carbonfibre
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit momenteel op 20/4. Bevalt prima. Maar nogmaals iemand?
Voor een gewicht van ongeveer 75-80 kilo; hoeveel gr carbs is op een rustdag echt de minimale hoeveelheid? en hoeveel gr vet het maximum op een traindag?
Ik heb nu e k v
Rust: 200 100 90 2150 kcal
Training: 200 300 50 2450 kcal
mijn rustdag = 4 broodjes een appel en banaan
dat is dus rond de 100 + nog wat van kwark en melk en avondeten dus zeg 150g
maar je kan makkelijk met 100g de dag doorkomen
ik zelf doe op trainingdag 70g max vet
Ik zorg er in ieder geval voor dat mijn carbs op rustdagen niet boven de 100gr uitkomt. Vind ik al vrij veel. Heb een tijdje echt low carb gedaan, 40 gr carbs max maar ik voelde me echt klote.
Op een trainingsdag consumeer ik max 50 gr vetten.
Op de site van leangains staat er alleen een aanduiding zoals: high fat on rest days etc.
100g carb vind ik wel weinig, ik heb al keer low carb gedaan maar ja voelt alsof ik dood ga dan lol
rustdag is iig rond de 150
en training rond 220

Hoelang houden jullie IF eigenlijk aan, wat voor periode zegmaar?
En na wat voor tijd 'zien' jullie veranderingen/resultaten?
Ik ben nu bijna twee weken bezig maar zie geen veranderingen. Wil ik te snel?
En hoe houden jullie de cal., vetten etc. bij, zetten jullie elke dag alles in een voedingsschemaom de totalen te controleren?
En hoe houden jullie de cal., vetten etc. bij, zetten jullie elke dag alles in een voedingsschemaom de totalen te controleren?

Ga ik vanaf morgen ook toepassen 20/4, ben benieuwd naar de extra resultaten.
Vind 20/4 gewoon lekkerder omdat je meer kan eten in een kortere tijd.
Zodra ik eet is het een dikke binge waarbij ik in een keer zoon 1600 kcal wegwerk. Het resterende deel dan op t einde van die 4 uur![]()
Hee, als het je helpt... Ik zeg altijd dat je de gemakkelijkste manier moet zoeken zolang die niet al te veel negatieve gevolgen heeft.... En dat eventuele theoretische negatieve gevolgen in het niet vallen bij overduidelijke voordelen in de praktijk.
Het is heerlijk vol te houden zodra ik vast, geringe honger. Zodra ik mijn fast breek ben ik niet te stoppen

Ik vind het maar stomme maaltijden.. aardappels EN rijst ? waarom maak je het jezelf zo moeilijk ?
En ook groente tellen als je toch zo precies aan het tellen bent (3 cijfers achter de komma wtf ?)