XXL Nutrition

Sticky Intermittent fasting

Hoezo hoor ik mensen spreken over het gewicht dat hetzelfde blijft maar dan toch een slanker middel creëren/afvallen?

Dat is net zo onlogisch als 1+1 = 1, toch? Of zie ik iets over het hoofd...

Volgens mij dit het placebo effect van IF? ;-)

Tis echt waar een plattere buik maar toch het zelfde gewicht.

Hoezo hoor ik mensen spreken over het gewicht dat hetzelfde blijft maar dan toch een slanker middel creëren/afvallen?

Kan ook komen omdat je steeds micro cut/bulk-cyclussen hebt, dus nog wel wat spierwinst op/rond onderhoud zelfs al heb je je newbie gains al gehad.

's Ochtends op een lege maag ben je sowieso iets slanker (want lege maag). Het gewicht aan maaginhoud zit dan iets lager, if you know what I mean. En 's ochtends ben je iets uitgedroogder dan 's avonds. Voor de rest geen significante verschillen.

Q

Ik heb in de ochtend een dikkere huid dan in de avond, meet 2 keer per dag mijn vet, vocht meet iie ook en heb het over onderhuids vocht.

Meestal een hele bak soms iets minder.

Mogelijke redenen staan anders in m'n post zelf, lees 'm dan maar eens.

Verder kan ik het ook niet helpen, broekriem kan een gaatje strakker (de hele dag) , meetlint en spiegel zijn het eens met m'n broekriem en m'n weegschaal doet het ook nog gewoon voor zo ver ik weet.
Mooi is dat. :)

Zojuist een bak kwark (500gr) met 15 gr volkoren graanontbijt en een banaan erin weggewerkt. Heerlijk! Morgen om half 1 mijn fast beeindigen met een zelfgemaakte bak met roerbakgroenten, 2 eitjes, 2 ei eiwitten en doperwten en bruine bonen :D

Lekkerste refeed dag ooit. 6 split ijsjes, ben en jerry ijsje, 500 gram kwark 200 gram cottage cheese light met topping van frambozen blauwe bessen rozijnen en honing, 100 gr cruesli met 150 ml magere melk, 4 hamburger broodjes met 450 gr gegrilde kip + light mayo ketchup en groente en als laatste een broodje jam. Wou ik even melden :) Dieeten is chill.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Lekkerste refeed dag ooit. 6 split ijsjes, ben en jerry ijsje, 500 gram kwark 200 gram cottage cheese light met topping van frambozen blauwe bessen rozijnen en honing, 100 gr cruesli met 150 ml magere melk, 4 hamburger broodjes met 450 gr gegrilde kip + light mayo ketchup en groente en als laatste een broodje jam. Wou ik even melden :) Dieeten is chill.

now gtfo :D

Haha was erg lekker allemaal. Zeker die kipburgers zijn aan te raden, kip grillen en van die speciale hamburger broodjes halen en dan even grillen. Net alsof ik bij de mac zo'n chicken sensation at(ja ik vind mac donalds lekker).

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

haha nice! vandaag vloog bij mij ook o.a. de ovenfriet, sorbetijs en appelmoes om de oren

Haha was erg lekker allemaal. Zeker die kipburgers zijn aan te raden, kip grillen en van die speciale hamburger broodjes halen en dan even grillen. Net alsof ik bij de mac zo'n chicken sensation at(ja ik vind mac donalds lekker).

jajaja stil nu maar, ik mag zondag pas weer:p

Oeps, ik had 7 van die split ijsjes op ipv 6.

2wc2p08.jpg

Iemand hier ervaring met een full diet break in een cut?

Mogelijke redenen staan anders in m'n post zelf, lees 'm dan maar eens.

Verder kan ik het ook niet helpen, broekriem kan een gaatje strakker (de hele dag) , meetlint en spiegel zijn het eens met m'n broekriem en m'n weegschaal doet het ook nog gewoon voor zo ver ik weet.
Mooi is dat. :)

Heb 'm gelezen...

Ligt er misschien aan wanneer je je weegt.

Lijkt me sterk dat je spier aan het opbouwen bent, terwijl je vet verliest.

ben en jerrys is overpriced, ik vind IMO die van aldi lekkerder 2,50 per ****ING POT1

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 00:42 ----------

Heb 'm gelezen...

Ligt er misschien aan wanneer je je weegt.

Lijkt me sterk dat je spier aan het opbouwen bent, terwijl je vet verliest.

Dat heet ''Newbie Gains'' in het begin als je gaat bulken dan ga je ook vet verliezen en spiermassa aankomen.(voor beginners die dit lezen gebruik maken van de situatie)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 00:42 ----------

Oeps, ik had 7 van die split ijsjes op ipv 6.

haha die avatar dan ook

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.900
ben en jerrys is overpriced, ik vind IMO die van aldi lekkerder 2,50 per ****ING POT1

Ik heb een keer zo'n potje gekocht maar het ijs was zo hard dat ik het er amper uit kreeg.. en als je de hele pot laat ontdooien wordt het er niet beter van en moet'ie eigenlijk wel in 1 keer op (sneaky basterds)... Nee, doe mij maar die 3-chocolades, of koffie-royaal ijs (ovaal plastic bak).

Terug
Naar boven