Hiresh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben nu ongeveer een weekje IF aan het doen. Nog geen eetschema, puur alleen de tijden aanhouden.
Ik vast tussen 22:00 - 14:00.
Nu heb ik met bloed, zweet en tranen een schema gemaakt. Ik snap enigszins wel waarom mensen diëtisten betalen hiervoor want ik vind het persoonlijk maar een pokken karwij om te doen.
Ik zou het erg waarderen als jullie er even snel naar kijken en zeggen wat jullie er van vinden.
Lengte (cm) 182
Gewicht (kg) 81
Leeftijd (jaren) 22
Onderhoud (kcal) 2857
Aanbevolen gr eiwit 240 (BW*3gr)
Aantal kcal op rustdag 2285,6
Aantal kcal op trainingsdag 2857
Kh/vet
Verdeling rust 25% 75%
Verdeling training 75% 25%
Overzicht
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Groenten heb ik nog niet geteld, dacht ergens gelezen te hebben dat je die niet hoeft te tellen, ben van plan voornamelijk brocoli als groente te eten.
Schema
Als er producten in staan die per stuk geteld worden dan telt 100=1. Dus 100 ei = 1 ei.
Black box = targets, daarbuiten wat dit schema inhoud.
Target is bijvoorbeeld 240gr eiwit, maar ik behaal 249.
Thanks!
ja je eet 2000kcal maar je doet niks, dan is het logisch dat je niks afvalt
met niks doen kun je ook afvallen als je onder je onderhoud gaat eten.ja je eet 2000kcal maar je doet niks, dan is het logisch dat je niks afvalt

Vervolgvraag: Hoe groot zijn de ekv veranderingen bij jullie tussen twee hele verschillende rustdagen? (rustdag slapen/rustdag 10 uur werken)
Hoeveel kcal gaan jullie onder jullie onderhoudsniveau op een rustdag waarin je geen ruk uitvoert (zon,tuin,liggen en slapen)?Vervolgvraag: Hoe groot zijn de ekv veranderingen bij jullie tussen twee hele verschillende rustdagen? (rustdag slapen/rustdag 10 uur werken)
Mijn ekv verhoudingen lopen soms wel uit van 45/10/45 tot 40/35/25.
Ik heb die carbs echt nodig op mijn rustdag waarin ik 10 uur werk want anders ben ik niet vooruit te branden.
(BMR 2680 bij activ factor 1.45 -> rustdag 10 uur werk) -> kcal inname van die dag 2200
(BMR 2220 bij activ factor 1.2 - > rustdag geen ruk doen) - > kcal inname van die dag 1840
Hoeveel kcal gaan jullie onder jullie onderhoudsniveau op een rustdag waarin je geen ruk uitvoert (zon,tuin,liggen en slapen)?Vervolgvraag: Hoe groot zijn de ekv veranderingen bij jullie tussen twee hele verschillende rustdagen? (rustdag slapen/rustdag 10 uur werken)
Mijn ekv verhoudingen lopen soms wel uit van 45/10/45 tot 40/35/25.
Ik heb die carbs echt nodig op mijn rustdag waarin ik 10 uur werk want anders ben ik niet vooruit te branden.
(BMR 2680 bij activ factor 1.45 -> rustdag 10 uur werk) -> kcal inname van die dag 2200
(BMR 2220 bij activ factor 1.2 - > rustdag geen ruk doen) - > kcal inname van die dag 1840

van mij: onderhoud = ca 3000
Trainingsdag ca 3400 cals 270 eiwit, 400+ carbs, 65 vet
Rustdag ca 2700 cal 270 eiwit, 200 carbs, 100 vet
Alles bij benadering hoor. Verhoudingen boeien me voor de rest niet zo veel eigenlijk. Maar wat n luxe heb ik toch he, met zo n calorie inname
Je eet trouwens constant dik onder onderhoud?!
heb mijn schemas nu bijgesteld tot respectievelijk 2500 en 2100 kcal. training en rustdagen. (0% en -20%, steady weight loss)"it's completely safe, I don't feel bad at all."
idd, is een r*tard.

Lol, als je niet weet dan kun je ook beter niet praten.
Heb nu mijn 7de of 8ste 36 uur fast erop zitten en ben een heel stuk leaner.
Ik ga gewoon lekker, nergens maar dan ook nergens last van. Voel me ook ****ing fit.![]()
Ik denk dat Calyptus probeert te zeggen dat je niet kunt beweren dat het veilig is puur op basis van het feit dat je jezelf er goed bij voelt.