500 gram kwark 200 gram cottage cheese light met topping van frambozen blauwe bessen rozijnen en honing, 100 gr cruesli met 150 ml magere melk, 4 hamburger broodjes met 450 gr gegrilde kip + light mayo ketchup en groente en als laatste een broodje jam. Wou ik even meldenDieeten is chill.
Haha was erg lekker allemaal. Zeker die kipburgers zijn aan te raden, kip grillen en van die speciale hamburger broodjes halen en dan even grillen. Net alsof ik bij de mac zo'n chicken sensation at(ja ik vind mac donalds lekker).

Haha klinkt goed.haha nice! vandaag vloog bij mij ook o.a. de ovenfriet, sorbetijs en appelmoes om de oren
Mogelijke redenen staan anders in m'n post zelf, lees 'm dan maar eens.
Verder kan ik het ook niet helpen, broekriem kan een gaatje strakker (de hele dag) , meetlint en spiegel zijn het eens met m'n broekriem en m'n weegschaal doet het ook nog gewoon voor zo ver ik weet.
Mooi is dat.![]()
Lekkerste refeed dag ooit. 6 split ijsjes, ben en jerry ijsje, 500 gram kwark 200 gram cottage cheese light met topping van frambozen blauwe bessen rozijnen en honing, 100 gr cruesli met 150 ml magere melk, 4 hamburger broodjes met 450 gr gegrilde kip + light mayo ketchup en groente en als laatste een broodje jam. Wou ik even meldenDieeten is chill.
Heb 'm gelezen...
Ligt er misschien aan wanneer je je weegt.
Lijkt me sterk dat je spier aan het opbouwen bent, terwijl je vet verliest.
ben en jerrys is overpriced, ik vind IMO die van aldi lekkerder 2,50 per ****ING POT1