Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Ik heb een keer zo'n potje gekocht maar het ijs was zo hard dat ik het er amper uit kreeg.. en als je de hele pot laat ontdooien wordt het er niet beter van en moet'ie eigenlijk wel in 1 keer op (sneaky basterds)... Nee, doe mij maar die 3-chocolades, of koffie-royaal ijs (ovaal plastic bak).

:fuu: Nu moet ik die kopen vandaag. Had het bijna verbannen uit mn gedachten, totdat jij ermee aankwam in dit topic. Je word hartelijk bedankt Wazzup :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.902
kappen over ijs.... mn grootste zwakte... ik eet zo 1 liter op, binnen 10 minuten.
hertog, ben&jerry, aldi-fake B&J ik vind het allemaal heerlijk... hoe vetter hoe beter :D

kappen over ijs.... mn grootste zwakte... ik eet zo 1 liter op, binnen 10 minuten.
hertog, ben&jerry, aldi-fake B&J ik vind het allemaal heerlijk... hoe vetter hoe beter :D
Gelukkig heb ik thuis een ijsmachine.

ik maak vaak een vrijwel gezond ijsrecept

- 300 ml magere melk
- 1eetlepel pindakaas
- 1 eetlepel Ongezoete cacao poeder
- 1schep white chocolate whey perfection
- 1 eetlepel zoetstof

Dit alles goed mixen daarna in ijsmachine en dan heb je heerlijk ijs :p

Ik heb ook eens een ijsmachine gehad, maar kreeg toch niet het ambachtelijke roomijs, zoals je die bij de betere ijsmakers geserveerd krijgt...

http://www.youtube.com/watch?v=zmXLqmqBzeU&feature=g-all-lik

Wat denken jullie hiervan?
Is dit bullshit of cruciaal tijdens de cut?

Volgens mij doen de meeste hier een kleine maaltijd eten (proteine shake of wat suikers) voordat ze gaan trainen en/of een grote fatsoenlijke maaltijd direct na het trainen. Althans, zo doe ik het. Maar als ik vet wil verliezen, is het verstandiger om een tijdje te wachten dus?

Volgens mij hebben ze wel gelijk, ik doe het zelf ook namelijk

Heb gewoon genoeg energie ook(zonder pwo)

http://www.youtube.com/watch?v=zmXLqmqBzeU&feature=g-all-lik

Wat denken jullie hiervan?
Is dit bullshit of cruciaal tijdens de cut?

Volgens mij doen de meeste hier een kleine maaltijd eten (proteine shake of wat suikers) voordat ze gaan trainen en/of een grote fatsoenlijke maaltijd direct na het trainen. Althans, zo doe ik het. Maar als ik vet wil verliezen, is het verstandiger om een tijdje te wachten dus?
Leangains guide:
11.30-12 AM or 5-15 minutes pre-workout: 10 g BCAA
12-1 PM: Training
1 PM: Post-workout meal (largest meal of the day).
4 PM: Second meal.
9 PM: Last meal before the fast.

Doe nu zelf 18h fast op trainingsdagen en 20h op rust dagen maar ik blijf gewoon gelijk eten na de trainingen.

Nagevraagd:
http://rippedbody.jp/2011/10/08/lea...-guide-how-to-do-it-by-yourself/#comment-5459
Hij heeft een punt, heb sinds ik 20h vast op rust dagen ergere honger ook op trainings dagen. Beide dagen 18h fasting vanaf nu.

Laatst bewerkt:
welke supplementen zijn goed voor te beginnen ? want ben zelf echt nog maar beginneling. bcaa's, eiwitshakeisolaat, wat mineralen ? en wnr best te nemen ? kunnen jullie ineens ook naar mijn voedingsschema kijken.
kan ook nog wel slaatje bij zijn met tonijn uit blik en goeie scheut tomatenketchup. en groenten wissel ik wat af soms brocoli ofzo.

Bijlagen

Jongens wens me geluk ben met IF begonnen eerste dag en voel me goed!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.913
Yepp:)

wel rot tijden ik mag om 21:52 eten en fitness sluit om 22:00 daarom ga ik 1 uur ervoor trainen en wanneer ik ga eten als post-workout gebruiken:D

Volgens die twins wordt het er alleen maar beter van :)

enne sterkte ! (lijkt me vooral k*t om te gaan trainen zonder te kunnen drinken)

Volgens die twins wordt het er alleen maar beter van :)

enne sterkte ! (lijkt me vooral k*t om te gaan trainen zonder te kunnen drinken)
Dank je

Ik ga me setjes verlagen naar max 2 per exercise en trainen zonder water lukt me hopelijk wel:)

na ramadan IF Martin Berkhan volgen dan bulken:o

Mag je bij ramadan ook niet je mond bevochtigen? En dan weer uitspugen?

Vandaag ook begonnen met IF, ook Ramadan :P, 's ochtends 40% en postworkout 60% van je maaltijden heb ik de twins geloof ik horen zeggen.

Nee mag niet, dat water is voor anderen die arm zijn.

Terug
Naar boven