XXL Nutrition

Sticky Intermittent fasting

Kijk eens tussen de recepten hier, veel lekkere dingen te vinden en gemakkelijk te maken. Ook kun je veel via google vinden als je recepten met veel eiwit zoekt.

vandaag PR met bankdrukken terwijl ik aan het cutten ben
really weirddd

Ja ik merk dat ik nogal focus op de macro's en het daarna moeilijk vind om er nog iets appetijtelijks van te brouwen haha.

Tips zijn welkom.

Heb vandaag pasta met gerookte zalm, spinazie en hüttenkäse gehad. Goed te eten en ook gezond. In 10 minuutjes klaar.

Ik kwam laatst ergens surinaamse pannenkoeken tegen. is gerecht met gehakt en nog wat ingrediënten en veel ei. als ik hem terug vind plaats ik het ff.

Maar ik heb ook wel moeite om echt wat te vinden, want let ook nog op de verhoudingen etc.

huttenkase :heart:

is lekker op crackers

Ieeuww, vind het zo niet te eten met die korrels...

Hier even recept van Indische eierkoeken (geen pannenkoeken dus)

Indische eierkoeken
Ingrediënten:
10 eieren
250 gr gehakt
1 bosje uienpijpje
1 prei
1 ui
3 teentjes knoflook
Sambal naar smaak

Bereiding:
Bak het gehakt rul met de sambal, knoflook, ui, uienpijpje, prei. Laat dit afkoelen in een grote kom.
Klop er dan de eieren bij en bak er in olie kleine pannenkoekjes van.
Lekker warm als ook koud.

Laag in koolhydraten wel hoog in kcal , eiwitten en vetten.

• Like
Waarderingen: Xto
Hmm, ja die 3 cijfers achter de komma is een cel instelling die verkeerd stond.

Heb alleen moeite met het samenstellen van maaltijden, zoek eigenlijk wat inspiratie in de vorm van meal examples ed.

Vooral omdat de eerste maaltijd op een rustdag tot wel 100gr eiwit moet bevatten, (in ieder geval een hoop). Vind ik het soms lastig om met maaltijden aan alle gestelde criteria te komen.

Bedankt voor je tip in ieder geval. Ik ga 1 van de 2 kh bronnen uit die maaltijd verwijderen.

Doe niet te moeilijk!
Als je eerste maaltijd.. -ik zeg maar wat- eieren met spek of kaas is of zo, mik je er toch nog een shake bij... Of je eet later op de dag je eiwitjes!

Leangains/IF moet je leven makkelijker maken, eet vooral ook n beetje lekker imo... Wees creatief in de keuken, en een paar gram meer of minder van t een of ander maakt echt niet uit hoor. Enjoy!

Post workout meal:
250gr kip
100gr kipfilet
pakje noodles
200 gr broccoli
100 gr sperziebonen
700 gr kwark
10 gr volkoren graanontbijt
100 gr rijst
550 gr sla
380 gr komkommer

furrrk kzit vol :D dats 2.5 kilo T_T

300 gr duits biefstuk
300 gr broccoli
50 gr havermout
150 gr tonijn
halve ui
80 gr caseine shake

Ik vond dit al veel :sad:

300 gr duits biefstuk
300 gr broccoli
50 gr havermout
150 gr tonijn
halve ui
80 gr caseine shake

Ik vond dit al veel :sad:

Net heerlijk getraind en ik had maar 1 pre workout meal:
100 gr brood
100 gr kipfilet
2 eitjes
appel
banaan

2500 kcal vandaag :)

halve kilo sla? ik wil neit veel zeggen maar dat is ongeveer 5 pakken vol?

halve kilo sla? ik wil neit veel zeggen maar dat is ongeveer 5 pakken vol?

Nee hoor. Een hele krop sla weegt bij mij ongeveer een kilo. Ik heb de helft afgesneden en klein gesneden. Weegschaal is me vriend:D

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 21:05 ----------

**** man echte buffelmaaltijd

Nu vasten tot morgenmiddag 3 uur. In me werkpauze van 10min 300 gr groentes en 200 gr kip wegwerken. Leven is mooi.

Morgen weer werken. Om 7uur beginnen. Benieuwd hoe het dan gaat aangezien ik de laatste tijd kon uitslapen. Zal wel ongelooflijk veel trek krijgen.

Mn pannenkoeken voor morgen al wel gebakken.:D

Morgen weer werken. Om 7uur beginnen. Benieuwd hoe het dan gaat aangezien ik de laatste tijd kon uitslapen. Zal wel ongelooflijk veel trek krijgen.

Mn pannenkoeken voor morgen al wel gebakken.:D

Eetsmakelijk alvast :D hoelaat begin je met eten?

Thnx! Om 12uur of half 1, ligt aan de pauze.

Ja ik merk dat ik nogal focus op de macro's en het daarna moeilijk vind om er nog iets appetijtelijks van te brouwen haha.

Tips zijn welkom.

App downloaden: calorie counter.

Vul ik elke dag in de lunchpauze in (5 a 10 mins werk, terwijl mijn collegas aan het eten zijn), aan de hand van wat ik in huis koop of waar ik zin in heb. Beetje klooien met de verhoudingen tot je macro's kloppen, eventueel nog wat noten in de avond als ik niet genoeg vetten krijg.

Kost een paar minuutjes tijd per dag maar stelt je wel in staat om te varieren..

• Like
Waarderingen: Xto
Post workout meal:
250gr kip
100gr kipfilet
pakje noodles
200 gr broccoli
100 gr sperziebonen
700 gr kwark
10 gr volkoren graanontbijt
100 gr rijst
550 gr sla
380 gr komkommer

furrrk kzit vol :D dats 2.5 kilo T_T

Holy shit, hoe lang heb je wel niet gegeten?:o

Holy shit, hoe lang heb je wel niet gegeten?:o

Ik maak fotos van de maaltijden. Weet niet of het handig is ze dan te posten.
Eerste maaltijd was om 19:20 en de laatste om 20:20. In totaal iets meer dan een uur gegeten maar klaarmaken kost ook wel wat werk.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 21:43 ----------

2hhqhhh.jpg

:D

Wat is nummer 5?

Terug
Naar boven