- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I should be able to get to it in the next few days. My schedule is really packed right now. I'm usually not slow with these things.
Martin

Dat zou impliceren dat ik dan om 6u alles naar binnen moet werken, alleen dan vraag ik me af hoe ik dat doe op dagen waarop ik naar school ga.
Mag je één maaltijd nuttigen op 1 dag? Of moet je verschillende maaltijden nemen in die 8u?

Oke. Ik eet nu in de ochtend een bord brinta, havermout en fruit. Dan over de dag neem ik in verschillende porties 80 gr. gezouten cashewnoten. En in de avond eet ik de rest om aan mijn 2800kcal te komen. Het jammerre dat het net LIJKT alsof ik in de ochtend dikker ben geworden. Mijn huid wordt steeds kneedbaarder, maar toch. Ik voel me in de ochtend toch veel dikker. In mijn gezicht en buik. En mijn buik voelt ook koud aan. Daarom vraag ik me eigenlijk af of het wel goed en gezond is om in de avond te eten. Voor de duidelijkheid: Ik val heel langzaam maar zeker wel AF![]()
F*ck man, ik heb tegenwoordig een enorme honger 's morgens! Wordt er gewoon misselijk van. Heb er eigenlijk nooit eerder last van gehad en heb nagenoeg geen wijzigingen gemaakt in wat ik eet. Oh, behalve dat ik chocomel ben gaan drinken
Iemand enig idee??

F*ck man, ik heb tegenwoordig een enorme honger 's morgens! Wordt er gewoon misselijk van. Heb er eigenlijk nooit eerder last van gehad en heb nagenoeg geen wijzigingen gemaakt in wat ik eet. Oh, behalve dat ik chocomel ben gaan drinken
Iemand enig idee??
Je lichaam verlangt naar een bulk!
Maar serieus.. Heb je de chocomel als extra toegevoegd? Ik krijg namelijk meer honger naarmate ik meer eet. Bovendien zitten in chocomel natuurlijk snelle suikers, waardoor je ook snel weer een hongergevoel krijgt.
Hoe later op de avond ik eet, hoe meer ik honger heb 'sochtends. Strange, maar tja...scheelt als je je laatste maaltijd "al" om 20:00 neemt.
Je lichaam verlangt naar een bulk!
Maar serieus.. Heb je de chocomel als extra toegevoegd? Ik krijg namelijk meer honger naarmate ik meer eet. Bovendien zitten in chocomel natuurlijk snelle suikers, waardoor je ook snel weer een hongergevoel krijgt.
).Maniac, probeer je laatste maaltijd uit veel trage eiwitten te laten bestaan, twee bakken kwark of zo of genoeg vlees met alleen wat vezelrijke groente. Dit zorgt voor een langer verzadigd gevoel. Ook water drinken en energiedrankjes helpen bij mij goed.
Ik heb op mijn blog het eerste korte artikel over wat intermittent fasting inhoud online gezet. Het is eigenlijk een vertaling van sure fire fatloss en advantages for the weightlifter van leangains.com. Doel was dan ook een beknopte beschrijving te geven en mensen dan door te verwijzen naar de bron voor meer info (wat ik met veel artikelen doe, behalve als alle info van mij zelf komt natuurlijk).
Link naar mijn blog in mijn sig...
En het interview/Q&A staat ook op de site! Martin zal hiernaar linken vanaf zijn eigen blog, dus het zal misschien wat zweten worden voor mijn webserver.![]()
Hopelijk dat deze post en met name de reactie's van jullie daarop mij helemaal over de drempel heen kunnen helpen. 
! Zijn er ook nog andere mensen die deze ervaring ook hebben?? Puur voor de weet zodat ik hiervan kan inschatten of deze dieetmanier geschikt is als ik mijn volgende kuur ga doen.
). Mede omdat ik net uit een kuur kom zou het stom zijn om nu in te zetten op cutten, dus ik houd de dagkcal op onderhoud. Ik heb dus een opzetje gemaakt rondom leangains en alle info die ik gelezen heb. Kunnen jullie even mee kijken of ik niets vergeten heb ?