Allereerst thanks voor je reactie!

Wel heb ik er enkele vragen hierover die mij niet helder zijn.
Mijn voorstel:
15:00 uur. > Breek het vasten door een kleine maaltijd van 200 kcal.
16:30/17:00 uur> PRE WO meal van 500 kcal (mager vlees + groenten + beetje rijst + 1 stuk fruit. Zoals door Martin word geadviseerd).
18:30/19:00 uur> Start training
20:15> PWO meal bestaande uit veel complexe carbs, gemiddeld pro, laag vet.
22:00> laatste maaltijd met veel en langzame eiwitten + grootste gedeelte aan kcall die ik op dag moet nuttigen uit goede vetten.
23:00 uur> Slapen.
Over Maaltijd van 20:15 uur en 22:00 uur verdeel ik 2914 kcal. Zodoende kom ik in dagtotaal op 3614 kcal (iets boven mijn onderhoud). Plan is om elke dag 3614 kcal te eten. Het is niet de bedoeling om elke dag hetzelfde te eten, variatie is imo ook belangrijk. Op trainingsdagen (3x pw) eet ik iets meer door de PRE en PWO shake die ik voor/tijdens/na de training neem, bestaande uit totaal 60 gr whey en totaal 80 gr aan snelle carbs.Deze neem ik alleen op trainingsdagen..
Jij adviseerd mij om op trainingsdagen stuk meer kcall te eten dan mijn onderhoudniveau, deze bestaande uit complexe carbs (vooral in de PWO maaltijd denk ik dan) en minder vetten (bedoel je dan specifiek in de laatste maaltijd?), en op rustdagen de kcall te minderen naar iets boven onderhoudsniveau + carbs minderen, en meer vetten in te nemen.
Met hoeveel kcallinname adviseer je mij voor een trainingsdag, en wat voor een rustdag?
Wat voor macro's zou je mij willen adviseren voor een trainingsdag en welke macro verdeling voor een rustdag?
Mijn onderhoud ligt namelijk op 3519 kcall. Ik eet op dit moment 3614 kcal, waarvan 42% carbs, 36% Proteine, 22% Fat.
Op trainingsdagen (3x pw) eet ik iets meer door de PRE en PWO shake zoals in het voorstel benoemd. De reden dat ik iets meer dan mijn onderhoud eet, en niet veel meer erboven heeft te maken dat ik niet mijn vet% gelijk wil zien stijgen van 12% > terug naar de 15% die ik voor mijn kuur had. Mijn doel is dus ook om lichtjes boven onderhoud te eten omzodoende allereerst mijn massa vast te houden, evt lichtjes aan te komen in vvm. Echt bulken komt later van de winter wel

! Eerst de principes van leangains onder de knie hebben en mij er aan wagen voordat ik bijv echt ga bulken of cutten onder het leangains principe.
Blijf je bij jouw standpunt dat ik toch nog de kcallinname moet verhogen op trainingsdagen en iets boven onderhoud moet houden op rustdagen, nu je mijn onderhoudsniveau in kcall en doelen weet? Of heb je zoiets dat mijn doel onder bodycompositie volgens het leangainsprincipe valt?
Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Nogmaals bedankt!