Bergo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben fokking gaar in mijn kop, hoort dat? (Vooral na de eerste maaltijden en bij trainen).
Sommige mensen overreageren op koolhydraten (latente diabetes patienten ?) en worden enorm sloom als ze veel snelle KH binnen krijgen. Misschien dat dat effect versterkt wordt door de lage bloedsuikers door het vasten of de verhoogde insuline gevoeligheid ?
Wat heb je hoe lang gegeten voor je training ?
Diabetes 
Diabetes
Ben half vier begonnen met 5 boterhammen, 5 eieren (1eigeel), 100gram ossenworst, kopje soep en wat tonijnsalade.
Half 7 wat rijst met eieren en vlees en een chocolade melk +whey voor de training...
Training om 8 uur...
Daarna mezelf lopen volbunkeren...
Was overigens ALLEEN gaar voor de training en tijdens... Het vasten gaat me mega goed af...

Ook even een update van mij en een terugtrekking uit dit topic.
Het gaat met mijn cut super en sinds een week nog beter aangezien ik client geworden ben van Martin. Dat leverde me een hoop extra informatie op die ik logischerwijs niet mag delen met anderen (hij moet zijn boek immers nog uitbrengen).
Mensen die over deze aanpak twijfelen...ga ervoor het werkt geweldig!
Gewoon optie 3, feeding windows steeds verplaatsen heeft geen zin...
)Dus deze manier van cutten zou meer effect hebben dan de standaard manier?
Vraag me af wat er gebeurd als je stopt met cutten ivm IF en daarna op de ouderwetse manier gaat bulken.