Fitness Seller

Sticky Intermittent fasting

Ga ik vanaf morgen ook toepassen 20/4, ben benieuwd naar de extra resultaten.

Ik zit momenteel op 20/4. Bevalt prima. Maar nogmaals iemand?

Voor een gewicht van ongeveer 75-80 kilo; hoeveel gr carbs is op een rustdag echt de minimale hoeveelheid? en hoeveel gr vet het maximum op een traindag?

Ik heb nu e k v
Rust: 200 100 90 2150 kcal
Training: 200 300 50 2450 kcal

mijn rustdag = 4 broodjes een appel en banaan
dat is dus rond de 100 + nog wat van kwark en melk en avondeten dus zeg 150g

maar je kan makkelijk met 100g de dag doorkomen
ik zelf doe op trainingdag 70g max vet

Zit nu ook op 20/4 met fasted training, bevalt erg goed

mijn rustdag = 4 broodjes een appel en banaan
dat is dus rond de 100 + nog wat van kwark en melk en avondeten dus zeg 150g

maar je kan makkelijk met 100g de dag doorkomen
ik zelf doe op trainingdag 70g max vet

Ik zorg er in ieder geval voor dat mijn carbs op rustdagen niet boven de 100gr uitkomt. Vind ik al vrij veel. Heb een tijdje echt low carb gedaan, 40 gr carbs max maar ik voelde me echt klote.

Op een trainingsdag consumeer ik max 50 gr vetten.

Op de site van leangains staat er alleen een aanduiding zoals: high fat on rest days etc.

Ik zorg er in ieder geval voor dat mijn carbs op rustdagen niet boven de 100gr uitkomt. Vind ik al vrij veel. Heb een tijdje echt low carb gedaan, 40 gr carbs max maar ik voelde me echt klote.

Op een trainingsdag consumeer ik max 50 gr vetten.

Op de site van leangains staat er alleen een aanduiding zoals: high fat on rest days etc.

100g carb vind ik wel weinig, ik heb al keer low carb gedaan maar ja voelt alsof ik dood ga dan lol

rustdag is iig rond de 150
en training rond 220

100g carb vind ik wel weinig, ik heb al keer low carb gedaan maar ja voelt alsof ik dood ga dan lol

rustdag is iig rond de 150
en training rond 220

Ja maar ik eet wel veel groentes hoor :D
350 gr sla 350 gr komkommer
250 gr broccoli en 150gr sperziebonen.

Dus ik zit wel vol steeds :p

Hoelang houden jullie IF eigenlijk aan, wat voor periode zegmaar?
En na wat voor tijd 'zien' jullie veranderingen/resultaten?

Ik ben nu bijna twee weken bezig maar zie geen veranderingen. Wil ik te snel?

En hoe houden jullie de cal., vetten etc. bij, zetten jullie elke dag alles in een voedingsschemaom de totalen te controleren?

En hoe houden jullie de cal., vetten etc. bij, zetten jullie elke dag alles in een voedingsschemaom de totalen te controleren?

Geen idee. Ik doe het 't hele jaar rond, zowel cutten als bulken gaat top. Bijhouden doe ik ook niet meer, omdat alles inmiddels wel in mijn hoofd zit.
Gewoon rustig aan en beetje je voeding tweaken. Denk dat je het beste van te voren wat richtlijnen kan hebben qua voeding.

je ziet geen verschil, komt omdat je vaak in de spiegel kijkt, je ziet je lichaam iedere dag
koop een huidplooit meter, een meetlint of wat dan ook om zo je progressie voor vet verbranding of juist spierwinst te meten ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.130

Ja.

Zie je ook geen verschil op de weegschaal ?

Ja (althans ik niet, maar dat zou jij wel moeten doen)

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 08:04 ----------

Ga ik vanaf morgen ook toepassen 20/4, ben benieuwd naar de extra resultaten.

Ik denk niet dat 20/4 wezenlijk andere resultaten zal geven dan 16/8.

Vind 20/4 gewoon lekkerder omdat je meer kan eten in een kortere tijd.
Zodra ik eet is het een dikke binge waarbij ik in een keer zoon 1600 kcal wegwerk. Het resterende deel dan op t einde van die 4 uur:D

• #4.132
Vind 20/4 gewoon lekkerder omdat je meer kan eten in een kortere tijd.
Zodra ik eet is het een dikke binge waarbij ik in een keer zoon 1600 kcal wegwerk. Het resterende deel dan op t einde van die 4 uur:D

Hee, als het je helpt... Ik zeg altijd dat je de gemakkelijkste manier moet zoeken zolang die niet al te veel negatieve gevolgen heeft.... En dat eventuele theoretische negatieve gevolgen in het niet vallen bij overduidelijke voordelen in de praktijk.

Hee, als het je helpt... Ik zeg altijd dat je de gemakkelijkste manier moet zoeken zolang die niet al te veel negatieve gevolgen heeft.... En dat eventuele theoretische negatieve gevolgen in het niet vallen bij overduidelijke voordelen in de praktijk.

Bedankt voor t advies :) Het is heerlijk vol te houden zodra ik vast, geringe honger. Zodra ik mijn fast breek ben ik niet te stoppen :p
Vandaag sessie 3 van het bill star programma na mijn theorie examen auto B :)
Pre workout meal:
Appel en 2 geroosterde broodjes 100gr kipfilet en 20gr pindakaas. 2 eitjes.
Moet hard gaan :D

Ik heb even een 'pauze' genomen van het IF.
Merkte dat ik 's ochtends terug begon te verlangen naar een ontbijt, dus neem ik terug even een pre-workout meal die alleen uit eiwitten bestaat, de rest terug over de dag.
Misschien dat ik binnenkort terug begin met nieuwe moed :)

Ik ben totaal geen theedrinker maar wel fan van ontbijten. Toch doe ik het niet. Zeker als je IF gebruikt in de cut kan je ook groene thee gaan drinken. Ik vind het aangenaam om in ieder geval iets naast water in mijn systeem te krijgen in de ochtend.

ik vind het wel chill, nu ik vakantie heb en niet ontbijten :D
kan ik uitslapen :heart:

• #4.138
Groenten inderdaad ook tellen, zitten ook koolhydraten in etc.

Je kunt veel meer varieeren dan dat je nu doet, beetje saaie maaltijden zo. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Aardappelen En rijst lijkt me ook niet nodig. Kies gewoon 1 van de 2.

Ik vind het maar stomme maaltijden.. aardappels EN rijst ? waarom maak je het jezelf zo moeilijk ?

En ook groente tellen als je toch zo precies aan het tellen bent (3 cijfers achter de komma wtf ?)

Hmm, ja die 3 cijfers achter de komma is een cel instelling die verkeerd stond.

Heb alleen moeite met het samenstellen van maaltijden, zoek eigenlijk wat inspiratie in de vorm van meal examples ed.

Vooral omdat de eerste maaltijd op een rustdag tot wel 100gr eiwit moet bevatten, (in ieder geval een hoop). Vind ik het soms lastig om met maaltijden aan alle gestelde criteria te komen.

Bedankt voor je tip in ieder geval. Ik ga 1 van de 2 kh bronnen uit die maaltijd verwijderen.

Terug
Naar boven