MuscleMeat

Sticky Intermittent fasting

Bam weer 1 kilo eraf. WTF gebeurd er? ik vreet gewoon 2000 kcal maar ik vast 21 tot 22 uur. VVM is nog steeds hetzelfde :D

me so happy!

BTW: Ik heb totaal geen honger aanvallen meer door de dag heen. En ik draai nog steeds goed mee op het werk no probs.

Probeer wel langzaam een schema neer te zetten wat je lang vol kan houden.

Een of twee maanden rapid fatloss is leuk, maar een lange termijn schema dat vol te houden is is belangrijker. Maar dat had je zelf ook al door.

Probeer wel langzaam een schema neer te zetten wat je lang vol kan houden.

Een of twee maanden rapid fatloss is leuk, maar een lange termijn schema dat vol te houden is is belangrijker. Maar dat had je zelf ook al door.
Yup zodra ik het genoeg vind ga ik gewoon terug naar 16/8 18/6

Druk bezig met mn maaltijden in te plannen en wat ik moet eten.
Start binnenkort met IF, **** yeah.

doe nu 4 weken IF.
Stukken sterker geworden en 3 cm van mijn buik af.
En gewicht is +1 kilo bijgekomen.

ik check ook al hun filmpjes over fasting. Ze hebben echt goede ideen over IF.

WTF hebben die Hodgetwints apart kanaal voor IF :roflol:

Is ook, maar zo wordt het wel erg moeilijk om de broscience met de bewezen dingen te scheiden.

Mijn probleem met rustdagen: enorme hongerbuien... al zelfs vóór ik de vast moet breken. Op trainingsdagen geen probleem, rustdagen echt een ramp. Net al mijn koekjes opgegeten :D (doe al langer als een jaar IF)

Knal wat extra groene groente bij je eerste maaltijd. Flinke bult spinazie/komkommer/bladsla/etc.

Bijna geen carbs, vult gigantisch. Kun je bijna onbeperkt van eten! Ik denk dat ik zowel op rust als trainingsdagen de dag begin met zo'n 500gram groente :P Maak meestal een salade van spinazie/winterpeen/tomaat/paprika aangevuld met appel. Op trainingsdagen wil ik er nog wel eens wat fruit bij doen met meer suikers, zoals mango en druiven.

Knal wat extra groene groente bij je eerste maaltijd. Flinke bult spinazie/komkommer/bladsla/etc.

Bijna geen carbs, vult gigantisch. Kun je bijna onbeperkt van eten! Ik denk dat ik zowel op rust als trainingsdagen de dag begin met zo'n 500gram groente :P Maak meestal een salade van spinazie/winterpeen/tomaat/paprika aangevuld met appel. Op trainingsdagen wil ik er nog wel eens wat fruit bij doen met meer suikers, zoals mango en druiven.

Je eerste maaltijd is best een grootte maaltijd, in termen van macronutrients..., je kan beter die groente tussendoor doen.

Valt best mee (of bedoel je micronutrients? die zijn wel hoog.) Voor mij komt het gewoon niet uit om 25%/25%/50% te doen, dus heb ik het aangepast. Bij mij is het meer 35%/15%/50%.

Het beste is niet altijd de enige weg.

Valt best mee (of bedoel je micronutrients? die zijn wel hoog.) Voor mij komt het gewoon niet uit om 25%/25%/50% te doen, dus heb ik het aangepast. Bij mij is het meer 35%/15%/50%.

Het beste is niet altijd de enige weg.

Nee ik bedoelde dat ik je aanraad om dit te doen i.p.v. wat je nu doet.
Dit ->
"Je eerste maaltijd is best een grootte maaltijd, in termen van macronutrients..., je kan beter die groente tussendoor doen. "

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 17:13 ----------

Is ook, maar zo wordt het wel erg moeilijk om de broscience met de bewezen dingen te scheiden.

Ze delen gewoon hun ervaring over IF, dat is wel nuttig, brosience heeft er niet veel mee te maken.
tis gewoon grappig, door hun heb ik ook mijn PHD in Brosience gehaald, I am certified.

Mannen, ik heb een vraagje.
Ik ga vanavond waarschijnlijk uit gaan.
Men eetwindow loopt van 14uur tot 22uur.
Nu ben ik wel van plan om na tien uur nog wat te drinken.Nu ook niet overdreven ofzo.
Waarschijnlijk 3-4 whiskycola.
Iemand hiermee ervaring? Ik veronderstel dat het niet alles gaat verpesten als het bij deze ene keer blijft? In hoeverre mate moet ik hiermee rekening houden? En zijn hier ergens bronnen over.

Hoe doen jullie het trouwens als jullie uitgaan? Niets van alcohol?
Karma voor de hulp uiteraard!

Antwoorden zoals drink geen alcohol had ik zelf ook wel kunnen bedenken dus laat die maar achterwege ;)

Terug
Naar boven