carbonfibre
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sla morgen ook een dag over te eten, ben benieuwd hoe dat weer eens voelt.

Best wel slim om op zondag te vastenGa in ieder geval geen boodschappen doenals ik dat doe met honger of eten in gedachten dan haal ik altijd de gekste dingen

Ga in ieder geval geen boodschappen doenals ik dat doe met honger of eten in gedachten dan haal ik altijd de gekste dingen

Binnenkort weer naar school, dat betekend niet meer begin van de middag trainen waardoor ik o.a niet meer kan vasten op de tijd die ik nu doe.
Ik vast nu van 9 u savonds tot 3 uur smiddags (rond half 1 smiddags training)
Als ik naar school moet train ik dus om 5 uur smiddags, 6 uur gelijk eten en dan etende tot 11 uur, dan wil ik vasten tot weer 6 uur volgende dag
Dit betekend dus 19 uur vast en 5 uur eten
Ik heb er zelf totaal geen moeite mee, maar is it wel gezond in zo een lange periode?
Zo niet, andere suggesties iemand?
Heb ik laatst gedaan. Zonder ontbijt gesport en daarna even boodschappen doen. Pfff , wilde alles wel meenemen.

Naar school en trainen op lege maag is zwaar. Je vastperiode is teveel geconcentreerd op het deel na je slaap. Probeer altijd een balans te houden tussen je vastperiode voor en na je slaap. 6-7 uur niet eten na opstaan lijkt me wel de max. Als je om 11 uur je feeding window afsluit ga je ook praktisch met een volle maag naar bed.
Als ik jou was zou ik op schooldagen 1 pwo meal erin gooien van 25%kcal, met hetzelfde feedingwindow. In het weekend kan je er dan voor kiezen zaterdag/zondag fasted te trainen.
Inderdaad, geen boodschappen halen als je honger hebt. Zo moet je ook geen boodschappen doen als je een kater hebt![]()
Vind dat best meevallen. Ik vast van 22:00 tot 18:00 zonder al te veel problemen.
mijn feeding window is ook niet groter dan 4 uur. Ik vind het alleen wat relaxender als je ongeveer evenveel uren voor als na je slaap hebt.Netjes hoormijn feeding window is ook niet groter dan 4 uur. Ik vind het alleen wat relaxender als je ongeveer evenveel uren voor als na je slaap hebt.
Ja dat zou ik ook wel willen, maar ik heb een kantoorbaan dus het komt me beter uit om wat later te beginnen.
Het nadeel is wel dat ik soms lig te broeien in bed met een volle buik.
Ik zou boven de 15 procent geen refeeds doen.
Onder de 15, 1 keer per week. In de veronderstelling dat je op trainingsdagen ook onder onderhoud zit
Op trainingsdagen moet je niet per se op onderhoud eten