Hiresh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 9%
700 gr magere kwark met fruit&granen. Soort evergreen. (37.5 gr - 144 kcal )
Daarnaast 5 gr blauwe muisjes en kaneel. Ik wilde er ook nog 5 gr vruchtenhagel en 10 gr vruchtenjam in gooien maar ik kon het weerstaan
Het zijn die kleine dingen in je maaltijden die het zoveel lekkerder kunnen maken zonder dat het je macro's al teveel fokt.
Nummer 1 zit bijvoorbeeld cayenne kruiden ketchup op van de AH. Super laag in kcals en maar een klein beetje carbs. 15 ml op het broodje 12 kcals 3 gr carbs. Maakt het zoveel lekkerder.
Idem dito in nummer 3. (hier zit ook nog een cup a soup zakje bij, 45 kcal, 8 gr carbs)
Het gehele zooitje bij elkaar is ongeveer 1700 kcal
ekv 160 188 35
Daarnaast 5 gr blauwe muisjes en kaneel. Ik wilde er ook nog 5 gr vruchtenhagel en 10 gr vruchtenjam in gooien maar ik kon het weerstaan
Het zijn die kleine dingen in je maaltijden die het zoveel lekkerder kunnen maken zonder dat het je macro's al teveel fokt. Nummer 1 zit bijvoorbeeld cayenne kruiden ketchup op van de AH. Super laag in kcals en maar een klein beetje carbs. 15 ml op het broodje 12 kcals 3 gr carbs. Maakt het zoveel lekkerder.
Idem dito in nummer 3. (hier zit ook nog een cup a soup zakje bij, 45 kcal, 8 gr carbs)
Het gehele zooitje bij elkaar is ongeveer 1700 kcal
ekv 160 188 35
Laatst bewerkt:

(zonder dat ik de videorecorder hoef te programmeren).
..